Hotel Kruisheren

Meer hotelinfo

56 reviews over Hotel Kruisheren

• 10K06-11-2012

Onvergetelijke ervaring

Heel erg gastvriendelijk, we zijn een jong stel dus houden van een informele benadering. Dat hadden zij vrijwel gelijk door en hebben gezellig in de lift staan kletsen op weg naar onze suite. Super suite, 2 douchekoppen, jacuzzi, lekker bed en een heerlijke geluidsinstallatie. Telefonisch geboekt, bij aankomst gevraagd of ontbijt erbij in zat, zat er bij in werd er gezegd. Maar bij het uitchecken bleek dat niet zo te zijn, hier gingen zij heel goed mee om en werd op een keurige manier opgelost!

• 9kunstmarjo25-08-2012

Mooie plek, rustig en centraal

met groep geweest, allen eigen kamer, mooi hotel, combi oud en nieuw goed gedaan. Aantal kamers hebben kleine raampje(s) en dan bedoel ik klein. Ik had kamer met grote boog raam, famtastisch, staat op de website. Moeite waard om rond hotel en in hotel te lopen en te genieten van het oude, en kunst. Hotelkamer voorzien van alle gemakken, heerlijk! Ontbijt is dan wel aan de prijzige kant, maar compleet en zeer verzorgd, ben wat gewend, dit is een van de betere! Service was vriendelijk en netjes.

• 10Marlous20-06-2012

Limburgse gastvrijheid in een designhotel

Ik heb een deel van mijn bruiloft in het Kruisheren gevierd. Diner, overnachting en ontbijt met 14 gasten. Van begin tot eind helemaal top! Het personeel weet nog hoe het hoort en deed alles om ons in de watten te leggen. Het ontbijt is 'out of this world'. Tevens een voortreffelijk restaurant, een bijzondere wijnselectie en een imposante 'wijnwand'. Het Kruisheren Hotel is een ervaring. Een belevenis om niet snel te vergeten.

• 8Petra12-02-2012

Fijn hotel, wij voelde ons thuis.

Samen met mijn man heb ik een heel fijn weekend gehad in dit fijne hotel. De kamer was top, het personeel vriendelijk en ongedwongen. De menu kaart is wat beperkt en zou van ons wat uitgebreider mogen. Maar, wij zullen in de toekomst absoluut weer een keer dit hotel reserveren.

• 9downtownbeautybar26-08-2011

Wat een aparte sfeer, heel mooi

Super mooi hotel met een goede ligging. De oude kloostermuren en glas in lood maken het een hele aparte ervaring. Je blijft rondkijken in dit hotel! De kamers zijn niet wat je ervan zou verwachten. Wel compleet maar niet in de sfeer van het hotel. Ontbijt is super en ook de valet service bij aankomst is erg handig door de ligging in het centrum.

• 10Anoniem02-08-2011

Dit hotel zou een 9 moeten scoren op Zoover!

Afgelopen weekeinde een onvergetelijk verblijf gehad in het Kruisherenhotel. We kregen een free upgrade naar een Prestige Suite, mét Jacuzzi! Wellicht vanwege de reden van ons verblijf, welke ik bij reservering had vermeld. Een geweldige verrassing! Het hele hotel is vanaf binnenkomst één grote belevenis: de oude stijl van de kerk met hedendaags design. Beide ochtenden genoten van het bijzondere ontbijtbuffet met verse producten, € 28,00 p.p. is prijzig maar dat was het zeker waard. Minpunt: Normaliter zou je de beste prijs moeten krijgen als je rechtstreeks bij het hotel boekt. Wat blijkt: de beste prijs is alleen via internet te boeken, waarbij de prijs op de hotelwebsite net zo hoog is als op diverse boekingswebsites. Terwijl hoteliers juist wordt geleerd dat je gasten aan je kunt binden door ze te belonen als ze rechtstreeks boeken... Daarnaast werd telefonisch een tarief doorgegeven dat op internet boekbaar zou zijn, 5 minuten later was deze echter € 20 p.n. hoger...

• 7C. van Dijk31-07-2011

maakt beloften niet waar

Kruisherenhotel is interessant, maar prijs-policy deugt niet. Men krijgt niet de kamer waarvoor men (denkt) te betalen. Voor € 365,00 voor 1 nacht , mag je toch minstens verwachten een behoorlijke kamer te krijgen, incl. ontbijt. Maar nee hoor, je moet nog € 28,00 p.p. bijbetalen voor het ontbijt. Terwijl iemand van buitenaf in het restaurant € 15,00 betaalt voor een ontbijt. Kamers zijn te simplistich, mag wel design zijn, maar bedden zijn zeer slecht, matrassen schuiven voortdurend weg. Een bijelkaar geraapt stelletje (3) kasten, geen gordijnen, je kunt nauwelijks rondom het bed lopen. Wil je het welkomstpakketje aanraken, betaal je 8,00 voor nootjes en 12,00 voor een 1/4 flesje wijn, dus daar blijf je wel vanaf. Kortom zeer teleurstellend. Het restaurant in de kerk is verrassend en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Toch zal ik er niet meer komen. C. van Dijk

• 8Noortje28-07-2011

Geweldige ambiance

Mooi hotel in hemelse sferen, ontbijt fantastisch, dinerarrangement hadden wij meer van verwacht, wat mij echt tegenviel was het feit dat het beddengoed niet iedere dag werd verschoond, en dat mag toch wel als je per nacht 200 euro voor een kamer betaald,ter vergelijking....voorjaar in Bodrum 450 euro voor een week ultra allinclusive, en elke dag schoon linnengoed op de bedden!Wij hadden een zolderkamer in het Kruisherenhotel en moesten de trap nemen, deze was ook niet vrij van stof en pluisjes, lijkt mij dat dat echt beter kan!Heel vriendelijk personeel!

• 8barnhoorn25-07-2011

restaurant en bediening zeer teleurstellend

bij het uitchecken aangegeven dat wij ontevreden waren over het restaurant en vooral de bediening. dit zou doorgegeven worden aan de manager die contact met ons op zou nemen. een week later wachten wij daar nog op.

• 9Julie23-07-2011

Heerlijk

Een heerlijk hotel, met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt was erg goed en uitgebreid. De kamers waren heerlijk (deluxe kamer) en de bedden fantastisch. Het was goed te lopen het centrum. De auto werd netjes voor ons geparkeerd (30e) en de dag erna ook weer netjes opgehaald.

4 tips over Hotel Kruisheren

• Jan-Peter, 24-04-2013

Maak gebruik van de Valet parking. Scheelt gezoek naar parkeerplaatsen en de omliggende parkeergarage zijn niet eens heel veel goedkoper.

• Jasper, 13-01-2013

Parkeren bij het hotel is erg duur. Het loont de moeite om te parkeren ten westen van het Koninging Emmaplein: doorrijden over de Sint Annalaan, de Via Regia op en dan meteen linksaf de Becanusstraat in. In het wijkje aan de linkerkant kun je gratis parkeren. Het is 10 minuutjes te lopen tot aan het Kruisherenhotel.

• kunstmarjo, 25-08-2012

Neem de tijd en geniet van de rust van dit hotel. Zou zo nog een keer gaan, in combi met preuvenmint!

0 vragen over Hotel Kruisheren

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette