Hotel La Colombe

77 reviews over Hotel La Colombe in het Nederlands

Nooit meer!

Mirjam Van Leeuwen
14-4-2019

Prima ligging. We hadden blijkbaar de beste kamer. De bedden lagen goed, douche was extreem heet of extreem koud, miezerig straaltje, de deuren van de douche sluiten niet, de deurklink van de badkamer viel eraf. Geen haakjes of kast te bekennen, geen gordijnen voor de ramen, tv werkte niet goed. Staat van het hotel is zeer oud, steile trappen zonder leuning, algehele hygiëne matig. Wist dat we niet de hoofdprijs betaalt hebben, maar dit was wel heel erg... Zeker geen aanrader!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Prijs/ kwaliteit klopt niet, alleen ligging goed

Rob
31-3-2019

Het 'hotel' is vies, oud en vervallen. De kamers waren niets beter. Geen werkende verlichting, stopcontacten werken niet of liggen open, douchewater gaat van steenkoud naar kokend, personeel niet gastvrij. Achteraf weet je ook waarom er niets gezegd of gevraagd wordt, positief kan het niet zijn... Van het ontbijt werd ons idee niet beter...broodjes oud, de koffie slap. Alleen de ligging was goed, je loopt zo het centrum in. Biercafe de gouverneur, om de hoek, was echt top! Ohw ja... de verwarming stond vol aan en was niet te regelen...

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Niet boeken nooit weer!

Mh
30-6-2018

Wel goed: hartje Maastricht . Niet goed: ontvangst door personeel erg slecht, geen begroeting bij binnenkomst zelfs vrijwel geen reactie. Werden niet gewezen waar we naar toe moesten lopen voor onze kamer. Doet denken aan een studentencomplex. Douche in een oude inkoopkast, die je van binnen niet dicht kan trekken doordat er geen klink in zit. Op het terras wederom genegeerd door personeel. Als lunchkaart enkel een los papiertje met dure tosti’s erop. Erg lawaaiige kamers. WiFi die het niet doet.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Robert
31-3-2018

Met een beetje angst door de negatieve beoordelingen heeft dit verblijf ons uiteindelijk positief verrast. De kamer was erg netjes en schoon en het uitzicht op de markt van Maastricht geweldig! Heerlijk geslapen in de goede bedden en genoten van het fijne ontbijt.

Gereisd Met partner in maart 2018

gezellig midden in de stad

marty
16-2-2018

voor mij was het prima, goede kamer, gezellig hotel, goed verzorgd

Gereisd Alleenreizend in juni 2016

Nooit meer

Ranny
14-1-2018

Ligging is goed en ontbijt en verder bovenverdieping wist niet waar ik in terecht kwam wat een bende

Gereisd Met vrienden in december 2017

Lia
12-1-2018

Heerlijk gegeten in het restaurant, mooi opgediend zeer vriendelijke bediening... echt top!! Kom hier zeker terug!

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Prijs - kwaliteit verhouding is ok.

Freddy
17-12-2017

Van te voren heel benieuwd gezien de slechte verhalen op Zoover. Het viel ons echt mee. De ligging van het hotel is zeer goed, je zit direct naast het marktplein en de winkelstraten. De kamer welke wij hadden was ruim (kamer 6A), echter hadden mijn schoonzus en zwager minder geluk: zij zaten in een soort kast. Het was redelijk schoon op de kamers en er wordt geboden wat je, in mijn optiek, mag verwachten voor de prijs die je betaald.
Het ontbijt was prima en je kunt gezellig in het restaurantgedeelte zitten om wat te drinken. Een dikke pluim voor de mensen die er werken, want ze waren zonder uitzondering vriendelijk, behulpzaam en gezellig. Een renovatie lijkt mij niet aan te ontkomen, maar dat zal de eigenaar ook begrijpen. Wij hebben er in ieder geval een redelijk onderdak gevonden.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wachten op de renovatie!

Sandra
16-8-2017

Een zeer gedateerd hotel, in een heel oud pand. Dat merk je aan alles. Het ontbijt was wel zeer goed, ook glutenvrij was prima geregeld. Gesproken met de eigenaar vanwege de slechte recensies. Door bureaucratie, wachten op diverse vergunningen e.d. was het niet eerder mogelijk het hotel op de schop te nemen. Dit gaat binnenkort dus eindelijk gebeuren. Er mag geen lift in, dus houd daar - ook na de verbouwing- gewoon rekening mee. Dus wil je voor de verbouwing nog gaan, weet dan dat het inderdaad klein, oud en niet overal meer even netjes is. Maar daar is de prijs ook naar. Gewoon hartje centrum, dus overal lekker dichtbij.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Perfect hotel niets mis mee

Jannie Meertens
15-8-2017

De kamer was schoon,zelfs onder het bed.Putjes van douche en wastafel waren schoon in een wordt perfect. Het is een monumentaal pand de eigenaar doet z,n best om het iedereen naar der zin te maken.Dat werd weer te niet gedaan door de uitzending van Groeten van Max Ik kan mij daar niet in vinden.

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Colombe in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Colombe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.