Aparthotel Kasteel de Hoogenweerth

Nederland, Limburg, Maastricht

6.6Voldoende

Aparthotel Info

Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel de Hoogenweerth voor je op een rij gezet:

42 reviews over Aparthotel Kasteel de Hoogenweerth

• 4S.v.d.Ploeg01-04-2019

Wij komen er niet weer.

Te weinig personeel( service tijdens ontbijt is tevens de bezetting van de receptie)slecht schoon gemaakte kamers,vloer in toilet erg vies, overal stof, spinnenwebben in het toilet.vieze rooster van de centrale afzuig installatie.zeer karig ontbijtbuffet( onvoldoende aanvulling van het assortiment)Erg veel geluid door voetstappen op de etage( zeer gehorig)geen normaal brood bij het ontbijt. De ligging is mooi. Tijdens ons verblijf was er een feest met live muziek.Er stond wel een kaartje op de kamer met de excuses voor de mogelijke overlast. Wij zullen niet weer boeken bij dit hotel.

• 2018
    5Benno12-09-2018

Prachtige suites, mooi domein, maar Niet schoon

Prachtig kasteel, mooi als je hier bent en rondloopt. Enthousiaste ontvangst, wij hadden de Royal suite, echt groot! Er zijn 2 balkons waar je heerlijk kunt zitten, de geluiden van de fabriek aan de overkant zijn wel goed hoorbaar. De suite is bijna te groot voor met z'n 2en, maar het is wel genieten. Maar het is ook een beetje vergane glorie, vele kleine beschadigingen binnen in de suite, en wat echt niet kan; veel stof, haren van je voorganger bij het bad....., er is niet of slecht schoongemaakt.

• 8Petra11-05-2018

Verwennerij!

Een prachtige locatie met mooie kamers. Je voelt je hier nog echt 'te gast' door het vriendelijke onthaal bij aankomst.

• 10Daphne en Monique02-02-2018

luxe op hele mooie locatie

Hou je van rust en verwend worden en toch dicht bij het centrum. Op het kasteel zeer vriendelijk personeel en zeer schone kamer met fantastisch geserveerd ontbijt ga ik zeker nog een keer gebruik van maken.

Met oudere kinderen

• 2017
    9Benthe10-12-2017

Fantastisch mooi, voor herhaling vatbaar

Ik was samen met mijn moeder en 3 zussen een weekendje naar Maastricht, na vele goede verhalen over dit kasteel zijn we hier dus ook een nachtje gaan slapen! Wij hadden een SUPER mooie, grote 6 persoons suite! Alles zag er heel mooi uit, en was goed bijgehouden! Er was diezelfde avond een bruiloft aan de gang waardoor het de volgende ochtend niet mogelijk was om te ontbijten in de grote zaal van het kasteel. We kregen daarom het aanbod om ons ontbijt via roomservice in onze suite zelf te nuttigen. Dat werd perfect en zeer uitgebreid verzorgd. Al met al een super weekend gehad! Daarbij wil ik ook vermelden dat wij 2 dagen heel goed zijn verzorgd door Laurens, conplimenten voor deze jonge man!

Met vrienden

• 8Lourens22-10-2017

Geweldig

Super mooie suite gehad, erg netjes en met goede service. Ik er voor een trouwerij en dat is een weekendje Maastricht geworden Ook voor trouwens is het een super locatie.

Met vrienden

• 5E. Brouwer01-09-2017

Viel tegen: kamer niet schoon, weinig comfort.

Wij hadden voor 4 dagen een deluxe suite geboekt. Wij kregen de Tortensuite en moesten bij aankomst een flinke trap naar de 2de verdieping op, geen lift aanwezig!!! Dat stond nergens vermeld.

Toen we de kamer zagen, waren we eigenlijk wat teleurgesteld. Deze kamer leek totaal niet op de foto's waarmee geadverteerd werd. Daarbij was de kamer niet goed schoon. Op diverse plekken lag er stof/kleine rommeltjes op de vloer. Langs de randen en onder de salontafel lagen nog kruimels. In de koelkast stonden nog 2 blikjes bier van de vorige bewoners. Ook zat de koffieprut nog in het lekbakje. De kamer was vrij stoffig en overal zag je spinnenwebben hangen. Op de kranen in de douche zat flink wat kalkaanslag op het chrome.

De twee grote dakramen waren wel heel fijn omdat het bijna 30 graden was buiten. Wel was het jammer dat vlak onder het raam een airco de hele dag stond te draaien. Dat maakte nogal wat herrie. Airco waar wij helaas niet mee van konden genieten ook al werd ook daar wel mee adverteert.

