Hotel Kruisheren

56 reviews over Hotel Kruisheren in het Nederlands

Nooit meer!

Roovers
8-10-2017

De kamer die wij hadden was in een bijgebouw. Het voelde alsof we weggestopt werden. In een ruimte met een raam op een vreemde hoogte geplaatst. De eerste indruk was daardoor niet positief. Toen we binnenkwamen bleek dat de kamer niet schoon was. We hebben dit direct doorgegeven en gevraagd of er nogmaals schoongemaakt kon worden. Bij terugkomst op de kamer was er wel schoongemaakt maar niet heel grondig. Een gemiste kans, zeker omdat we het aangegeven hadden. De bedden waren keihard waardoor we beiden met rugpijn wakker werden. De verwarming moest aan, omdat de kamer ijskoud was ( in oktober!). Deze heeft de hele nacht (tevergeefs) aangestaan, maar warm werd het niet. Tegelijkertijd maakte de verwarming wel een enorm lawaai, waardoor oordoppen noodzakelijk waren om te kunnen slapen. Maar die waren niet aanwezig. Geen ervaring die voor herhaling vatbaar is. Zeker niet voor de prijs die we moeten betalen.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk Hotel!

Seline Heukels
31-7-2017

Kruisherenhotel is een zalig hotel om te verblijven. Ruime kamers, vriendelijke medewerkers.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

fantastisch

beijer
6-5-2017

het gebouw is prachtig. Alleen vind ik dat je er gratis moet parkeren.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kras

Fantastische kamers, lekker ontbijt!

Bert
9-2-2016

Mooie moderne badkamer, fraaie kamer met goede bedden, zithoek en inloopkast, , apart toilet.Erg modern ingericht.. mooi; Goede ligging op loopafstand van het shoppingcentrum van Maastricht. De bediening beneden aan de bar was ok; ook gezellig om even te praten en om even uit te rusten. Prijs in de bar beneden vonden wij wat overpriced. Mooi hotel !

Gereisd Met oudere kinderen in december 2015

Fantastisch!

Suzanne
4-10-2015

Heel aardig personeel, mooie ruime kamers en een fijne ligging.

Gereisd Met partner in oktober 2015

tophotelheerlijke ervaring

wdboswinkel
2-8-2015

Een groot feest: prachtige omgeving, heerlijke kamer, werkelijke het vriendelijkste personeel ooit. Prachtige lunch op het binnenplein.Door de centrale ligging binnen 5 minuten op het Vrijthof. Ik kom graag weer terug.

Fantastische sfeer en luxueus

Sofie
12-3-2014

Wij zijn ook van mening dat het Kruisherenhotel minstens een 9 verdiend. Het hotel is prachtig, de sfeer enorm relaxt, perfecte service, bijzonder mooie kamer, heerlijk uitgebreid ontbijt ... Wij hebben geen minpuntje kunnen ontdekken!

Gereisd Met partner in januari 2014

Prachtig hotel in een historisch pand

Jan-Peter
24-4-2013

Ontvangst en gevoel van welkom is fantastisch inclusief begeleiding naar de kamer en uitleg van kamer. 's Avonds werden de bedden opengeslagen, een flesje water neergezet en de gordijnen dicht gedaan. Ontbijt was enorm uitgebreid en van een perfecte kwaliteit. Valet parking is ook ideaal inclusief twee flesjes 'Wij wensen u een goede reis' water in de auto.

Enig minpuntje. Geen wi-fi en internet via een (te)kort kabeltje kostte 9, 90 per 24 uur.

Gereisd Zakelijk in april 2013

Stijlvol hotel

Jasper
13-1-2013

Het Kruisherenhotel is een prachtig hotel, gelegen in een klooster. Het moderne interieur is uitstekend afgestemd op het monumentale pand. Bar en restaurant liggen in de voormalige kerk, de kamers rondom een hof. Er zijn ook een paar kamers in een nieuwbouw. Die kreeg ik toegewezen, waarschijnlijk als gevolg van de lage prijs die ik via een bekende boekingssite had betaald. Dit zijn prima kamers, maar ze missen de charme waarvoor de meeste mensen dit hotel zullen uitzoeken. Het ontbijt is excellent: alles wat je je kunt voorstellen is in overvloed aanwezig. Dineren kan in het à la carte-restaurant. Zorg voor passende kleding, want het is best chique. En vantevoren borrelen in de gezellige bar.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel met prachtig restaurant

Robert
19-11-2012

Er mooi hotel in de mooie stad maastricht. Het restaurant is erg mooi en moet u niet missen. Erg prijzig allemaal maar de prijs waard.

Gereisd Met partner in Sun Jun 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kruisheren in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kruisheren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.