Hotel La Colombe

Hotel La Colombe
5,2

Matig

74 reviews over Hotel La Colombe in het Nederlands

Voor wat je betaald is het top!

de jong
27-6-2014

Hotel is prima, het is geen top hotel en sjiek, maar daar betaal je ook voor.

Kamers waren prima, bed sliep goed. Ideale ligging, 1 nacht last van muziek en de bovenburen gehad. Wat wil je anders op zo'n plek, als je geen lawaai wilt moet je buiten het centrum een hotel boeken.

Dit nooit meer

F. Haine
26-5-2014

De toegang is rommelig, er liggen waszakken, terrasstoel zittingen en de trap is erg smal. De kamer is erg klein, looppad tussen de bedden erg smal 40 cm, de toiletruimte is heel erg bekrompen, om redelijk aan de wastafel te staan die je de toiletpot tussen je benen te nemen de ingang naar de douche staat ook de toiletpot in de weg, het hele toilet/toilet en douche staat langs elkaar op nog geen 2.50 meter, veel te klein om eens een lekkere opfrisser te nemen. Bovendien vraag ik me af of er een voldoende mogelijk is in noodgevallen omdat alles verouderd is, ook de erg sterke deurdranger draagt er niet bij om snel je kamer te verlaten. Het ontbijt was best OK alleen waren de eieren de ene dag lauw en de volgende dag kwamen ze uit de koelkast, dus koud. Voor mij en m'n broer een ervaring die we liever niet meer mee willen maken. Ons zul je er nooit meer ontmoeten. Maar Maastricht is een mooie stad om te bekijken.

Leuk hotel midden in Maastricht

kooy97
15-12-2013

Gezellig weekend in Maastricht gehad met vrienden.

Hotel La Colombe is gezellig heel vriendelijk personeel en lekker eten.

De kamers zijn een beetje klein, maar wel schoon.

We hebben geen overlast gehad van muziek van de buren.

Domper!!!

Anouk
8-12-2013

Via touroperator dit hotel voor 3 nachten geboekt. We zouden er nu nog moeten zitten...

Bij aankomst €200 betaald voor 3 nachten. Het hotel is een verschrikking. De hele nacht niet geslapen in verband met herrie uit een disco wat tot 5 uur duurde, vervolgens werd de straat schoon geblazen.

Verder blijven de toiletten na doorspoelen zeker een half uur doorlopen, als de bovenburen naar het toilet gaan of douchen, is het net of er een stortbui naar beneden komt. Handdoeken zaten gaten in, het tochtte in de kamer.

De hoteleigenaaar staat niet open voor klachten. Het hotel beschikt over 20 kamers, bij het ontbijt van zeker 5 kamers klachten gehoord.

Na 1 nacht besloten dat wij geen nacht langer meer blijven, maar krijgen geen compensatie (van zowel hotel als touroperator). We konden wel een andere kamer krijgen, maar dat was geen oplossing voor het probleem. Dit is gewoon Diefstal!!!

Wat een gezellig weekendje Maastricht had moeten worden, is uitgelopen op één grote domper

geldklopperij

Maaike Bouman
7-12-2013

Het hotel ligt mooi centraal in de stad. Dat is het enige positieve aan het hotel. De kamers zijn gehorig, veel te klein, vies en zeer gedateerd. De badkamer is te klein. Het sanitair is zeer slecht geinstalleerd. Tv is slecht, verwarming deed het niet. Deur van de kast kon niet dicht en stond steeds wagenwijd open. Het ontbijt was aardig Net zoals het behulpzame personeel. Eigenaar was niet bereikbaar voor klachten.

Nooit naar toe gaan. Voor 100 euro!!!!! Per nacht kun je veeeeeeeeeel beter krijgen

Eenvoudig hotel voor redelijke prijs

marc
28-7-2013

Met 3 personen het hotel bezocht. De kamer helemaal boven zeer eenvoudig maar op het oog wel schoon. Goede bedden en kleine badkamer. De trappen zijn een hele beklimming, voor sommige mensen kan dit echt een probleem zijn. Bij warm weer is de kamer erg heet, gelukkig een ventilater aanwezig. Personeel vriendelijk, ontbijt eenvoudig maar goed. Kortom prima plek voor een weekend Maastricht. Wil je een beter hotel dan betaal je meer....

Prima voor een weekend!

delft13
16-6-2013

Zeer centraal gelegen, bij de markt. Daardoor zijn oordopjes in het weekend voor sommige geen overbodige luxe. Ontbijt is prima, zeker voor een 2* hotel.

jammer voor zo'n mooie plek

Johan
26-5-2013

Vooral de bediening in de avonduren van Adam, maakte het nog enigszins goed. De eigenaar is of een uitzuiger of een onnozel. De prijs van de kamer is ruim het dubbele van wat deze waard is. Slechts de bedden waren acceptabel. Kamer is een veredelde klerenkast en de badkamer niet geschikt. Alles een beetje bij elkaar "geknutseld" en niet echt schoon. Douchebak leek al jaren lek naar de wand met de gang en het vent. rooster zat volledig dicht met schimmel

Prima hotel

Gerda
14-12-2012

Prima hotel qua prijs/kwaliteit verhouding.

Kamer is inderdaad niet groot, badkamer klein, trappen steil enz enz. Maar ja het ligt midden in stad en is niet duur. Dus het is maar net wat je wilt.

Wij hebben het prima naar ons zin gehad, ontbijt was heerlijk met goede koffie. In de brasserie hebben we heerlijk dinner gegeten voor een hele nette prijs.

oudere mensen of mensen die slecht ter been zou ik het niet aanraden.

Perfect

Erna
9-12-2012

Prima hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding. Lekker ontbijt en 's avonds ook heerlijk gegeten voor weinig geld. De kamers zijn klein, maar prima om te slapen en beneden kun je gezellig zitten. Het is midden in de stad, dus je kunt alles lopend af. Perfect naar ons zin gehad met vriendelijk personeel, dus zeker een aanrader voor een weekendje midden in de stad Maastricht zonder geluidsoverlast!

We hebben een aantal aanbieders voor La Colombe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Colombe in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Colombe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Colombe scoort een 5.16 uit 10 op basis van 75 reviews.