Hotel NH Maastricht

Hotel NH Maastricht
7,8

243 reviews over Hotel NH Maastricht in het Nederlands

Fantastisch zou het zo weer doen

Mevr jansen
4-8-2018

Geweldig hotel netjes goed personeel en fijne bedden en goed eten

NH-Maastricht.... we komen terug!

Conny en Aad van 't Hof
12-7-2018

De vriendelijkheid van de medewerkers is top! Dat zie je maar zelden in grote hotels. Jammer dat in onze kamer (nog) geen airco was. Prima buffet. Ruime parkeergarage. We zijn al dikwijls gast in dit hotel geweest, maar het is telkens weer een geweldige ervaring!

Net en fijn hotel

Stef
10-3-2018

Net een fijn hotel in Maastricht. Uitgebreide vergadermogelijkheden. Daarnaast ook zeer lekker gegeten. Het was wel zeer warm op de kamers.

Voor mij niet meer!

Iris
3-1-2018

Ontbijt was prima, schoon hotel.

Erg gehorig, zeker als je aan de kant ligt waar in de ochtend de vuilnis wordt geleegd of als er vracht wordt gebracht. Ook de kamers waren erg gehorig. Je komt hier niet voor je rust. Gratis parkeren hebben ze niet. In de parkeergarage was het 14.50 per nacht of aan de straat 6 euro per nacht (je moet gelukt hebben als je een plekje wil.) Miscommunicatie met touroperator wat ik overigens meer lees in de reviews.

Keurig Hotel

Jan
31-12-2017

Keurig net hotel met een goed ontbijt. Kamers waren netjes en schoon. Restaurant voortreffelijk eten. Vriendelijk personeel. Ligt vlak bij het station hiervandaan ben je binnen 3 minuten op Maastricht Centraal. Ligging is op een kantoren terrein hier is niets te beleven. Zeker een aanrader.

prima

Ellie
12-12-2017

Erg duur voor wat je krijgt maar prima voor 1 nachtje...Ontbijt netjes en voldoende maar voor die prijs heb ik wel betere gehad. Ligt ook best buiten het centrum. Als je het Mecc wilt bezoeken is de locatie voortreffelijk! Maar kom je voor het centrum dan zou ik verder gaan zoeken.

Super hotel, prima verzorging!

Nanny
25-8-2017

Ik was hier samen met mijn man voor een wat minder prettig iets, ik moest naar het naastgelegen ziekenhuis en mocht de avond er voor zeer beperkt eten. De ober vroeg of hij het lijstje met wat ik wel mocht eten even mee mocht nemen naar de kok. Toen hij terugkwam zei hij: "wij gaan u een mooie maaltijd voorschotelen". En dat hebben ze gedaan, het was gevarieerd, en alles smaakte meer dan goed. In één woord geweldig en de volgende morgen bij het afrekenen was het kennelijk bij de receptie bekend dat ik naar het ziekenhuis moest en werd ons veel sterkte gewenst. Dus je begrijpt wij zijn vol lof en zijn in maart 2017 nogmaals naar dit hotel gegaan en ook toen was alles weer prima voor elkaar!

Prijs kwaliteitsverhouding zeer goed en heel goed ontbijt; ruime kamers. Ik miste gezien leeftijd wel enigszins een inloopdouche vanwege het in en uitstappen in ligbad. het overdekte parkeren vond ik prijzig maar daar kies je zelf voor kan ook buiten voor lagere prijs.

Ideale plek in Maastricht en wijde omgeving

Alina Bonen
13-5-2017

NH Maastricht ligt vlakbij de A2 en het MEECC aan de rand van Maastricht. Op 5 min lopen vind je station Randwijck hetgeen ervoor zorgt dat je vanuit dit uitstekende hotel makkelijk en snel de omgeving van Maastricht kunt verkennen. De bus stopt voor de deur en je kunt er ook tegen een aantrekkelijke prijs een scooter of e-Bile huren. Tijdens de Vrijthofconcerten van Rieu zetten ze bussen in

zeer goede prijs kwaliteit

Christophe B
12-5-2017

Hotel met afgesloten parking buiten het centrum. Moderne en zeer comfortabele kamers. Supper lekker en zeer ruim ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Maastricht in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Maastricht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Maastricht scoort een 7.8 uit 10 op basis van 243 reviews.