Hotel Pastis

Kleine hotelsWeer vandaag22°12°
Hotel Pastis
9,8

52 reviews over Hotel Pastis in het Nederlands

Thuis voelen in Maastricht dan hier naar toe

Comaderu
5-3-2018

Geweldig charmant hotel waar je je echt thuis voelt, ideaal gelegen zowel naast stadscentrum (voor cultuur, culinaire beleving en shopping) als Pietersberg (natuur en prachtige vergezichten).

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aan de voet van de St Pietersberg (grotten en fort

Maria
6-8-2016

Vintage uitstraling - eigentijdse invulling. Kwaliteit, zonder pretenties. Eigenaren zijn super aardig en professioneel. Ontbijt is vers en uitgebreid. Koffie/thee gratis. Ligging is perfect: in een knus buurtje, op 15 minuten lopen van het centrum en 5 minuten van de grotten. Hier is parkeren gratis. Raad iedereen aan om in Pastis een of meerdere nachten te verblijven.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zalig!

Jolanda Verweij
26-4-2016

Ik heb mij in geen tijden zo ontspannen gevoeld; fijne sfeer op de kamer, perfecte ligging, knusse ontbijtruimte met lekkere (en gratis) koffie, zeer vriendelijke host (maar niet te aanwezig). Ook tevreden over matras en douche. Bij boeking via email vanuit Australie erg fijn geholpen, extra dagen in optie gekregen en kon zelfs ter plekke een dag cancelen vanwege mijn situatie, niets was te moeilijk. Kan absoluut niets ter verbetering bedenken...

Gereisd Alleenreizend in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voelt as thuis

John
31-10-2015

Intiem, je voelt je er direct thuis met heerlijk ontbijt door Raymond

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2015

prima verzorgd hotel

P.I.M. Korse
18-5-2015

Fijne schone kamer, goede bedden, complete frisse badkamer, goed verzorgd ontbijt, ligging ten opzichte van het centrum is prima te lopen, parkeren betaald €6,-- per dag is goed te doen. Al met zijn wij zeer tevreden over dit hotel.

Gereisd Met partner in Wed May 13 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima verblijf

wyfotografie
26-8-2014

Hotel Pastis is een mooi Hotel in een verbouwde oude villa. Personeel is vriendelijk en neemt de moeite voor een gezellig praatje. Het ontbijt is voortreffelijk en je geniet het in een gezellig ingerichte kleine ruimte. De kamer was goed schoon en de bedden prima. Bijzonder is dat in dezelfde ruimte ook de badkamer zich bevind. Echter, gescheiden door een designwand, meer niet. Niet afsluitbaar dus. Openbaar parkeren (betaald) is in de buurt mogelijk, maar wel lastig met betalen. Bij ons deed de pin het niet. Het centrum is te voet goed bereikbaar, hooguit 10 minuutjes.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Goed hotelletje

VAN DEN CRUIJCE RENE
29-7-2013

Klein hotelletje, eerder B&B gelegen rechtover het politiebureel van Maastricht waar "Flikken Maastricht" gedraaid wordt. Kamer in orde. Minpunt is het feit dat er geen deur staat tussen de badkamer en het slaapgedeelte ! Ontbijt is prima ! Maastricht is een mooie oude stad met heel veel terrasjes en winkels ! Hadden een gids om de stad te bezoeken en dat is heel goed meegevallen, dus aan te raden. Hebben ook een boottocht gemaakt en de mergelgrotten bezocht !

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Prima hotel net buiten het centrum

M Heijtvoort
26-5-2013

Hotel Pastis ligt net buiten het centrum van Maastricht maar is daarom een prima uitvalsbasis voor mensen die zowel de stad willen bezoeken als wel willen genieten van het Limburgs landschap. Het ontvangst en de service is gastvrij en helemaal goed. Het ontbijt heerlijk! En het bed slaapt prima. Het enige minpuntje is wellicht de constructie met de wc op de kamer. Maar als je niet met vreemden gaat is dit ook te doen.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aangenaam gezellig hotelletje

Julie Focquet
11-5-2013

Wij hebben dit hotelletje geheel toevallig ontdekt. En we hebben het ervaren als een echt godengeschenk! Heel behulpzaam ontvangen in hun restaurant "Villeneuve". Even wat heen en weer getelefoneer, om vervolgens een klein maar knus kamertje te krijgen in het hotel. Gratis stadsgidsen en plannetjes ter beschikking, zeer aangenaam! Ook de krant lag er mooi te blinken. 's Ochtends aangenaam verrast door een zeer spontane dame die als het zonnetje in huis door de ontbijtzaal zweefde. Daar kregen we een zeer uitgebreid ontbijtbuffet, koffie aan tafel en konden we een eitje op verschillende wijze vragen. Echt een aanrader voor een ontspannend tripje naar Maastricht!

Gereisd Met partner in mei 2013

Knus hotel

Frank
4-1-2013

Goed verzorgd hotel op een fantastische locatie: in een rustige wijk met prima parkeermogelijkheid en toch op slechts 10 minuten lopen van het centrum. Uitstekende bedden, eenvoudige maar nette inrichting van de kamer.

Gereisd Met partner in januari 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Pastis voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pastis in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pastis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.