Bed and Breakfast Menno van Coehoorn

• Onvoldoende: 1 - 5

heerlijk relaxed

i.bouwmeester
27-10-2015

We werden ontvangen door de zeer aardige eigenaresse. Mochten kiezen welke kamer we wilden omdat we dat weekend de enige gasten waren. Wij kozen voor kamer 2, met bad/douche naast de kamer en het toilet een klein trappetje naar beneden. De kamer was netjes en schoon. Mooi sanitair. het ontbijt was prima in order en zeker niet te weinig. Mevrouw houd van social talk, wij ook, en ze heeft ons enkele tips gegeven over Maastricht. de bedden waren heerlijk, wij zijn helemaal uitgerust. als we weer naar Maastricht gaan, gaan we zeker naar dit B&B terug.

fantastisch

van gompel van knegsel
14-7-2015

Mooie zeer nette b en b met supervriendelijke gastvrouw. Goede busverbinding vanaf station. Te voet kwartier lopen naar vrijthof. Goed ontbijt. Koffie en thee kun jezelf pakken in de ontbijtruimte met balkon vanwaar je op de tuin kijkt. Informatie vd gastvrouw wat er te doen is. Kortom wij waren er nu voor hwt tweede weekend. En gaan volgend jaar weer.

Prima huis maar kom niet meer terug

Monique
22-6-2015

Wij zijn het weekend hier geweest. Prachtig huis, met balkon. Ontbijt simpel maar prima. Gastvrouw aardig, maar totaal geen privacy. Gastvrouw komt te pas en onpas onverwacht het huis binnen via tussendeur. Als we weg zijn maar ook om 22.30 staat ze ineens achter me en ook s'morgens als we nog liggen te slapen komt ze koffie brengen. (we hadden om 9.00 uur ontbijt afgesproken)

Jammer want op zich prima plek voor een weekendje weg.

Prima en schone B&B

Laan
25-8-2013

Deze B&B heeft 2 kamers, met ieder een eigen douche en wastafel op de kamer. Alles is even schoon en fris, goede boxspringbedden. Het appartement heeft 3 lagen, 1e woonlaag 1e kamer met eigen toilet op de gang. Op de 2e woonlaag is een keukenblok en eethoek waar het ontbijt geserveerd wordt en de etage daarboven is de 2e kamer met eigen toilet op de gang. Leuke kunstuitingen in de gehele B&B in keramiek en schilderijen. Veel info door folders etc.op locatie en vriendelijke gastvrouw.

Heerlijke plek om een weekend door te brengen

hedwig rotteveel.robert
16-9-2012

Een B en B die ook nog een ontbijt verzorgd. Tegenwoordig moet je bij veel BB ontbijt apart betalen. En nog wel een heerlijk ontbijt. Dit BB adres heeft 2fijne kamers, heel schoon en elke dag wordt je bed opgemaakt en je spullen opgeruimd. De gastvrouw geeft informatie over wat er te doen is in het centrum en waar je lekker kunt eten. Ze is aanwezig maar nooit te veel. Kortom een heel goed adres in Maasstricht.

Kan dit B&B iedereen aanbevelen!

Fam. Litjens
18-12-2009

Een hartelijk onthaal door de gastvrouw. Een prachtige kamer met douche, weliswaar niet heel ruim, maar met heerlijke bedden, rolluiken en flatscreen tv. De volgende ochtend een overheerlijk uitgebreid ontbijt. Een boekje over Maastricht en een plattegrond op de kamer. Binnen 10 minuutjes lopen sta je op het Vrijthof.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Menno van Coehoorn in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Menno van Coehoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Menno van Coehoorn scoort een 7.69 uit 10 op basis van 6 reviews.