Slecht hotel, Nooit Meer!

Hotel La Colombe **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Lola

Slecht hotel, Nooit Meer!

Lola
3-4-2017

behoed je voor dit hotel en betaal liever een paar euro's meer zodat je zeker weet dat je goed zit!

Toen we al binnen stapte in dit hotel rook het al muf en naar de riolering.

Toen we eenmaal de gladde versleten trappen opgingen (gevaarlijk voor ouderen en kinderen!!!) wisten we dat we een fout hadden gemaakt qua hotel.

In de kamer was het nog tien keer zo erger, stof onder het bed, vieze lakens, je zag gewoon dat er totaal niet gepoetst wordt.

De locatie is perfect en je zit op enkele meters van de markt en vrijthof af.

Werknemers/eigenaars zo asociaal als wat en bekommert zich totaal niet om de gasten.

Kamers werden gepoetst met gebruikte handdoeken van gasten die vertrokken!!! Echt smerig.

Wij hadden voor 1 nachtin het weekend geboekt met ontbijt, hiervan geen gebruik gemaakt, wij zijn zo snel mogelijk zondag weer vertrokken.

Maastricht is een mooie stad, maar helaas verdiend dit hotel daar geen plekje voor!!!