Bed and Breakfast Logies Bonhomme

BedAndBreakfastWeer vandaag25°12°
8,7

3 reviews over Bed and Breakfast Logies Bonhomme in het Nederlands

Aanrader: ligging, ontvangst en ontbijt

pf, 29-12-2015

Perfecte ligging, bijzonder vriendelijke ontvangst, fantastisch ontbijt. herenhuis met hoge kamers, waarvan wij er twee hebben gebruikt. Art deco-achtige onderdelen en voorwerpen in het huis en kamer. Kamers zijn wat gedateerd, incl badkamer, maar is geen bezwaar als je in de kamer niet veel meer doet dan even uitrusten en slapen. Het ontbijt is buitengewoon goed. Centrale ligging is ook een prettig voordeel

Leuke B&B op toplocatie naast het olv. plein

Jasper, 5-8-2011

Voor wie eens wat anders wil dan een doorsnee hotel, is dit een leuke variant. Het grote herenhuis biedt 2 kamers op de 1e verdieping: één aan de voorkant en één aan de achterkant (met balkon) en deze laatste hadden wij gereserveerd voor 2 nachten. Het huis is wel ietwat gedateerd en de inrichting een beetje apart. De kamer is ruim van opzet en met een hoog plafond en een open haard (niet in gebruik) heeft het mooie details. De kamer zelf is ook wel wat gedateerd. Zo heeft het geen radio of tv en ook geen airco en ook de badkamer is verouderd. Maar alles is schoon en dat is het belangrijkste. De gastvrouw is ontzettend aardig en wil je overal mee helpen. Haar ontbijt is geweldig, veel en van alles wat en een goede start voor een mooie dag Maastricht. De locatie is werkelijk geweldig: in het mooie Jekerkwartier op amper 100 m. van het Onze Lieve Vrouweplein.

Prima locatie ligt centraal en prima behandeling

Fam. A. de Meer Franeker, 1-3-2010

Wij hebben gedurende 2 nachten ons uitstekend dankzij deze locatie vermaakt. Tevens heel leuke nette behandeling door de gastheer en gastvrouw.

Alleen gebrek aan radio gemist ivm nieuws enz.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Logies Bonhomme in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Logies Bonhomme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Logies Bonhomme scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.