Hotel Saillant Maastricht City Centre

HotelWeer vandaag19°10°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Saillant Maastricht City Centre voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Saillant Maastricht City Centre in het Nederlands

Genieten in hartje Maastricht

Marleen
8-2-2018

De ligging is echt perfect, direct aan het Vrijthof, oftewel hartje Maastricht.

Het ontbijt werd op de eerste dag als buffetvorm tentoongesteld, de tweede dag waren we de enige ontbijters en werd alles aan tafel geserveerd door de vriendelijke jonge dame van de receptie.

De kamers waren erg modern, wat een leuk concept is vanwege het monumentale pand waar het hotel in ligt. Wij hadden zelfs uitzicht over het Vrijthof een echte aanrader!

Wij komen zeker nog eens terug.

Perfect ligging

Wim
30-9-2017

Hotel met slechts 10 kamers.Goede ligging aan het Vrijthof. Arrangement geboekt met ontbijt en 1 x diner. Keuze bij het ontbijt is beperkt. Vriendelijk personeel. Wij hadden kamer aan voorkant. Neem oordoppen mee want buitengeluiden dringen zeer hinderlijk door, zowel 's nachts door cafe verlaters als 's ochtends vroeg door veegwagentje van gemeente en bladblazers.

Wij hadden een arrangement geboekt waarbij een diner was inbegrepen. Dit bleek alleen op de eerste dag genuttigd te kunnen worden. Wij hadden de eerste avond al iets anders op het programma, dus ik vroeg wat er nog voor andere opties waren om het diner te kunnen nuttigen. Er was geen andere mogelijkheid zei de dame aan de receptie. Zij deed ook geen enkele moeite om ons ergens in tegemoet te komen of een alternatief aan te bieden. Dit vonden wij zeer klantonvriendelijk en de dame was kortaf. Een cursus klantvriendelijk omgaan met klanten zou geen overbodige luxe zijn voor deze medewerkster. De kamer was prima, alleen geen airco en dat is een groot nadeel.

Dus voor ons nooit meer dit hotel.

Het hotel ligt op een erg goede locatie.

Wel is alles erg prijziger voor wat je krijgt.

Hotelkamer was prima en netjes, maar wel erg prijzig voor de kleine kamer. Het ontbijt is 17,50 euro p.p. en is erg minimaal. O.a. wat afbakbroodjes met kaas en wat vleesbeleg en yoghurt. Niet veel bijzonders voor met zijn tweeen 35,00 euro!

Fantastische locatie

Hanneke
30-3-2017

Goede service, vriendelijk personeel.

Oude reviews (archief)

Zo centraal ...

P en F
9-12-2016

Dit hotel ligt aan het Vrijthof naast de St Servaas, kleinschalig, mooie kamers, schone badkamer met douche en toilet, cv werkte prima, parkeren op nog geen 10 minuten lopen.

Hartje centrum ... geweldig. Prijs is prima, personeel Rik en Ashley 2 toppers.

Kamer aan de achterzijde minder gehorig.

Min punt geen lift naar 4 hoog.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saillant Maastricht City Centre in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saillant Maastricht City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saillant Maastricht City Centre scoort een 7.5 uit 10 op basis van 6 reviews.