Hotel Kruisheren

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Kruisheren voor je op een rij gezet:

56 reviews over Hotel Kruisheren

• 8Willem Lodder29-12-2009

Veel ambities, komt niet veel van terecht!

Weekendje Maastricht altijd leuk, nu 2 nachtjes Kruisheren, vol hoge verwachtingen. Mooi hotel in oud klooster, slim en mooi "omgetoverd". Kamers zijn ruim, schoon en mooi, maar enorm gehorig en erg warm. Airco trekt het niet in zo'n hoge ruimte en raam open was geen optie (straat - vuurwerk). Drankje in de wijnbar gaat niet echt soepel, altijd veel inloopgasten dus geen plaats meer voor hotelgasten en je moet erg lang wachten op je drankjes (3 keer vragen waar het bleef). Personeel is allemaal heel junior. Ontbijtbuffet is goed en uitgebreid, maar zo onhanding geplaatst, je moet je altijd langs het personeel heen wurmen. Fouten in de rekening en een half uur wachten op je auto is ook een beetje te veel van het goede. Flinke rekening, veel pretenties in de stad met DE Hotelschool, maar haalt wat ons betreft geen voldoende, gelet op prijs/kwaliteit verhouding. Jammer.

Met jonge kinderen

• 9Saskia en Jeroen01-02-2009

heel wat missers

na een eerder geslaagd bezoek in een premiumkamer, boekte we nu tgv een verjaardag 2 suites met extra bed voor de kinderen. Één van de suites was super en heel ruim.De onze was kleiner als onze kamer de vorige keer. Je komt binnen in de badkamer??? Extra bed was er niet, maar paste ook niet meer. Hier over gehad en fles champ gehad. Volgende ochtend ontbijt...zure jus, alle kaas behoorlijk uitgedroogd. Onduidelijke vis en droge boterhammen.Jammer voor 26 euro mag je iets versere spullen verwachten. WE moesten pas 12 u v/d kamer af, komen na een half uurtje weg terug, was de kamer al schoon en stonden onze koffers bij de deur. We durften niets meer te gebruiken in de kamer. Het was eigenlijk al schoongemaakt voor de volgende gast. Onze vriend lag nog in bed, toen de schoonmaaksters op zijn kamer stonden. Na afloop waren ze vergeten een koffer in de auto te doen en konden we weer terug.

Met jonge kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Kruisheren voor je op een rij gezet:

4 tips over Hotel Kruisheren

• Jan-Peter, 24-04-2013

Maak gebruik van de Valet parking. Scheelt gezoek naar parkeerplaatsen en de omliggende parkeergarage zijn niet eens heel veel goedkoper.

• Jasper, 13-01-2013

Parkeren bij het hotel is erg duur. Het loont de moeite om te parkeren ten westen van het Koninging Emmaplein: doorrijden over de Sint Annalaan, de Via Regia op en dan meteen linksaf de Becanusstraat in. In het wijkje aan de linkerkant kun je gratis parkeren. Het is 10 minuutjes te lopen tot aan het Kruisherenhotel.

• kunstmarjo, 25-08-2012

Neem de tijd en geniet van de rust van dit hotel. Zou zo nog een keer gaan, in combi met preuvenmint!

0 vragen over Hotel Kruisheren

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette