Aparthotel Kasteel de Hoogenweerth

Aparthotel
Weer vandaag6°-2°
Aparthotel Kasteel de Hoogenweerth
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel de Hoogenweerth voor je op een rij gezet:

40 reviews over Aparthotel Kasteel de Hoogenweerth in het Nederlands

Prachtig kasteel, mooi als je hier bent en rondloopt. Enthousiaste ontvangst, wij hadden de Royal suite, echt groot! Er zijn 2 balkons waar je heerlijk kunt zitten, de geluiden van de fabriek aan de overkant zijn wel goed hoorbaar. De suite is bijna te groot voor met z'n 2en, maar het is wel genieten.

Maar het is ook een beetje vergane glorie, vele kleine beschadigingen binnen in de suite, en wat echt niet kan; veel stof, haren van je voorganger bij het bad....., er is niet of slecht schoongemaakt.

Verwennerij!

Petra,
11-5-2018

Een prachtige locatie met mooie kamers. Je voelt je hier nog echt 'te gast' door het vriendelijke onthaal bij aankomst.

luxe op hele mooie locatie

Daphne en Monique,
2-2-2018

Hou je van rust en verwend worden en toch dicht bij het centrum.

Op het kasteel zeer vriendelijk personeel en zeer schone kamer met fantastisch geserveerd ontbijt ga ik zeker nog een keer gebruik van maken.

HotelSpecials.nl

Fantastisch mooi, voor herhaling vatbaar

Benthe,
10-12-2017

Ik was samen met mijn moeder en 3 zussen een weekendje naar Maastricht, na vele goede verhalen over dit kasteel zijn we hier dus ook een nachtje gaan slapen! Wij hadden een SUPER mooie, grote 6 persoons suite! Alles zag er heel mooi uit, en was goed bijgehouden! Er was diezelfde avond een bruiloft aan de gang waardoor het de volgende ochtend niet mogelijk was om te ontbijten in de grote zaal van het kasteel. We kregen daarom het aanbod om ons ontbijt via roomservice in onze suite zelf te nuttigen. Dat werd perfect en zeer uitgebreid verzorgd. Al met al een super weekend gehad! Daarbij wil ik ook vermelden dat wij 2 dagen heel goed zijn verzorgd door Laurens, conplimenten voor deze jonge man!

Geweldig

Lourens,
22-10-2017

Super mooie suite gehad, erg netjes en met goede service.

Ik er voor een trouwerij en dat is een weekendje Maastricht geworden

Ook voor trouwens is het een super locatie.

Viel tegen: kamer niet schoon, weinig comfort.

E. Brouwer,
1-9-2017

Wij hadden voor 4 dagen een deluxe suite geboekt. Wij kregen de Tortensuite en moesten bij aankomst een flinke trap naar de 2de verdieping op, geen lift aanwezig!!! Dat stond nergens vermeld.

Toen we de kamer zagen, waren we eigenlijk wat teleurgesteld. Deze kamer leek totaal niet op de foto's waarmee geadverteerd werd. Daarbij was de kamer niet goed schoon. Op diverse plekken lag er stof/kleine rommeltjes op de vloer. Langs de randen en onder de salontafel lagen nog kruimels. In de koelkast stonden nog 2 blikjes bier van de vorige bewoners. Ook zat de koffieprut nog in het lekbakje. De kamer was vrij stoffig en overal zag je spinnenwebben hangen. Op de kranen in de douche zat flink wat kalkaanslag op het chrome.

De twee grote dakramen waren wel heel fijn omdat het bijna 30 graden was buiten. Wel was het jammer dat vlak onder het raam een airco de hele dag stond te draaien. Dat maakte nogal wat herrie. Airco waar wij helaas niet mee van konden genieten ook al werd ook daar wel mee adverteert.

Zitcomfort konden wij niet vinden. Er stond een hele hippe, dat wel, bank in de kamer. Zo eentje van leer zonder poten. Als je 20 bent, prima denk ik maar als je wat ouder bent of niet zo fit, is er bijna niet uit te komen. Daarbij zat hij ook echt niet lekker. Verder stond er 1 keukenstoel. Zal vast een hip ding zijn ook maar voor de beeldvorming noem ik hem maar zo. De enige plek waar je enigzins lekker zat, was het bed. En dat hebben meer mensen gedacht denk ik want de achterwand van het bed zat los en leek bij iedere beweging wel een piepende Meerkoet.

TV kijken kon trouwens ook alleen vanaf het bed. Dit vanwege de plek.

Er werd geadverteerd dat er een Nespresso apparaat aanwezig was. Nou dat klopt, maar helaas geen Nespresso koffie maar een of ander goedkoop merk. De koffie hebben we dus zelf gekocht.

Dan het ontbijt..... Ach eigenlijk een te lang verhaal om op te schrijven. De inzet van de STAGIAIRE heeft de boel gered!!!! Dank je wel Juul!!! Zij is daar zonder enige begeleiding en uitleg voor de leeuwen gegooid. Toen wij de 1ste ochtend aan het ontbijt zaten was dat haar tweede dag pas. Er klopte veel niet, we waren ook zeker niet de enige die vragen en opmerkingen hadden maar Juul bleef rustig, vriendelijk en uitermate behulpzaam.

Service? 's avonds is daar niemand te vinden! Je kan er ook geen drankje drinken of zo. Ik geef een laag cijfer voor service omdat die buiten de inzet van Juul nergens te vinden was.

We hadden gelukkig wel een goed bed, we hebben heerlijk geslapen. Wel met het raam dicht, vanwege de herrie van de ENCI fabriek aan de overkant van het water.

Al met al hadden wij voor de prijs die we betaalden toch een andere ervaring verwacht. Jammer! Echt heel jammer.

niet voor herhaling vatbaar

lenie,
19-4-2017

het kasteel en landgoed ziet er prachtig uit en de medewerkers zijn zeer vriendelijk.

ontbijt was ook goed. Alleen het slapen is niet in het kasteel zelf.

De voorlichting over luxe design suites is zeer zeker niet op zijn plaats.

Een "kamer"klinkt"beter.

De eerste "suiteAdams Love" was klein en benauwd met deur/raam tegenover

de parkeerplaats.

Kregen toen de Soft suite.Mieren liepen door de kamer, grond vuil met chips en haren van voorgaande gasten, douche niet schoon.Tv slecht, sneeuwde.Stond gewoon op de grond

Tv boven bij de vide deed helemaal niets.

Verder schimmel bij het raam. Geen kast om kleding op te bergen.

En nog meer dingen die kapot waren.

Kregen als antwoord dat het binnenkort wordt gerenoveerd.

Maar renovatie heeft niets te maken met "schoon".

Dus nee , geen aanbeveling hiervoor

Zeer matig

Van der Velden
1-8-2016

Prijs kwaliteit totaal niet in verhouding.

Vieze stoffige kamer, zuur ruikende handdoeken.

Horeca personeel zeer onvriendelijk

Zeer veel overlast gehad van bruiloftsfeest, harde muziek, ruziënde gasten, vuurwerk etc etc

Uiteindelijk ter compensatie ontbijt cadeau gekregen maar helaas was ook dat een matige ervaring mede door onvriendelijke ober.

Benauwde kamer,

Ina
25-7-2015

We waren in een warme periode in dit hotel ,5 juni.Bij aankomst werd de kamer getoond waar op het eerste gezicht niets mis mee was. Na het concert van Andre Rieu kwamen we rond 1uur op de kamer. Het was er verschrikkelijk warm dus wilden wij de ramen open zetten ,tot onze verbazing kon er geen raam open. We hebben de buitendeur ,die ook leidt naar een andere suite, opengezet en de deur van de kamer eveneens, met een tas er tussen dat de deur niet dichtviel. Er was geen airco. Daarbij was het heel gehorig en werd er heel luid gesproken in de andere suite. Kortom meer een nachtmerrie. Bij het brengen van het ontbijt vroeg men of we goed geslapen hadden. We deden ons beklag en werd er gezegd dat er plannen waren om de ramen te veranderen. Men had deze kamer in deze toestand helemaal niet moeten verhuren. Moet ik voortaan eerst inspecteren of de ramen open kunnen wanneer ik in een hotel kom? Dit vind ik niet netjes om zo een kamer te verhuren.

Het geheim van Maastricht

Robert
24-11-2014

Deze Suites liggen aan de Maas ten zuiden van maastricht (2 KM van centrum). We hadden de "I love Paris Suite" en het was allemaal goed verzorgd. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en de suite was nog mooier en groter dan we hadden verwacht. Het ontbijt werd op het door ons gewenste tijdstip bezorgd op de "kamer". We kunnen eigenlijk geen puntje van kritiek verzinnen. een absolute aanrader dus !!!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kasteel de Hoogenweerth in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kasteel de Hoogenweerth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.