Hotel Saillant Maastricht City Centre

Hotel Saillant Maastricht City Centre

5.2Matig

Nederland, Limburg, Maastricht

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Saillant Maastricht City Centre?

5.2Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Saillant Maastricht City Centre voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Saillant Maastricht City Centre

• 2019
      5Wilma Kuijs14-12-2019

Erg tegen gevallen

Locatie is super,kamer redelijk ,kamer is schoon maar ruikt soms naar rioollucht,ontbijt heel slecht

Gereisd met vrienden in december 2019

• 5Diane B29-05-2019

Teleurstellende ervaring

De kamer was zeer klein. Het trappenhuis stond vol fietsen en stonk naar een open riool. De bedden waren doorgelegen en de lakens hebben we zelf strak getrokken. Niet de prijs kwaliteit-verhouding die je zou verwachten. Wel een gratis ontbijt na onze klacht. Mijn man had zijn overhemd laten hangen, dat werd vlot opgestuurd. Bij aankomst zat het alleen vol bleekvlekken. Daarvoor nam het hotel geen verantwoordelijkheid.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
      8Dhr.Mevr. van Kooten01-09-2018

Schoon verblijf een aanrader !

Mooi schoon Hotel! Heerlijke bedden,vriendelijke dame bij de receptie. Nadeel als je boven kamer nr 10 hebt moet je 7 trappen op. Minpuntje de ramen hebben geen vastzet haakje en heeft een likje verf nodig. De twee dakramen waren geblindeerd met folieachtig iets wat los hangt ,een rolgordijn was veel mooier geweest!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Bert05-08-2018

Nooit meer.

De ligging is top. Hotelkamer mooi maar de rest geantidateerd. Verder is het restaurant gesloten.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Loes28-06-2018

Nooit meer!!

Oubollig hotel. Wij sliepen op de bovenste etage op een soort zolderkamer met piepklein raam. Veel trappen met de koffers omhoog, geen lift. We hebben nog nooit zo slecht geslapen als in dit hotel, verschrikkelijk slechte bedden!!! De jongelui aan de balie waren wel aardig.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Marleen08-02-2018

Genieten in hartje Maastricht

De ligging is echt perfect, direct aan het Vrijthof, oftewel hartje Maastricht. Het ontbijt werd op de eerste dag als buffetvorm tentoongesteld, de tweede dag waren we de enige ontbijters en werd alles aan tafel geserveerd door de vriendelijke jonge dame van de receptie. De kamers waren erg modern, wat een leuk concept is vanwege het monumentale pand waar het hotel in ligt. Wij hadden zelfs uitzicht over het Vrijthof een echte aanrader! Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

8Wim30-09-2017

Perfect ligging

Hotel met slechts 10 kamers.Goede ligging aan het Vrijthof. Arrangement geboekt met ontbijt en 1 x diner. Keuze bij het ontbijt is beperkt. Vriendelijk personeel. Wij hadden kamer aan voorkant. Neem oordoppen mee want buitengeluiden dringen zeer hinderlijk door, zowel 's nachts door cafe verlaters als 's ochtends vroeg door veegwagentje van gemeente en bladblazers.

Gereisd met partner in september 2017

• 4Sandra02-09-2017

Zeer onvriendelijke medewerkster tijdens inchecken

Wij hadden een arrangement geboekt waarbij een diner was inbegrepen. Dit bleek alleen op de eerste dag genuttigd te kunnen worden. Wij hadden de eerste avond al iets anders op het programma, dus ik vroeg wat er nog voor andere opties waren om het diner te kunnen nuttigen. Er was geen andere mogelijkheid zei de dame aan de receptie. Zij deed ook geen enkele moeite om ons ergens in tegemoet te komen of een alternatief aan te bieden. Dit vonden wij zeer klantonvriendelijk en de dame was kortaf. Een cursus klantvriendelijk omgaan met klanten zou geen overbodige luxe zijn voor deze medewerkster. De kamer was prima, alleen geen airco en dat is een groot nadeel. Dus voor ons nooit meer dit hotel.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6Tess27-08-2017

Leuk hotel, ontbijt erg duur en niet bijzonder

Het hotel ligt op een erg goede locatie. Wel is alles erg prijziger voor wat je krijgt. Hotelkamer was prima en netjes, maar wel erg prijzig voor de kleine kamer. Het ontbijt is 17,50 euro p.p. en is erg minimaal. O.a. wat afbakbroodjes met kaas en wat vleesbeleg en yoghurt. Niet veel bijzonders voor met zijn tweeen 35,00 euro!

Gereisd in augustus 2017

• 9Hanneke30-03-2017

Fantastische locatie

Goede service, vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in maart 2017

Hotel Saillant Maastricht City Centre info