Hotel Kruisheren

56 reviews over Hotel Kruisheren

• 2017
    3Roovers08-10-2017

Nooit meer!

De kamer die wij hadden was in een bijgebouw. Het voelde alsof we weggestopt werden. In een ruimte met een raam op een vreemde hoogte geplaatst. De eerste indruk was daardoor niet positief. Toen we binnenkwamen bleek dat de kamer niet schoon was. We hebben dit direct doorgegeven en gevraagd of er nogmaals schoongemaakt kon worden. Bij terugkomst op de kamer was er wel schoongemaakt maar niet heel grondig. Een gemiste kans, zeker omdat we het aangegeven hadden. De bedden waren keihard waardoor we beiden met rugpijn wakker werden. De verwarming moest aan, omdat de kamer ijskoud was ( in oktober!). Deze heeft de hele nacht (tevergeefs) aangestaan, maar warm werd het niet. Tegelijkertijd maakte de verwarming wel een enorm lawaai, waardoor oordoppen noodzakelijk waren om te kunnen slapen. Maar die waren niet aanwezig. Geen ervaring die voor herhaling vatbaar is. Zeker niet voor de prijs die we moeten betalen.

• 9beijer06-05-2017

fantastisch

het gebouw is prachtig. Alleen vind ik dat je er gratis moet parkeren.

• Oude reviews

10Suzanne04-10-2015

Fantastisch!

Heel aardig personeel, mooie ruime kamers en een fijne ligging.

• 9wdboswinkel02-08-2015

tophotelheerlijke ervaring

Een groot feest: prachtige omgeving, heerlijke kamer, werkelijke het vriendelijkste personeel ooit. Prachtige lunch op het binnenplein.Door de centrale ligging binnen 5 minuten op het Vrijthof. Ik kom graag weer terug.

• 9Sofie12-03-2014

Fantastische sfeer en luxueus

Wij zijn ook van mening dat het Kruisherenhotel minstens een 9 verdiend. Het hotel is prachtig, de sfeer enorm relaxt, perfecte service, bijzonder mooie kamer, heerlijk uitgebreid ontbijt ... Wij hebben geen minpuntje kunnen ontdekken!

• 8Jasper13-01-2013

Stijlvol hotel

Het Kruisherenhotel is een prachtig hotel, gelegen in een klooster. Het moderne interieur is uitstekend afgestemd op het monumentale pand. Bar en restaurant liggen in de voormalige kerk, de kamers rondom een hof. Er zijn ook een paar kamers in een nieuwbouw. Die kreeg ik toegewezen, waarschijnlijk als gevolg van de lage prijs die ik via een bekende boekingssite had betaald. Dit zijn prima kamers, maar ze missen de charme waarvoor de meeste mensen dit hotel zullen uitzoeken. Het ontbijt is excellent: alles wat je je kunt voorstellen is in overvloed aanwezig. Dineren kan in het à la carte-restaurant. Zorg voor passende kleding, want het is best chique. En vantevoren borrelen in de gezellige bar.

• 9Robert19-11-2012

Mooi hotel met prachtig restaurant

Er mooi hotel in de mooie stad maastricht. Het restaurant is erg mooi en moet u niet missen. Erg prijzig allemaal maar de prijs waard.

• 10K06-11-2012

Onvergetelijke ervaring

Heel erg gastvriendelijk, we zijn een jong stel dus houden van een informele benadering. Dat hadden zij vrijwel gelijk door en hebben gezellig in de lift staan kletsen op weg naar onze suite. Super suite, 2 douchekoppen, jacuzzi, lekker bed en een heerlijke geluidsinstallatie. Telefonisch geboekt, bij aankomst gevraagd of ontbijt erbij in zat, zat er bij in werd er gezegd. Maar bij het uitchecken bleek dat niet zo te zijn, hier gingen zij heel goed mee om en werd op een keurige manier opgelost!

• 8Petra12-02-2012

Fijn hotel, wij voelde ons thuis.

Samen met mijn man heb ik een heel fijn weekend gehad in dit fijne hotel. De kamer was top, het personeel vriendelijk en ongedwongen. De menu kaart is wat beperkt en zou van ons wat uitgebreider mogen. Maar, wij zullen in de toekomst absoluut weer een keer dit hotel reserveren.

• 9downtownbeautybar26-08-2011

Wat een aparte sfeer, heel mooi

Super mooi hotel met een goede ligging. De oude kloostermuren en glas in lood maken het een hele aparte ervaring. Je blijft rondkijken in dit hotel! De kamers zijn niet wat je ervan zou verwachten. Wel compleet maar niet in de sfeer van het hotel. Ontbijt is super en ook de valet service bij aankomst is erg handig door de ligging in het centrum.

4 tips over Hotel Kruisheren

• Jan-Peter, 24-04-2013

Maak gebruik van de Valet parking. Scheelt gezoek naar parkeerplaatsen en de omliggende parkeergarage zijn niet eens heel veel goedkoper.

• Jasper, 13-01-2013

Parkeren bij het hotel is erg duur. Het loont de moeite om te parkeren ten westen van het Koninging Emmaplein: doorrijden over de Sint Annalaan, de Via Regia op en dan meteen linksaf de Becanusstraat in. In het wijkje aan de linkerkant kun je gratis parkeren. Het is 10 minuutjes te lopen tot aan het Kruisherenhotel.

• kunstmarjo, 25-08-2012

Neem de tijd en geniet van de rust van dit hotel. Zou zo nog een keer gaan, in combi met preuvenmint!

0 vragen over Hotel Kruisheren

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette