Hotel La Colombe **

Review geschreven door Sandra

Wachten op de renovatie!

Sandra
16-8-2017

Een zeer gedateerd hotel, in een heel oud pand. Dat merk je aan alles. Het ontbijt was wel zeer goed, ook glutenvrij was prima geregeld. Gesproken met de eigenaar vanwege de slechte recensies. Door bureaucratie, wachten op diverse vergunningen e.d. was het niet eerder mogelijk het hotel op de schop te nemen. Dit gaat binnenkort dus eindelijk gebeuren. Er mag geen lift in, dus houd daar - ook na de verbouwing- gewoon rekening mee. Dus wil je voor de verbouwing nog gaan, weet dan dat het inderdaad klein, oud en niet overal meer even netjes is. Maar daar is de prijs ook naar. Gewoon hartje centrum, dus overal lekker dichtbij.