Hotel La Colombe

74 reviews over Hotel La Colombe in het Nederlands

Kat in de zak

Maastricht fan
4-6-2016

Prima locatie,het hotel is slecht het is er gewoon smerig veel dingen zijn kapot. de douche/toilet en wastafel is bizar je kan alles in een keer gebruiken zo staat het op elkaar in een kast ruimte. het douche gordijn was vies kleverig. alles wat je boven de € 40.00 betaald voor 1 kamer met 2 personen is teveel. we hebben hier niet gegeten omdat de omgeving zoveel te bieden heeft.

Prima voor deze prijs!

Karin
24-2-2016

De kamer is klein maar de ruimte is optimaal benut. Erg vriendelijke uitleg bij aankomst. Door centrale ligging zijn alle bezienswaardigheden op loopafstand. Er zijn altijd verbeterpunten, maar het hotel is goed gezien de prijs.

Klein maar zeker fijn!

Chanique Guldemond
24-2-2016

Locatie, service en prijs-kaliteitverhouding is echt top! Het personeel is vanaf ontvangst erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn voor deze prijs goed. Klein maar fijn! Wij zijn er nu voor 1 nachtje geweest, maar komen zeker een keer terug.

Nooit meer

Anomiem
2-11-2015

Je moet weten dat je geen kamer krijgt toegewezen maar een hok met daarin een op een werklast lijkende ruimte waar je kunt douchen en naar het toilet gaan.

Meubilair: ik zakte gelijk door de stoel.

Onveilig. Bij brand zul je een smalle steile trap moeten zien te vinden om naar beneden te kunnen komen.

Het is dus eigenlijk geen hotel te noemen, wel moet je voor twee nachten met zijn tweeën 92,50 betalen. Niet echt goedkoop voor wat er geboden wordt.

Nooit meer

Anja en Jo
21-8-2015

De ligging van het hotel is goed,

Kamer zeer slecht, klein. Bedden zeer klein en bij draaien stond het bed midden in de kamer. Om bij de wasbak je tanden te kunnen poetsen moest je over de wc gaan hangen om erbij te kunnen.

Zeer steile trap zonder leuning naar de 2e verdieping, Bij brand zeer onveilig.

Lampen alleen peertjes, geen lampenkappen. Vloerbedekking kapot op de trap waardoor je kan vallen.

Ontbijt weinig keus, alleen zeer harde broodjes.

Oordoppen mee!

Bernard Schlimbach
2-6-2015

Naast de entree zit een kroeg met een geluidsinstallatie die je op de 3e verdieping tot 02.00u kunt beluisteren, incl, meezingend kroegvolk.

Vervolgens neemt de disco recht tegenover het "hotel" het van ze over, tot een uurtje of 06.00.

Onmogelijk om te slapen dus, en de kamer is uit spaanplaat opgetrokken, heel oud en vies en in de WC bevindt zich ook de douche...nog nooit zoiets gezien voor 95,00 per nacht.

Slechte accommodatie; niet boeken!

Hans Rooth
29-3-2015

Rommelige entree, slecht verlichte steile smalle trappen...Gevaarlijk!

De kamer is ingericht met meubilair dat zo van de rommelmarkt lijkt te komen...inclusief het versleten bed. Badkamer is niet schimmel vrij.

Absolute afknapper Absolute afknapper

carnic@telfort.nl
29-3-2015

Niet boeken:zeer gedateerd,weten niet om te gaan met klachten en verschuilen zich achter elkaar. Ligging is goed, maar ik zou een ander hotel kiezen.

prima prijs/kwaliteitverhouding

carla
21-7-2014

netjes opgemaakte bedden/schoon

ontbijt was goed

geen geluidsoverlast, ondanks dat de terrassen vol zaten

was beter dan we hadden verwacht gezien de matige recensies....

Bij aankomst in het hotel eerst de Kamer of "Cel" maar eens bekeken voor we zouden betalen.

Wat een vies klein goor schimmelhok.

Na melden van de vieze kamer bij de eigenaar, reageerde hij ongeïntresseerd.

En zou de kamer nog even "schoongemaakt" worden, nou het was alleen een citroengeurtje in de kamer maar schoon was het nog steeds niet (zie foto's)

Het ontbijt was karig en de gastvrijheid ver te zoeken.

Het enige positieve aan dit "krot" is de ligging.

We hebben een aantal aanbieders voor La Colombe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Colombe in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Colombe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Colombe scoort een 5.16 uit 10 op basis van 75 reviews.