Hotel Kruisheren

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

56 reviews over Hotel Kruisheren

• 9astrid24-04-2007

heel mooi,schitterend gelegen hotel. het strakke design van de kamers steekt prachtig af bij het oude gebouw.

• 9Berthelotte15-03-2007

Schitterend hotel met een unieke ambiance. Prachtig ingerichte kamers, met lcd-tv en heerlijk ruime badkamer. Lunch was heerlijk en ook de "proeverij" tijdens het diner. Ontbijt de volgende dag heerlijk uitgebreid met karaffen verse jus en gerookte zalm. De kamer had wel wat beter gestoft mogen worden. Verder niets dan lof. Zou er graag nog eens verblijven, waren nu op uitnodiging, maar het is erg duur!

• 8Michel & Jessica14-08-2006

Mooi hotel. Kleine kamers, inrichting modern. De prijs per nacht is de kamer bij lange na niet waard!!! Het hotel heeft een unieke ambiance en compenseert hierdoor enigszins de prijs. Eenmalig voor ons. Tip, book een een kamer bij La Beregere voor 99 euro per nacht en ga gewoon iets drinken bij het Kruisherenhotel om een indruk op te doen.

• 10astrid09-08-2006

nog nooit in zo'n mooi hotel gezeten, en wat een lekkere bedden. Het hele gebouw is prachtig. Dicht bij de vrijthof. Fantastisch

• 10Anne03-07-2006

Ademloos waren wij tijdens de rondleiding door dit PRACHTIGE hotel! En we hebben 3 dagen volop genoten in die inspirerende omgeving in hartje Maastricht. Met veel liefde voor de prachtige historische kerk is hier een uniek hotel ontstaan (dat de Europese titel designhotel van het jaar heeft gewonnen). Alle kamers zijn uniek, met een eigen sfeer. Let ook op de lampen. Wij vinden dit een van de twee mooiste hotels die we ooit bezochten (op nummer 1 staat het Center of Global Dialogue in Zürich).

Het hotel is inderdaad niet goedkoop, maar: alle waar naar z'n geld...

• 8Fam. van Hoorn28-04-2006

Het is een bijzonder hotel. zeer goed ontbijt. perfecte ligging. zeer moderne kamers. Ook ik vind de prijs aan de hoge kant en snap dat mensen daarom het hotel niet boeken. Toch vond ik het de moeite waard.

• 3alain31-03-2006

Mooi hotel in een prachtig gebouw, alleen te druk qua design. veel te strak, geen romantische uitstraling echt een zakenhotel, om maastricht beter te leren kennen moet je niet hier zijn!

• 2anita31-03-2006

De Prijs wat je hiervoor betaalt, schandalig!! en kleine kamers.. niet te geloven. sorry maar voor mij is dit geen hotel voor een 2e keer!!

• 10hoiJ31-05-2005

prachtig hotel in voormalig klooster in centrum van Maastricht

4 tips over Hotel Kruisheren

• Jan-Peter, 24-04-2013

Maak gebruik van de Valet parking. Scheelt gezoek naar parkeerplaatsen en de omliggende parkeergarage zijn niet eens heel veel goedkoper.

• Jasper, 13-01-2013

Parkeren bij het hotel is erg duur. Het loont de moeite om te parkeren ten westen van het Koninging Emmaplein: doorrijden over de Sint Annalaan, de Via Regia op en dan meteen linksaf de Becanusstraat in. In het wijkje aan de linkerkant kun je gratis parkeren. Het is 10 minuutjes te lopen tot aan het Kruisherenhotel.

• kunstmarjo, 25-08-2012

Neem de tijd en geniet van de rust van dit hotel. Zou zo nog een keer gaan, in combi met preuvenmint!

0 vragen over Hotel Kruisheren

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette