Hostel Stayokay Maastricht

Nederland, Limburg, Maastricht

3.4Onvoldoende

Hostel Info

Meer hostelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Stayokay Maastricht voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hostel Stayokay Maastricht

• 2018
    6J. Vullings17-11-2018

Jammer van de onbeschofte locatie manager.

Kamer oké voor vriendengroep. Fijne locatie. Echter slecht behandelt door de locatie manager. Communiceert zeer onvriendelijk richting zijn gasten.

Luc Bronckers, Hostelmanager, 23-11-2018

Beste heer Vullings,

Allereerst vind ik het prettig om te zien dat jullie onze ligging en kindvriendelijkheid weten te waarderen.

Vervelend dat ik moest ingrijpen en jammer dat jullie dit als onvriendelijk en onbeschoft ervaren hebben. Dat is zeker niet mijn bedoeling geweest.

Met vriendelijke groeten, Luc Bronckers

• 2Tommie Ros04-09-2018

Duur. Niet welkom. Geen comfort

's avonds zowat uit toilettes gegooid door vloekende concierge doordat ze gingen sluiten. Je mag niet eigen eten meebrengen en dat wordt duidelijk (!)vertelt. Weinig ruimte op kamer Voornamelijk op winstbejag gericht en niet op gastvrijheid, jammer gezien de locatie. Een unheimisch gevoel.

FBO Manager, Hostelmanager, 21-09-2018

Beste heer Ros, Erg spijtig om te horen dat u uw verblijf als zo naar hebt ervaren. Ik heb onze nachtportier hierop aangesproken en dit mag gewoon niet gebeuren. Wij staan er juist om bekend dat we erg vriendelijk en gastvrij personeel hebben. Ik vind het dan ook ontzettend jammer dat dit zo gelopen is. Het is inderdaad niet toegestaan om eigen eten en drinken te nuttigen maar dit moet wel correct worden verteld aan gasten en niet op de manier die u aangeeft. Ik hoop U toch nog eens te mogen verwelkomen bij ons en U met een ander gevoel naar huis te laten gaan.

Alleenreizend

• 1Hinke Bouwmans09-07-2018

Zeer slecht

Veel te warm in de kamers

Luc Bronckers, Hostelmanager, 10-09-2018

Beste Hinke Bouwmans,

Allereerst wil ik u bedanken voor deze eerlijke feedback. Afgelopen zomer hebben we veel last gehad van de hitte. Onze kamers zijn hier niet tegen bestand. We hebben dan ook besloten de kamers te verbouwen zodat we beter voorbereid zijn op een soortgelijke zomer. Ik hoop u dan ook in de toekomst toch weer bij ons te mogen verwelkomen ondanks de slechte ervaringen gedurende uw verblijf.

• 8Judit Kerkhoffs12-01-2018

Geweldige locatie aan de maas

Locatie super, eten prima, duurzaam ok, alleen lastig met douchen , elke 2 minuten op een knop duwen.

• 7Anneke12-01-2018

Onpersoonlijk, maar wel prettige plek om te slapen

Het ontbijt is fantastisch, een van de dingen waar ik naar uit keek als ik ging slapen. Het uitzicht op het water is prachtig, zeker met mooi weer. Locatie is wel eventjes wandelen naar het centrum. De hal en de zaal is echter wel groot en zonder sfeer. Mijn kamer was klein, maar fijn, met kapstok en een tafel om dingen op te leggen. De vensterbank in het raam was top.

• 2017
    9Jos.G17-06-2017

Jos.G

Ik vond alles prima, Een geweldig vriendelijk ontvangst waardoor je meteen op je gemak voelt en alles in een ontspannen en gezellige huislijke sfeer. Het eten was super goed verzorgd en erg lekker en was met zorg bereid.

• 7B.16-04-2017

Behoorlijk!

Dit is wat je verwacht voor de prijs die je betaalt voor een hostel. De kamers zijn wel aan vernieuwing toe, maar de bar, het restaurant en de incheckbalie zijn dik ok. Het uitzicht tijdens het ontbijt op het terras naast de Maas is prachtig! De binnenstad ligt op amper een kwartiertje wandelen! Parking is iets moeilijk... Er is er net naast, maar ie is betalend en vrij duur...

• 5Mr. Damen15-02-2017

Goedkoop duurkoop

Opzicht een redelijk hostel. Het personeel is vriendelijk en de bar en het eten is prima/goed. Waar wij echter ontzettend last van hadden waren de verschrikkelijke kussens. Het lijken net halfopgeblaze ballonnen... Daarnaast was de lucht in de kamers ontzettend droog waardoor meerdere mensen op de kamer last kregen van hun keel. Ook de dekbedden waren van zichzelf erg vies, gelukkig kregen we hiervoor wel schone dekbedovertrekken. Locatie t.o.v. de stad is erg goed, in slechts 10 minuten lopen sta je in het centrum van de stad echter zouden wij ondanks dit een volgende keer toch voor iets anders kiezen.

• Oude reviews

5Joke de Groot29-12-2016

Niet te doen

Het enige pluspunt van deze accommodatie is de klantvriendelijkheid van het personeel. De kamers waren erg vies, zelfs onder een bed lag rotzooi. Er zaten vlekken op de dekbedden en de matrassen waren bedroevend dun en ook vies. Het leek wel alsof de bedden rechtstreeks uit een militaire kazerne kwamen. De kamer keek uit over een binnenplaats met grind en je kon zo bij andere kamers naar binnen kijken. Op de gang hing ook nog eens een rioollucht. We hebben er niet gegeten dus daar kunnen we geen oordeel over geven.

Met oudere kinderen

• 7Ria van Es18-07-2016

Prima verblijf voor paar nachten vlakbij centrum.

Prachtig terras waar je heerlijk kan ontbijten. Ontbijt is prima. Koffie is goed. Loopafstand naar centrum was wel 20 minuten. Kamer met uitzicht op de Maas. Geen airco dus warme kamer bij hoge temperatuur. Geen lift aanwezig.

2 tips over Hostel Stayokay Maastricht

• B.A. Hordijk, 22-07-2013

Met vrienden BBQ-en aan de Maas!

• Nicole, 25-02-2015

De beste vlaai van Maastricht hebben wij gegeten in la Bonne Femme, ligt vlak naast de stay okay, loop richting centrum langs de Maas. Ook de Tour door de grotten, de stadswalwandeling en het flikken Maastricht spel van de VVV was allemaal ene groot succes. Mail naar de VVV voor info, zij kunnen je echt goed helpen.

0 vragen over Hostel Stayokay Maastricht

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats