Hotel Kruisheren

56 reviews over Hotel Kruisheren

• 2017
    9Seline Heukels31-07-2017

Heerlijk Hotel!

Kruisherenhotel is een zalig hotel om te verblijven. Ruime kamers, vriendelijke medewerkers.

• Oude reviews

9kunstmarjo25-08-2012

Mooie plek, rustig en centraal

met groep geweest, allen eigen kamer, mooi hotel, combi oud en nieuw goed gedaan. Aantal kamers hebben kleine raampje(s) en dan bedoel ik klein. Ik had kamer met grote boog raam, famtastisch, staat op de website. Moeite waard om rond hotel en in hotel te lopen en te genieten van het oude, en kunst. Hotelkamer voorzien van alle gemakken, heerlijk! Ontbijt is dan wel aan de prijzige kant, maar compleet en zeer verzorgd, ben wat gewend, dit is een van de betere! Service was vriendelijk en netjes.

• 10Marlous20-06-2012

Limburgse gastvrijheid in een designhotel

Ik heb een deel van mijn bruiloft in het Kruisheren gevierd. Diner, overnachting en ontbijt met 14 gasten. Van begin tot eind helemaal top! Het personeel weet nog hoe het hoort en deed alles om ons in de watten te leggen. Het ontbijt is 'out of this world'. Tevens een voortreffelijk restaurant, een bijzondere wijnselectie en een imposante 'wijnwand'. Het Kruisheren Hotel is een ervaring. Een belevenis om niet snel te vergeten.

• 8Noortje28-07-2011

Geweldige ambiance

Mooi hotel in hemelse sferen, ontbijt fantastisch, dinerarrangement hadden wij meer van verwacht, wat mij echt tegenviel was het feit dat het beddengoed niet iedere dag werd verschoond, en dat mag toch wel als je per nacht 200 euro voor een kamer betaald,ter vergelijking....voorjaar in Bodrum 450 euro voor een week ultra allinclusive, en elke dag schoon linnengoed op de bedden!Wij hadden een zolderkamer in het Kruisherenhotel en moesten de trap nemen, deze was ook niet vrij van stof en pluisjes, lijkt mij dat dat echt beter kan!Heel vriendelijk personeel!

• 8barnhoorn25-07-2011

restaurant en bediening zeer teleurstellend

bij het uitchecken aangegeven dat wij ontevreden waren over het restaurant en vooral de bediening. dit zou doorgegeven worden aan de manager die contact met ons op zou nemen. een week later wachten wij daar nog op.

• 5Anne05-11-2008

Slecht!

Wij bestelden 2 warme chocolademelk met een BEETJE Baileys erin! Deze kregen wij, maar waar wij verschrikkelijk van schrokken was dat wij hier €18,-- voor af moesten rekenen. En dit voor twee nomraal formaat kopjes chocolademelk. Belachelijk! Daarnaast was de het personeel niet vriendelijk, je kon ook merken dat er onderling geen goede sfeer hing. Wij hebben zeker 30 min met een leeg glas gezeten oznder dat iemand ons kwam vragen of wij nog iets lusten te drinken. Toen wij uiteindelijk zelf naar de bar liepen om de rekening te vragen. Pakte de jonge dame achter de bar de telefoon en ging bellen!

• 9Arnold28-03-2008

Een geweldig mooi hotel op een even mooie locatie en een geweldige admosfeer, gewoon top

4 tips over Hotel Kruisheren

• Jan-Peter, 24-04-2013

Maak gebruik van de Valet parking. Scheelt gezoek naar parkeerplaatsen en de omliggende parkeergarage zijn niet eens heel veel goedkoper.

• Jasper, 13-01-2013

Parkeren bij het hotel is erg duur. Het loont de moeite om te parkeren ten westen van het Koninging Emmaplein: doorrijden over de Sint Annalaan, de Via Regia op en dan meteen linksaf de Becanusstraat in. In het wijkje aan de linkerkant kun je gratis parkeren. Het is 10 minuutjes te lopen tot aan het Kruisherenhotel.

• kunstmarjo, 25-08-2012

Neem de tijd en geniet van de rust van dit hotel. Zou zo nog een keer gaan, in combi met preuvenmint!

0 vragen over Hotel Kruisheren

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette