Hotel Kruisheren

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

56 reviews over Hotel Kruisheren

• 7Fam. Shonhuth10-08-2009

Centrale plek, maakt de goede reputatie niet waar

Gebouw is prachtig, de locatie is super, design is gaaf, maar door de hoge verwachtingen is het ons toch tegengevallen.

Wat puntjes: - ontbijt niet genomen, 2 p 2 n = 104 euro = het geld niet waard, blijft gewoon een simpel buffetje - jammer dat ze dan toch zomaar het ontbijt op de rekening zetten - turn down service zou bij ontbreken gordijn best het luik dicht mogen zetten, wij merkten dit luik pas de volgende ochtend op. - airco kon ondanks maximale stand onvoldoende koelen en maakt hierdoor de hele nacht geluid - de 2e nacht lakens verzocht (erg goede dekbedden), deze werden gebracht maar bij de turn down weer weggehaald: weer bellen - we hebben de schoonmaakster nooit zelf gezien maar we weten dat ze halflang zwart haar heeft.... - als er vlekken op handdoeken zitten mogen deze best worden weggegooid

Simpele zaken als waterkoker, koffiezetter, radio ontbreken.

Volgende keer niet dit hotel, maakt naar ons idee de goede naam niet waar.

• 9Levensgenieters15-06-2009

Super de luxe, heel verrassend, vriendelijke mdw!

Op 5 min. van het Vrijthof, dus wel het plezier van alle terassen, maar niet de herrie. Het hotel is anders dan alle andere. Zeer comfortabele airco kamers. Parkeren kan voor de deur waarna een medewerker de auto parkeert. Het ontbijt was zalig. Veel sapjes en diverse kleine hapjes. We hebben iets te veel gegeten waardoor we de Limburgse vlaai moesten overslaan. Het diner was heel bijzonder mede door de omgeving die 's avonds steeds anders wordt uitgelicht. Door de persoonlijke aandacht voelde twee overnachtingen als een echte vakantie!

• 9Claesen10-06-2009

Origineel!

Heel origineel hotel, mooie kamer! Wij hebben n.a.v. onze 2de huwelijksverjaardag een fles champagne op de kamer gekregen, heel attent!

• 10anoniem28-05-2009

SUPER.

echt een super mooi hotel, kamers van grote klasse, vooral dat elke kamer een andere indeling heeft en verschilt. Een hotel dat u zeker aanspreekt als u van design houdt.

Alleenreizend

• 9kim12-02-2009

geweldig!

echt een geweldig mooi hotel!hoe ze van deze kerk een warm en sfeervol hotel hebben gemaakt!vooral waar je eet.zo mooi gedaan,met die lampen en het licht.ontbijt was super,veel keuze,voor ieder wat wils.het diner was subliem(krijg er weer trek van als ik eraan terug denk)!kamer was netjes,niet heel groot en ook geen bad,maar oke.

• 9Saskia en Jeroen01-02-2009

heel wat missers

na een eerder geslaagd bezoek in een premiumkamer, boekte we nu tgv een verjaardag 2 suites met extra bed voor de kinderen. Één van de suites was super en heel ruim.De onze was kleiner als onze kamer de vorige keer. Je komt binnen in de badkamer??? Extra bed was er niet, maar paste ook niet meer. Hier over gehad en fles champ gehad. Volgende ochtend ontbijt...zure jus, alle kaas behoorlijk uitgedroogd. Onduidelijke vis en droge boterhammen.Jammer voor 26 euro mag je iets versere spullen verwachten. WE moesten pas 12 u v/d kamer af, komen na een half uurtje weg terug, was de kamer al schoon en stonden onze koffers bij de deur. We durften niets meer te gebruiken in de kamer. Het was eigenlijk al schoongemaakt voor de volgende gast. Onze vriend lag nog in bed, toen de schoonmaaksters op zijn kamer stonden. Na afloop waren ze vergeten een koffer in de auto te doen en konden we weer terug.

Met jonge kinderen

• 10annemarie20-01-2009

Super mooi!

Het is een super mooi hotel met een goede ligging (2 minuten van het Vrijthof te voet) en valet parking! Het enige wat ik miste waren pannenkoekjes bji het ontbijt. We hebben al weer geboekt voor juli!

Met oudere kinderen

• 9Denise en Ralph04-01-2009

'One in a lifetime'

Een onvergetelijke ervaring tijdens de afgelopen Kerstdagen in dit unieke hotel in het historische hart van Maastricht. De service was top met heel vriendelijk personeel. Ondanks de jonge leeftijd toch zeer professioneel en gastvrij! Het vijfgangen Kerstmenu was erg goed. De gekozen wijnen vonden wij wel wat minder bij de gerechten passen. Kamers zijn door designers ingericht en in de Aupingbedden slaap je perfect. Tip; vraag het personeel om een korte rondleiding, dat doen ze graag en is erg leuk om mee te maken!

• 5Anne05-11-2008

Slecht!

Wij bestelden 2 warme chocolademelk met een BEETJE Baileys erin! Deze kregen wij, maar waar wij verschrikkelijk van schrokken was dat wij hier €18,-- voor af moesten rekenen. En dit voor twee nomraal formaat kopjes chocolademelk. Belachelijk! Daarnaast was de het personeel niet vriendelijk, je kon ook merken dat er onderling geen goede sfeer hing. Wij hebben zeker 30 min met een leeg glas gezeten oznder dat iemand ons kwam vragen of wij nog iets lusten te drinken. Toen wij uiteindelijk zelf naar de bar liepen om de rekening te vragen. Pakte de jonge dame achter de bar de telefoon en ging bellen!

Met vrienden

• 9familie04-10-2008

genieten

Ik kan de renovatie niet echt waarderen aangezien ik niet zo van de moderne materialen ben.Evengoed blijft het toch indrukwekkend en is het toch een kwestie van smaak.Ligging tov centrum is prima met 2 minuten sta je op het vrijthof. Personeel is zeer gastvrij en weet een gast ook als een gast te behandelen.De kamer is niet heel groot, maar het bed is prima en de badkamer is mooi. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Een hotel voor wie geen standaard verblijf wil maar er ook wat voor over heeft.

4 tips over Hotel Kruisheren

• Jan-Peter, 24-04-2013

Maak gebruik van de Valet parking. Scheelt gezoek naar parkeerplaatsen en de omliggende parkeergarage zijn niet eens heel veel goedkoper.

• Jasper, 13-01-2013

Parkeren bij het hotel is erg duur. Het loont de moeite om te parkeren ten westen van het Koninging Emmaplein: doorrijden over de Sint Annalaan, de Via Regia op en dan meteen linksaf de Becanusstraat in. In het wijkje aan de linkerkant kun je gratis parkeren. Het is 10 minuutjes te lopen tot aan het Kruisherenhotel.

• kunstmarjo, 25-08-2012

Neem de tijd en geniet van de rust van dit hotel. Zou zo nog een keer gaan, in combi met preuvenmint!

0 vragen over Hotel Kruisheren

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette