Hotel Teaching Hotel Chateau Bethlehem (Hoge Hotelschool Maastricht)

Hotel Teaching Hotel Chateau Bethlehem (Hoge Hotelschool Maastricht)

8.5Fantastisch

Nederland, Limburg, Maastricht

8.5Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Teaching Hotel Chateau Bethlehem (Hoge Hotelschool Maastricht) voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Teaching Hotel Chateau Bethlehem (Hoge Hotelschool Maastricht)

• 2018
    8Milou10-04-2018

Fantastisch p

Fijn hotel, goed personeel. Kamer wad prima. Een heerlijk bed en heerlijke douche. minpunt op onze kamer was het warm en geen airco of iets. Met ramen wagen wijd open geslapen. Kon ook prima. Er was geen herrie ofzo buiten.

• 2017
    10Marieta Luijcks26-11-2017

Fantasties

Het was fantasties rondleiding het eten was in een woord fantasties personeel was heel vriendelijk

• Oude reviews

9simenon25-09-2014

Proficiat als het gaat om 1 ste jaars studenten

Beste, Voor een beoordeling van ons dagje uit naar de hotelschool wil ik maar één zaak kwijt proficiat Gr, Frans

Met vrienden

• 9hannah_126-02-2014

Ontspannen en hartverwarmend

Na eerder De Hotelschool in Den Haag te hebben bezocht, vierden wij dit jaar wij de verjaardag van mijn partner in Hotel Chateau Bethlehem. Het was van begin tot eind een feestje door de hartelijke ontvangst, de bijzondere kamer (met keukenhoek, nr 24), de gezellige bar, het heerlijke eten en zeker ook het gastvrouwschap van een studente die ons op charmante, persoonlijke en professionele wijze de avond tot een waar plezier maakte. De volgende ochtend nog een rondleiding door een aantal kamers, en overal weer die hartelijkheid van de studenten. Hartverwarmend en helemaal top, we komen zeker terug!

• 8Eva Wagemakers08-01-2014

Prima verblijf

Samen met mijn man heb ik twee nachten in het Teaching Hotel geslapen. Dit hotel staat bekend om zijn aparte kamers. Wij hadden hier kamer 19, deze was helemaal grijs. De kleur sprak ons niet erg aan en hadden eigenlijk spijt van onze keuze voor deze kamer. Daarentegen was het bed prima, maar in de badkamer lagen nog enkele haren in het doucheputje en er zaten vegen op de spiegel. De studenten achter de receptie waren erg aardig en behulpzaam, onze koffers werden naar boven gedragen.De studenten in de keuken hebben de eerste avond voor ons gekookt, dit was erg lekker. Een nadeel is de locatie van het hotel, het is te ver om te lopen naar de stad. Maar kortom hebben wij hier een fijn verblijf gehad, alleen had de badkamer iets schoner gemogen.

• 9wj oosterhoff21-09-2013

Unieke leerwerkplaats

Prachtig designhotel dat wordt gerund door enthousiaste studenten. Unieke combi van leren in de praktijk! Elke kamer is uniek en zijn schoon, heerlijke bedden. Bar en restaurant zijn goed verzorgd.

Met vrienden

• 10Sven02-04-2013

Geweldig hotel!

Het Teaching Hotel is een geweldige plaats om te overnachten. We werden hartelijk ontvangen aan de leuke receptie. Het oogt misschien niet professioneel, maar ik denk dat deze receptie veel gastvrijer is dan de standaard recepties, je mag er bijvoorbeeld zitten ipv staan. Onze kamer, de Cut the Crap suite, was echt top. In de ene helft een kubus met daarin het bed, douche en wc. In de andere helft, achter een spiegeldeur, een geweldig wellness gedeelte met hele grote douche, bubbelbad en infrarood cabine. Het eten 's avonds was heerlijk, goed gepresenteerd en ook de studenten deden goed hun best. Het ontbijtbuffet was goed gevuld, alles wat je mag verwachten was te krijgen. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 8k.denridder19-02-2012

meer echte gasten nodig

Verrassend en fijn hotel in kasteeltje bij eerste stoplichten van de A2. Vriendelijke en correcte bediening (in opleiding). Hulpvaardig. Kamers design. Interessant. Die van mij gelukkig gewoon prettig. Goed bed. Lekker ontbijt. Kamer was erg warm bij aankomst en moeilijk te luchten vanwege dubbele ramen. Buitenste ramen erg oud, klemmen. Helaas geen makkelijke fauteuils, TV kijken vanuit bed. Schone kamer, koffiezetapparaat. Douche/toilet achter tussenmuur in de kamer. Geen lift, wel hulp en goede trap. Ik gun dit hotel veel echte gasten. Men bleek vooral gasten te ontvangen die een familierelatie met de studenten hebben. Zij mogen geen reclame maken, dus op naar Maastricht naar het Teaching hotel. Omgeving mooi om te wandelen en te fietsen.

Zakelijk

• 9Van Seggelen05-04-2011

Zeker de moeite waard om te ervaren

Uniek hotel. Absoluut aparte kamers ontworpen door bekende Nederlandse ontwerpers. Hotel wordt met groot enthousiasme door de studenten van de hotelschool gerund. Goede service met een echte "smile". Aanrader is het diner. Vier gangen diner van echt goede kwaliteit voor 22,50. Wel reserveren raad ik aan.

• 9van den Essenburg06-11-2010

Leuke ervaring

Dit hotel ligt vrij dicht bij centrum maar we hebben toch de auto maar genomen al zou het bij mooi weer goed te lopen zijn (ca. 3 km.) Heerlijke nieuwe kamer ( in sept. 2010 geopend) en een heerlijk bed. We hadden kamer 5 en een supermooi uitzicht over de 'kasteeltuin" en de bomen daarachter. Het is leuk opgeknapt al vond ik het bij de receptie er niet zo professioneel uitzien. ( Tafels ipv een balie) Het personeel (de studenten) deed erg hun best om het ons naar de zin te maken, het is leuk om te horen en te zien hoe ze "les" krijgen in het runnen van een hotel. Ik ben een keer extra onder de douche geweest omdat die erg lekker was. Het ontbijtbuffet leek klein maar alles stond er, croissantjes, vers brood, kwart, vers fruit, muesli, jus d'orange. Wij zijn tevreden.

1 tip over Hotel Teaching Hotel Chateau Bethlehem (Hoge Hotelschool Maastricht)

• hannah_1, 26-02-2014

Met lijn 9 (3 minuutjes lopen) in 10 minuten naar het centrum. Vertrek ieder half uur. Uitstappen bij het CS of op de markt. Winkelen in Outletvillage Maasmechelen. 20 minuten met de auto, fraai aangelegd complex met mooie winkels.

0 vragen over Hotel Teaching Hotel Chateau Bethlehem (Hoge Hotelschool Maastricht)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)