Hotel NH Maastricht

Hotel NH Maastricht
7,8

15 tips over Hotel NH Maastricht

Alina Bonen, 24-8-2017

Vanuit NH Maastricht ben je zo met de bus in Aken of met de trein in Luik. Verder kun je in Wijck (het gedeelte van Maastricht tussen het station en de St. Servaesbrug) leuk en goedkoop uit eten. Ook het Onze-Lieve-Vrouwe-Plein is altijd erg gezellig. Wel is het raadzaam om bij een restaurant te reserveren.

Voor overdag: huur een scooter of e-bike! (kan in dit hotel)en ga de omgeving in! En als je niet van drukte houd: vermijdt juli ivm concerten van André Rieu!

Il Quadrifoglio, 25-5-2014
Om voordelig dit hotel te boeken moet je geduld hebben. Ruim tevoren is een tarief van €150pn (+ontbijt) heel gewoon, terwijl een/twee maanden tevoren via zoeksites de prijs naar €75pn (excl ontbijt) zakt. Ik kom er al jaren, maar dat levert zelf vaste klanten nog altijd hetzelfde gevoel op niet serieus, ja zelfs benadeeld te worden.
Rian van der Have Kodde, 19-5-2014
poppenbeurs naast hotel. Met de bus naar centrum.

EvelienPr, 21-9-2013
Probeer de restaurantjes op het Vrijthof te vermijden, maar neem er 1 in de zijstraatjes, nog voor de brug aan het kan van het station! Wij aten bij een heerlijke Thai, maar daar zijn veel restaurantjes te vinden!
gsteinvoord, 15-9-2013
Maastricht is een geweldige stad om te bezoeken. Maar neem eens de boot naar de zonneberg met de mergelgrotten.
Jan C. Werkman, 6-9-2013
Maak de tocht via Gronsveld naar Vaals, geaccidenteerd terrein, prachtige vergezichten en leuke plekjes om te stoppen.

marc, 16-12-2012
Een taxi van hier naar het centrum van maastricht kost +/- €11 en 10 minuten (4 buskaartjes €10 en 30 minuten).
Roy, 26-8-2012
MECC beursgebouw dichtbij
Irma en Martine, 23-8-2012
Het is heel erg leuk om in Maastricht een boottocht te doen over de Maas. Verder is Valkenburg een erg gezellige plaats
Ineke, 22-8-2012
Neem de fiets mee, binnen 10 minuten fiets je naar het centrum