Hotel Kruisheren

Meer hotelinfo

56 reviews over Hotel Kruisheren

• 9Sandra04-06-2011

luxe hotel midden in Maastricht

Zeer fijn hotel, prachtig gelegen in het centrum van Maastricht, op 5 min. loopafstand van het Vrijthof. Kamers zijn modern/strak ingericht, heerlijke Auping bedden, goede badkamer en hier en daar wat kunstvoorwerpen. Heel mooi. Eten is fantastisch, heerlijk dineren in hemelse sferen. Het ontbijt is ook zeer uitgebreid. Er ontbreekt je echt aan niets. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamerprijzen zijn echter wel wat ad hoge kant.

Berry Gerretsen General Manager, Hoofd Receptie, 18-06-2011

Geachte t_lodder, Hartelijk dank voor uw review, het is altijd een compliment voor ons team als gasten ons op zo'n postieve manier beoordelen via een website. Wij danken u hartelijk voor uw verblijf en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in het Kruisherenhotel.

Met vriendelijke groet,

Berry Gerretsen General Manager

• 8SuzanneAmsterdam07-02-2011

Speciaal hotel

Weekendje weg geweest met man naar onze oude studentenstad Maastricht. Kruisherenhotel heeft een goede ligging tov het centrum en is prachtig verbouwd. Geen last gehad van gehorige kamers, zoals anderen beschrijven. Wel is de ontbijtzaal inderdaad onhandig ingericht en is de prijs aan de hoge kant (waarbij valetparking en het ontbijt nog eens extra werden gerekend).

• 5W. Reiziger03-02-2011

geen prijs/kwaliteitsverhouding

Prachtige setting en juist daarom vallen vele dingen ernstig tegen. Mankementen in de kamer en personeel dat niet weet om te gaan met klachten, derhalve absoluut niet klantvriendelijk. Nog even denk je het ligt aan mij, maar hoor van anderen hetzelfde verhaal. Jammer, jammer jammer, Camiel Oostwegel onwaardig!

• 10Christel25-11-2010

Sprookjesachtig mooi

de nacht na onze bruiloft hebben we hier geslapen en we werden er allebei een beetje stil van. Wat een prachtig mooi gerenoveerd klooster.

• 7kurt thijssen05-11-2010

te duur voor wat je krijgt

zeer mooi decor voor een hotel. hier overnachten is toch wel een aparte ervaring. het grote minpunt is echter dat je de sfeer van het hotel niet terugvindt in de kamer. de kamers zijn eerder gewoon , wat te klein en er is nauwelijks een venster. globaal vonden we het te duur voor wat je krijgt

• 8René17-08-2010

Vooraf een te hoge verwachting

Meerdere keren zijn wij in Chateau St. Gerlach geweest waardoor wij wellicht een te hoge verwachting hadden voor dit hotel. Het hotel op zich is erg bijzonder, mooie oude details zijn bewaard gebleven met nieuwe trendy inrichting. De kamers zijn echter wel erg gehorig (wij hadden kamer 15 vlak naast de keuken, niet prettig, zeker niet als er een groot feest is!). De bediening in de wijnbar was erg traag, er zaten slechts drie stellen, toch duurde het erg lang voor wij onze drankjes kregen. Het ontbijt is heerlijk maar de ruimte is erg onpraktisch, mensen staan op elkaar te wachten, blokkeren de doorloop, het personeel loopt er ook nog tussendoor. Niet praktisch, wellicht ook lastig om in een oude kerk iets nieuws te bouwen zonder afbreuk te doen aan de oude details. Wij zijn zeer gecharmeerd van chateau St. Gerlach, de ruimte, de voorzieningen etc., geen probleem dat dat niet in het centrum van Maastricht ligt, daar rijden we graag voor om!

• 8Willem Lodder29-12-2009

Veel ambities, komt niet veel van terecht!

Weekendje Maastricht altijd leuk, nu 2 nachtjes Kruisheren, vol hoge verwachtingen. Mooi hotel in oud klooster, slim en mooi "omgetoverd". Kamers zijn ruim, schoon en mooi, maar enorm gehorig en erg warm. Airco trekt het niet in zo'n hoge ruimte en raam open was geen optie (straat - vuurwerk). Drankje in de wijnbar gaat niet echt soepel, altijd veel inloopgasten dus geen plaats meer voor hotelgasten en je moet erg lang wachten op je drankjes (3 keer vragen waar het bleef). Personeel is allemaal heel junior. Ontbijtbuffet is goed en uitgebreid, maar zo onhanding geplaatst, je moet je altijd langs het personeel heen wurmen. Fouten in de rekening en een half uur wachten op je auto is ook een beetje te veel van het goede. Flinke rekening, veel pretenties in de stad met DE Hotelschool, maar haalt wat ons betreft geen voldoende, gelet op prijs/kwaliteit verhouding. Jammer.

Met jonge kinderen

• 8Ingrid23-12-2009

Prima hotel, prachtige locatie!

We zijn twee nachten in het Kruisherenhotel geweest en hebben genoten. Bij aankomst een hartelijk welkom door de dame achter de receptie. Mooie kamer met heerlijk bed. Alles was goed schoon en modern ingericht. De verse bloemen op de wastafel maken er een mooi geheel van.

Het diner in het restaurant was niet van absolute topklasse, maar zeker niet verkeerd. We hebben genoten van een heerlijk vier gangen diner met zeer attente bediening. Het blijft een aparte ervaring om te eten in een restaurant in een kerk, heel bijzonder met name door de verlichting.

De wijnbar van het hotel is een ontspannen ruimte met heerlijke bediening. Het personeel aldaar zou wat attenter en vriendelijker mogen zijn. Al met al hebben we het hotel als zeer plezierig ervaren, de ligging ten opzichte van het centrum is perfect. Wij gaan zeker nog een keer terug, zeker omdat de stad Maastricht altijd leuk blijft om weer een paar dagen te zijn.

• 6Marcel Baetens08-11-2009

Ontgoocheling tot en met!

Elk jaar bied ik mijn partner een verrassing aan door haar voor een midweek mee te nemen naar één van de beter gekwoteerde hotels en iedere keer neem ik een arrangement met suite en bijbehorend diner. De "suite" of wat er moest voor doorgaan, kwam je binnen via de badkamer (waar één van de potjes douchegel lek was) en zo belandde je in een kale kamer met bed en Ikea aandoende zetel en plastic stoeltje (nu doe ik Ikea wel tekort). Het viergangendiner werd "verzorgd" door een maître d'hôtel wiens kostuum waarschijnlijk in een draaimolen had gezeten. Niemand wist me te zeggen wat we die avond gingen eten (een menu was er niet - gelukkig had ik vooraf de website geraadpleegd). Waneer dit restaurant van Gault-Millau 15 krijgt, dan moet de chef toen veel beter in vorm geweest zijn (bijna rauwe groene asperges - zeeduivel zonder smaak) en ... niemand die me wist te zeggen wat de ingrediënten van het voorgerecht juist waren. Uitgebreid ontbijt, maar eieren waren koud. Kortom ontgoochelend!!

• 9piet10-08-2009

Wat een onwijs mooi hotel is dit, wel aan de prijzige kant. Wanneer je de super de luxe kamers zit ben je dit heel snel vergeten. Het is echt een aanrader als je een keer iets aparts veel. Ligt ook heel dicht bij het centrum.

4 tips over Hotel Kruisheren

• Jan-Peter, 24-04-2013

Maak gebruik van de Valet parking. Scheelt gezoek naar parkeerplaatsen en de omliggende parkeergarage zijn niet eens heel veel goedkoper.

• Jasper, 13-01-2013

Parkeren bij het hotel is erg duur. Het loont de moeite om te parkeren ten westen van het Koninging Emmaplein: doorrijden over de Sint Annalaan, de Via Regia op en dan meteen linksaf de Becanusstraat in. In het wijkje aan de linkerkant kun je gratis parkeren. Het is 10 minuutjes te lopen tot aan het Kruisherenhotel.

• kunstmarjo, 25-08-2012

Neem de tijd en geniet van de rust van dit hotel. Zou zo nog een keer gaan, in combi met preuvenmint!

0 vragen over Hotel Kruisheren

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette