NederlandLimburgMaastrichtHotels MaastrichtHotel Teaching Hotel Chateau Bethlehem (Hoge Hotelschool Maastricht)

Hotel Teaching Hotel Chateau Bethlehem (Hoge Hotelschool Maastricht)

NederlandLimburgMaastricht

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Teaching Hotel Chateau Bethlehem (Hoge Hotelschool Maastricht) voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 16 reviews
+53/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 16 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

16 Reviews over Teaching Hotel Chateau Bethlehem (Hoge Hotelschool Maastricht)

• 10Mario Finkelnberg25-11-2021

Top hotel!

Het weekeind een familie weekend gehad in dit schitterende hotel. Hebben 8 kamers geboekt en achter elke deur zat een verrassing. Gezien de beperkende Corona maatregelen hebben de studenten er toch voor gezorgd dat we een top weekeind hebben beleefd. Het was een geweldig weekeind bedankt voor jullie goede zorgen!

• 10Joos Caris10-08-2021

Net een beetje anders, helemaal geweldig.

3 kamers geboekt en allemaal zo leuk anders. Als je toch uitgekeken bent op de standaard mooie vd V..k kamers is dit helemaal leuk.En het lopend buffet als ontbijt is ook helemaal geweldig. Door Corona blijven de gasten aan tafel zitten en het personeel loopt zich de benen onder het lijf vandaan met drankjes, extra bacon met honing, Yoghurt met vruchten, nog een Smoothie, glaasje Jus, koffie verkeerd erna, allemaal keurig geserveerd. Een dikke pluim voor de jonge artiesten (ze zijn namelijk veel gezelliger als slechts ober...).

• 8Milou10-04-2018

Fantastisch p

Fijn hotel, goed personeel. Kamer wad prima. Een heerlijk bed en heerlijke douche. minpunt op onze kamer was het warm en geen airco of iets. Met ramen wagen wijd open geslapen. Kon ook prima. Er was geen herrie ofzo buiten.

• 10Marieta Luijcks26-11-2017

Fantasties

Het was fantasties rondleiding het eten was in een woord fantasties personeel was heel vriendelijk

• 9simenon25-09-2014

Proficiat als het gaat om 1 ste jaars studenten

Beste, Voor een beoordeling van ons dagje uit naar de hotelschool wil ik maar één zaak kwijt proficiat Gr, Frans

• 9hannah_126-02-2014

Ontspannen en hartverwarmend

Na eerder De Hotelschool in Den Haag te hebben bezocht, vierden wij dit jaar wij de verjaardag van mijn partner in Hotel Chateau Bethlehem. Het was van begin tot eind een feestje door de hartelijke ontvangst, de bijzondere kamer (met keukenhoek, nr 24), de gezellige bar, het heerlijke eten en zeker ook het gastvrouwschap van een studente die ons op charmante, persoonlijke en professionele wijze de avond tot een waar plezier maakte. De volgende ochtend nog een rondleiding door een aantal kamers, en overal weer die hartelijkheid van de studenten. Hartverwarmend en helemaal top, we komen zeker terug!

• 8Eva Wagemakers08-01-2014

Prima verblijf

Samen met mijn man heb ik twee nachten in het Teaching Hotel geslapen. Dit hotel staat bekend om zijn aparte kamers. Wij hadden hier kamer 19, deze was helemaal grijs. De kleur sprak ons niet erg aan en hadden eigenlijk spijt van onze keuze voor deze kamer. Daarentegen was het bed prima, maar in de badkamer lagen nog enkele haren in het doucheputje en er zaten vegen op de spiegel. De studenten achter de receptie waren erg aardig en behulpzaam, onze koffers werden naar boven gedragen.De studenten in de keuken hebben de eerste avond voor ons gekookt, dit was erg lekker. Een nadeel is de locatie van het hotel, het is te ver om te lopen naar de stad. Maar kortom hebben wij hier een fijn verblijf gehad, alleen had de badkamer iets schoner gemogen.

• 9wj oosterhoff21-09-2013

Unieke leerwerkplaats

Prachtig designhotel dat wordt gerund door enthousiaste studenten. Unieke combi van leren in de praktijk! Elke kamer is uniek en zijn schoon, heerlijke bedden. Bar en restaurant zijn goed verzorgd.

• 10Sven02-04-2013

Geweldig hotel!

Het Teaching Hotel is een geweldige plaats om te overnachten. We werden hartelijk ontvangen aan de leuke receptie. Het oogt misschien niet professioneel, maar ik denk dat deze receptie veel gastvrijer is dan de standaard recepties, je mag er bijvoorbeeld zitten ipv staan. Onze kamer, de Cut the Crap suite, was echt top. In de ene helft een kubus met daarin het bed, douche en wc. In de andere helft, achter een spiegeldeur, een geweldig wellness gedeelte met hele grote douche, bubbelbad en infrarood cabine. Het eten 's avonds was heerlijk, goed gepresenteerd en ook de studenten deden goed hun best. Het ontbijtbuffet was goed gevuld, alles wat je mag verwachten was te krijgen. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 8k.denridder19-02-2012

meer echte gasten nodig

Verrassend en fijn hotel in kasteeltje bij eerste stoplichten van de A2. Vriendelijke en correcte bediening (in opleiding). Hulpvaardig. Kamers design. Interessant. Die van mij gelukkig gewoon prettig. Goed bed. Lekker ontbijt. Kamer was erg warm bij aankomst en moeilijk te luchten vanwege dubbele ramen. Buitenste ramen erg oud, klemmen. Helaas geen makkelijke fauteuils, TV kijken vanuit bed. Schone kamer, koffiezetapparaat. Douche/toilet achter tussenmuur in de kamer. Geen lift, wel hulp en goede trap. Ik gun dit hotel veel echte gasten. Men bleek vooral gasten te ontvangen die een familierelatie met de studenten hebben. Zij mogen geen reclame maken, dus op naar Maastricht naar het Teaching hotel. Omgeving mooi om te wandelen en te fietsen.

Hotel Teaching Hotel Chateau Bethlehem (Hoge Hotelschool Maastricht) info

Facilities