Aparthotel

103 reviews over Aparthotel Randwyck in het Nederlands

Prima

Maas
15-9-2019

Keurig hotel, vriendelijk personeel, mooie ruime kamer. Nadeel: geen airco en enigszins chaos bij het ontbijt (veel mensen, weinig plaatsen, onvoldoende borden en bestek).

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel voor een redelijke prijs.

Liesbeth en Wim Rutten
15-7-2019

Eind juni hebben wij een overnachting geboekt in Apart Hotel Randwyck. Onze fietsen konden wij in een fietshok stallen waar ook studentenfietsen stonden. Dit hok was dringend aan onderhoud toe en rommelig door ongebruikte studentenfietsen. Verder waren wij zeer tevreden over het hotel. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijk personeel. Informatieverstrekking was goed. De kamer (111) was ruim en netjes. Het bed lag lekker, we hebben heerlijk geslapen. Er was gezorgd voor een vloerventilator wat fijn was bij de warmte van dat weekend (29/30-06). De doucheruimte was groot genoeg en schoon. Er was een Nespresso apparaat op de kamer dat helaas niet werkte. De receptioniste zou het in orde maken. Tip: een handleiding op de kamer hoe het Nespressoapparaat werkt. De koelkast met vriesvak was prima voor onze koelelementen. Het ontbijt bood ruim voldoende keuze en de broodjes waren vers. Onze algemene indruk was goed.

Gedateerd hotel

Talsma
18-11-2018

We verbleven niet in een gerenoveerde kamer, op zich geen probleem want daar was de prijs ook naar. Toch liet het hier en daar te wensen over. De bedden waren niet best, bewogen alle kanten op en van de matrassen werd je als je ging liggen letterlijk gelanceerd.

Beddengoed en handdoeken waren rafelig, ontbijt goed en simpel, kamers zelf gedateerd, overal in hotel erg warm, ook op de kamer.

Gereisd Met partner in november 2018

Verouderd hotel de 4 sterren zeker niet waard

D. Langeveld
15-4-2018

Goed: de kamer en de badkamer van kamer 134 is ruim en schoon. Bed sliep erg goed, ruime keuze aan kussens. Koelkast in de kamer en een waterkoker. Hadden de kamer met bon geboekt. Niet beviel : de ontvangst, stonden 5 minuten aan de receptie voordat iemand na 2 keer bellen kwam, de receptioniste had ons binnen zien lopen. Direct moeten afrekenen, geen vraag of wij nog ontbijt wilden bijboeken, geen vraag hoe de reis was...wat ik allemaal gewend ben en verwacht van een 4 sterren Hotel. De kamer is verouderd en heeft zijn mankementen, lampenkap kapot, draden die los hangen, vlekken in de badkamer op de grond niet weg te poetsen, tandpastavlekken in de stof van de maand waar de handdoeken in liggen, handdoek met gat, laken met gat, meubels met lak eraf... Ochtends bij het uitchecken weer dezelfde receptioniste die niets vroeg hoe de verblijf was. Zelf dus aangegeven

Gereisd Met partner in april 2018

Hotel niet zo speciaal, uitstekende service

Niels
23-12-2017

Kamers zijn lekker ruim en erg schoon. Goede bedden en een fijne badkamer. De afwerking laat wat te wensen over. Er zijn lelijke kabels over de wanden en plafonds getrokken. De gangen doen ongezellig aan. De omgeving van het hotel ook, maar daar kom je niet voor. Station voor de deur. Het ontbijt was prima. Veel keuze. Heel tevreden zijn wij over de service! We hadden via een cadeaubon een nachtje geboekt. Door sneeuwval was het niet verantwoord om van Arnhem naar Maastricht te rijden. Telefonisch werd aangegeven dat we niet meer konden omboeken en dat de cadeaubon vervallen was. Na mailcontact heeft de directeur van het hotel ons kosteloos een andere nacht aangeboden. Ons nachtje Maastricht kon toch doorgaan. Hulde!

Gereisd Met partner in december 2017

Praktisch en goedkope aanbieding

Laury
30-9-2017

We waren als stel en mijn ouders. We hadden een familiekamer met 2 losse slaapkamers dus dat was ideaal. Met de trein ben je snel in het centrum. Vooral de goedkope aanbieding maakte het een goede prijs/kwaliteit verhouding voor een weekendje Maastricht.

Gereisd Met vrienden in september 2015

Prima uitvalsbasis voor weekendje Maastricht

Bea
9-7-2017

Hotel ligt nabij treinstation Randwyck, 1 halte vanaf het centrum, centraal station Maastricht. Heerlijk ontbijt, erg vriendelijk en gastvrij personeel. Prima kamers met koffie/thee voorziening (Nespresso) , goede douche, goede bedden. Extraatjes als een dekenkist vol dvd's om een film te kijken op je kamer Nadeel: geen airco, op een warme dag minder aantrekkelijk.... maar hoeveel warme dagen hebben we per jaar ?

Gereisd Met partner in juni 2017

niet voor herhaling vatbaar!

Cristel
23-1-2017

Het enige positieve was dat de kamer schoon was en netjes opgemaakt.

Het ontvangst begon al slecht. De receptioniste was te druk bezig met andere dingen en een goedemiddag kon er ondertussen niet van af komen. Daarna heeft ze binnen 2seconde super snel uitgelegd over de omgeving. Nu zijn wij totaal niet bekend in Maastricht dus je verwacht toch wel een uitgebreider uitleg dan alleen een streep trekken op de kaart hoe de beste manier is om te lopen vanaf het centrum naar het hotel terug. Verdere uitleg over de buurt vond zij niet nodig...

Het ontbijt was oke. En als je elke ochtend halfvolle melk drinkt zou ik sterk aanraden om toch maar je eigen pakje mee te nemen want dat is verboden daar denk ik (alles wat er stond aan zuivel producten was alles behalve halfvol of mager). De ruimte om rustig te ontbijten is ook redelijk klein. Wanneer alle gasten van het hotel in 1x beneden staan om te ontbijten dan blijf je ook staand eten.

Al met al geen goeie ervaring. Wij komen iig niet meer in Maastricht.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Isabel Berkhout
28-11-2016

Vier kamers gehad en deze waren stuk voor stuk niet schoon, haren in de douche, stukken wcpapier, gele/bruine voegen, schimmel in de douche, afgeknipte teennagels van vorige gasten naast het bed en bij het bureau, badkamer die overstroomt na het douchen, niet gestofzuigd en niet gedweild en dat voor een 'collega hotel'

Gereisd Met vrienden in november 2016

Prima!!

Johan
21-11-2016

Drie overnachtingen gehad in dit prima hotel. Ligging aan station Randwyck is ideaal. Je bent met 2 minuten op het centrale station en met nog eens 5 minuten lopen zit je in hartje Maastricht.

De standaardkamer is inderdaad wat basic en ietwat gedateerd ingericht, de badkamer is echter (en dat is overduidelijk zichtbaar) gerenoveerd en van een veel hoger niveau dan de rest van kamer. Voor hotelbegrippen bevat de kamer een erg grote "hal" met koelkast in de kamer.

Ontbijt is van een prima kwaliteit. Niet extreem gevarieerd (we hadden drie ochtenden hetzelfde) maar meer dan voldoende keus aan div. broodsoorten en broodjes, heerlijke croissants en zelfs een Limburgse appelvlaai 😜, beleg is prima,zelfs de gerookte zalm ontbreekt niet. Scrambled eggs ontbreken niet.

De auto kan (gratis) voor de deur geparkeerd worden, maar deze plekken zijn erg gewild, ook door de studenten van de naastgelegen universiteit en personeel van het ziekenhuis iets verderop. Daardoor zijn deze plekken schaars en worden vrijwel direct weer opgevuld als je vertrekt. Wij hebben onze auto daarom op de bewaakte en afgesloten parkeerplaats van het hotel gezet (€8 per 24 uur).

Personeel is allemaal erg vriendelijk, van receptie tot schoonmaak. We hebben ons erg welkom gevoeld en hebben ons uitstekend vermaakt. Maastricht is een geweldige stad

Kritieken van sommigen mensen, dat er veel geluidsoverlast is van ambulances?? Erg vreemd..wij hebben in drie dagen werkelijk niet één ambu gehoord.

Om daar dan over te gaan zeuren? Pietlutterig!

Gereisd Met partner in november 2016

Aparthotel info

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Randwyck in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Randwyck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.