Pension Sansa

Pension
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sansa voor je op een rij gezet:

3 reviews over Pension Sansa in het Nederlands

Alles goed en wel, bij het Sansa Hotel.

Paul van der Stijn
12-12-2017

De patat wel vies. Maar de kamer was toppie. Goede tvzenders. Vooral voor de nachtkijkers ☺️ Ook was de douche ruim en het bubbelbad was heerlijk. Mooi dakterras waar ze frikandellen bakken s nachts. Aan te bevelen!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017

Fantastiche plek.....meer niet.

Paula
10-11-2014

Hotel Sansa is geen hotel te noemen. Meer een low budget kamer. Steile smalle trappen. De bedden zijn keihard en het dekbed was zo dun, dat je het gevoel had, onder een laken te liggen. De badhanddoeken werden niet vervangen en de bedden worden niet opgemaakt. Het was zo gehorig, dat wij de boven buurman hoorde snurken. Je kan absoluut niet met de ramen open slapen i.v.m. het lawaai buiten. Jammer, wat de ligging is perfect. .

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goedkoop midden in Maastricht

Willem
6-10-2014

Omdat wij een met een groep gingen fietsen zochten wij een goedkoop Hotel in Maastricht. Hotel Sansa ligt op loopafstand van het centrum en was voor ons dus ideaal. De ontvangst in de receptie ging snel en we konden direct op de kamer wel moesten we vooraf betalen. Het is een oud pand met steile trap en de kamers hebben een hoog plafond. Er is wel achterstallig onderhoud en ook de electra is niet heel fraai aangelegd. Maar je betaalt ook niet de hoofdprijs voor dit hotel.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Sansa voor je op een rij gezet:

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sansa in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sansa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.