Géén boekingskosten

Pastis

NederlandLimburgMaastricht

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pastis voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 52 reviews

9FenomenaalScore uit 52 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

52 Reviews over Pastis

• 9Alfred Holman21-11-2021

Familiair hotel op pracht plek

Prima familiair hotel! Prima ontbijt en koffie en thee op de kamer gratis. Tegen betaling drankjes verkrijgbaar uit de koelkast, vide. Comfort kamer lekker ruim. Als je uit het hotel stapt dan volg je de weg en dan kom je bij het fort st pietersberg waar je schitterend kunt wandelen. Aanrader is het restaurant op de st pietersberg. Het is ook 1 lange weg naar het centrum ongeveer 20 min lopen. Ontvangst was goed en we kregen gelijk informatie over maastricht. Kortom prima hotel voor prima prijs !! Parkeren kan dichtbij overal, 6 euro per dag. Wij komen hier zeker nog een keer weer !!

• 10Comaderu05-03-2018

Thuis voelen in Maastricht dan hier naar toe

Geweldig charmant hotel waar je je echt thuis voelt, ideaal gelegen zowel naast stadscentrum (voor cultuur, culinaire beleving en shopping) als Pietersberg (natuur en prachtige vergezichten).

• 9Maria06-08-2016

Aan de voet van de St Pietersberg (grotten en fort

Vintage uitstraling - eigentijdse invulling. Kwaliteit, zonder pretenties. Eigenaren zijn super aardig en professioneel. Ontbijt is vers en uitgebreid. Koffie/thee gratis. Ligging is perfect: in een knus buurtje, op 15 minuten lopen van het centrum en 5 minuten van de grotten. Hier is parkeren gratis. Raad iedereen aan om in Pastis een of meerdere nachten te verblijven.

• 10Jolanda Verweij26-04-2016

Zalig!

Ik heb mij in geen tijden zo ontspannen gevoeld; fijne sfeer op de kamer, perfecte ligging, knusse ontbijtruimte met lekkere (en gratis) koffie, zeer vriendelijke host (maar niet te aanwezig). Ook tevreden over matras en douche. Bij boeking via email vanuit Australie erg fijn geholpen, extra dagen in optie gekregen en kon zelfs ter plekke een dag cancelen vanwege mijn situatie, niets was te moeilijk. Kan absoluut niets ter verbetering bedenken...

• 10John31-10-2015

Voelt as thuis

Intiem, je voelt je er direct thuis met heerlijk ontbijt door Raymond

• 9P.I.M. Korse18-05-2015

prima verzorgd hotel

Fijne schone kamer, goede bedden, complete frisse badkamer, goed verzorgd ontbijt, ligging ten opzichte van het centrum is prima te lopen, parkeren betaald €6,-- per dag is goed te doen. Al met zijn wij zeer tevreden over dit hotel.

• 8wyfotografie26-08-2014

Prima verblijf

Hotel Pastis is een mooi Hotel in een verbouwde oude villa. Personeel is vriendelijk en neemt de moeite voor een gezellig praatje. Het ontbijt is voortreffelijk en je geniet het in een gezellig ingerichte kleine ruimte. De kamer was goed schoon en de bedden prima. Bijzonder is dat in dezelfde ruimte ook de badkamer zich bevind. Echter, gescheiden door een designwand, meer niet. Niet afsluitbaar dus. Openbaar parkeren (betaald) is in de buurt mogelijk, maar wel lastig met betalen. Bij ons deed de pin het niet. Het centrum is te voet goed bereikbaar, hooguit 10 minuutjes.

• 8VAN DEN CRUIJCE RENE29-07-2013

Goed hotelletje

Klein hotelletje, eerder B&B gelegen rechtover het politiebureel van Maastricht waar "Flikken Maastricht" gedraaid wordt. Kamer in orde. Minpunt is het feit dat er geen deur staat tussen de badkamer en het slaapgedeelte ! Ontbijt is prima ! Maastricht is een mooie oude stad met heel veel terrasjes en winkels ! Hadden een gids om de stad te bezoeken en dat is heel goed meegevallen, dus aan te raden. Hebben ook een boottocht gemaakt en de mergelgrotten bezocht !

• 9M Heijtvoort26-05-2013

Prima hotel net buiten het centrum

Hotel Pastis ligt net buiten het centrum van Maastricht maar is daarom een prima uitvalsbasis voor mensen die zowel de stad willen bezoeken als wel willen genieten van het Limburgs landschap. Het ontvangst en de service is gastvrij en helemaal goed. Het ontbijt heerlijk! En het bed slaapt prima. Het enige minpuntje is wellicht de constructie met de wc op de kamer. Maar als je niet met vreemden gaat is dit ook te doen.

• 10Julie Focquet11-05-2013

Aangenaam gezellig hotelletje

Wij hebben dit hotelletje geheel toevallig ontdekt. En we hebben het ervaren als een echt godengeschenk! Heel behulpzaam ontvangen in hun restaurant "Villeneuve". Even wat heen en weer getelefoneer, om vervolgens een klein maar knus kamertje te krijgen in het hotel. Gratis stadsgidsen en plannetjes ter beschikking, zeer aangenaam! Ook de krant lag er mooi te blinken. 's Ochtends aangenaam verrast door een zeer spontane dame die als het zonnetje in huis door de ontbijtzaal zweefde. Daar kregen we een zeer uitgebreid ontbijtbuffet, koffie aan tafel en konden we een eitje op verschillende wijze vragen. Echt een aanrader voor een ontspannend tripje naar Maastricht!

Hotel Pastis info

Het complex