Hotel Mabi

NederlandLimburgMaastricht

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Mabi voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 141 reviews
+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 141 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

146 Reviews over Mabi

• 9Indra24-01-2020

Een absolute aanrader!

Super vriendelijk geholpen door front office medewerkster Celine. Gaf heel veel handige tips over zowel verblijf (gratis gebruik wijnuurtje + privé biosscoop) als stad. Hadden doorgegeven dat dit een verrassingsuitje was i.v.m. het vieren van onze zwangerschap, het personeel had zelfs de moeite gedaan om een klein presentje op de kamer te leggen met een lieve boodschap. Voorkeur doorgeven voor een bad, zelfs deze hadden ze romantisch aangekleed met kaarsjes!Heerlijk geslapen en genoten van onze kamer. Ontbijt was uitgebreid en zeer mooi gepresenteerd, je kreeg er echt honger van! Een geweldige herinnering aan een mooie stad.

• 6Maaike20-02-2019

Jammer dat wij niet in hotel zelf verbleven.

Wij hadden een hotel kamer geboekt, helaas iets mis gegaan waardoor wij niet in het hotel zelf zouden verblijven , maar in een kamer in een steegje. "s nachts erg gehorig met uitgaansvolk. "s morgens bij openen van de deur lag er zelfs overgeefsel. Erg jammer, want juist het hotel sprak ons erg aan qua sfeer, nu niks van meegekregen (alleen de receptie) Zag er overigens erg mooi uit, vriendelijk personeel. Hotel ligt echt op top locatie, je loopt zo de markt op.

• 5Suzanne29-04-2018

Slecht!

Wat een slecht en vies hotel kamer erg vies!!!

• 8Marcus28-04-2018

Waar voor je geld

Ik vond de ambiance bij binnenkomst echt fantastisch, dit vond ik dan ook over het hele hotel zo. Ik kon erg lachen om de koelkasten op elke etage met gratis koud water er in en de tekst op de zijkant. Daarnaast vind ik Maasstricht een heerlijke stad. M’n vriendin en ik konden prima uit eten en ‘s avonds op een terrasje zitten, shoppen, naar de bioscoop, en omliggende steden in Limburg en Duitsland bezoeken. Echt even lekker tot rust gekomen voor een prima prijs.

• 10trui26-01-2018

buitengewoon goed

uitstekende ligging vlak bij de grote markt; ondergrondse parking op 150 meter van het hotel en reductie van het hotel; mooie kamers met toiletartikelen, uitgebreid ontbijtbuffet.

• 7Bezoeker22-01-2018

Prima

Pluspunten: ontbijt was erg goed voor elkaar. Lekkere broodjes en een uitstekende service van het bedienende personeel. Mooi design hotel (als het je smaak is). De sfeer van de bioscoop die het ooit was, wordt leuk toegepast.
    Grappige details in de kamer; leuke klok waar de verkeerde tijd op staat met de tekst: stop watching, start enjoying (of iets in die strekking). Schaar boven de deur, geen idee waar dit voor was maar vond het grappig. En een 'viewmaster' met een leuk verhaaltje erin. De ligging is ook echt super!

Minpunten: er zaten zwarte haren op de muur in de badkamer (ik heb geen zwart haar). De douchedeur sloot niet goed. Verder staan de bedden los van elkaar en als je dus teveel naar het midden gaat liggen schuiven de bedden uit elkaar. Lichten in de kamer niet te bedienen vanuit het bed.

• 4Ligtenberg18-11-2017

Nooit meer

Zwaar overrated hotel. Ziet er leuk uit en ligt op een leuke ligging maar daar is alles mee gezegd.

• 8S. T24-07-2017

Mooi hotel, centraal gelegen

Mooi vernieuwd hotel, super mooie kamer en gratis gekoeld water. Ik miste alleen een boekje oid in de kamer over bijv wifi en tijden van ontbijt etc. Locatie is ook top, je loopt zo het centrum in.

• 3Annemieke05-07-2017

Wat een tegenvaller dit keer

Na er zeker 3 keer eerder te zijn geweest, viel het na de make-over erg tegen! Ongezellig geworden. Badkamer niet schoongemaakt! Er lag restje ontlasting in toilet en er zat nog een zwarte haar op de muur. Kleine kamer, smalle bedden, weinig stopcontacten, losse kluis, vitrage mag zooo 1980 zijn, maar wel onmisbaar als je je een beetje normaal aan en uit wilt kunnen kleden. Ontbijt was minder dan eerder. Houdbare melk bij het ontbijt. Geen flesje water op kamer of koffie/thee mogelijkheid, geen blad met info (WiFi,tijden ontbijt enz.). Geen kast of ruimte voor je spullen. Personeel is wel onveranderd vriendelijk en ligging is top, maar voor ons niet meer.

• 10Noa13-05-2017

uniek hotel!

Ontzettend leuk, uniek en origineel hotel! Het thema van het hotel is film en dat zie je overal in het hotel terug. De inrichting is erg modern en creatief. Het personeel was ontzettend gastvrij en vriendelijk. De kamers waren bijzonder ingericht en van alle gemakken voorzien. Leuk dat er gratis vlaai met koffie/thee was. Perfecte locatie achter de Markt en dichtbij het Vrijthof.

Hotel Mabi info

Facilities