Hotel La Colombe **

Review geschreven door Mirjam

Nooit meer!

Mirjam,
26-6-2017

Eenvoudig..,zei de website.... Schimmel, smeer en beestjes horen daar in onze beleving niet bij! We hadden in de verste verte niet het idee in een hotel te zitten. De vloerbedekking op de trap naar boven, smerig, de leuning plakte zo erg dat we hem maar niet hebben aangeraakt. Het enorme kleine 'hokje' wat hotelkamer heette was nog prima geweest als het niet vol met schimmel had gezeten aan het plafond van wateroverlast? De badkamer zal vol verse zwarte schimmels, en vreselijk vies beschimmeld douchegrodijn, kapotte, smerige wc, wastafel die tegen de wc aan zit, zo krap, wasbak stuk en vies. Alles in de kamer was wel kapot of gigantisch beschadigd. De plafonnière was het glas vanaf, dus er hing alleen nog een peertje.......niet te bevatten dat dit zo verhuurd wordt als hotelkamer, niet alleen ongezond maar zo niet representatief. Bij uitchecken werd ons niets gevraagd hoe ons verblijf was etc, nog geen prettig dag gewenst. Niemand aan te raden! Geen airco en veel geluidsoverlast!