Zitcomfort konden wij niet vinden. Er stond een hele hippe, dat wel, bank in de kamer. Zo eentje van leer zonder poten. Als je 20 bent, prima denk ik maar als je wat ouder bent of niet zo fit, is er bijna niet uit te komen. Daarbij zat hij ook echt niet lekker. Verder stond er 1 keukenstoel. Zal vast een hip ding zijn ook maar voor de beeldvorming noem ik hem maar zo. De enige plek waar je enigzins lekker zat, was het bed. En dat hebben meer mensen gedacht denk ik want de achterwand van het bed zat los en leek bij iedere beweging wel een piepende Meerkoet.

TV kijken kon trouwens ook alleen vanaf het bed. Dit vanwege de plek.

Er werd geadverteerd dat er een Nespresso apparaat aanwezig was. Nou dat klopt, maar helaas geen Nespresso koffie maar een of ander goedkoop merk. De koffie hebben we dus zelf gekocht.

Dan het ontbijt..... Ach eigenlijk een te lang verhaal om op te schrijven. De inzet van de STAGIAIRE heeft de boel gered!!!! Dank je wel Juul!!! Zij is daar zonder enige begeleiding en uitleg voor de leeuwen gegooid. Toen wij de 1ste ochtend aan het ontbijt zaten was dat haar tweede dag pas. Er klopte veel niet, we waren ook zeker niet de enige die vragen en opmerkingen hadden maar Juul bleef rustig, vriendelijk en uitermate behulpzaam.

Service? 's avonds is daar niemand te vinden! Je kan er ook geen drankje drinken of zo. Ik geef een laag cijfer voor service omdat die buiten de inzet van Juul nergens te vinden was.

We hadden gelukkig wel een goed bed, we hebben heerlijk geslapen. Wel met het raam dicht, vanwege de herrie van de ENCI fabriek aan de overkant van het water.

Al met al hadden wij voor de prijs die we betaalden toch een andere ervaring verwacht. Jammer! Echt heel jammer.

• 5lenie19-04-2017

niet voor herhaling vatbaar

het kasteel en landgoed ziet er prachtig uit en de medewerkers zijn zeer vriendelijk. ontbijt was ook goed. Alleen het slapen is niet in het kasteel zelf. De voorlichting over luxe design suites is zeer zeker niet op zijn plaats. Een "kamer"klinkt"beter. De eerste "suiteAdams Love" was klein en benauwd met deur/raam tegenover de parkeerplaats. Kregen toen de Soft suite.Mieren liepen door de kamer, grond vuil met chips en haren van voorgaande gasten, douche niet schoon.Tv slecht, sneeuwde.Stond gewoon op de grond Tv boven bij de vide deed helemaal niets. Verder schimmel bij het raam. Geen kast om kleding op te bergen. En nog meer dingen die kapot waren. Kregen als antwoord dat het binnenkort wordt gerenoveerd. Maar renovatie heeft niets te maken met "schoon". Dus nee , geen aanbeveling hiervoor

• Oude reviews

2Van der Velden01-08-2016

Zeer matig

Prijs kwaliteit totaal niet in verhouding. Vieze stoffige kamer, zuur ruikende handdoeken. Horeca personeel zeer onvriendelijk Zeer veel overlast gehad van bruiloftsfeest, harde muziek, ruziënde gasten, vuurwerk etc etc Uiteindelijk ter compensatie ontbijt cadeau gekregen maar helaas was ook dat een matige ervaring mede door onvriendelijke ober.

• 7Ina25-07-2015

Benauwde kamer,

We waren in een warme periode in dit hotel ,5 juni.Bij aankomst werd de kamer getoond waar op het eerste gezicht niets mis mee was. Na het concert van Andre Rieu kwamen we rond 1uur op de kamer. Het was er verschrikkelijk warm dus wilden wij de ramen open zetten ,tot onze verbazing kon er geen raam open. We hebben de buitendeur ,die ook leidt naar een andere suite, opengezet en de deur van de kamer eveneens, met een tas er tussen dat de deur niet dichtviel. Er was geen airco. Daarbij was het heel gehorig en werd er heel luid gesproken in de andere suite. Kortom meer een nachtmerrie. Bij het brengen van het ontbijt vroeg men of we goed geslapen hadden. We deden ons beklag en werd er gezegd dat er plannen waren om de ramen te veranderen. Men had deze kamer in deze toestand helemaal niet moeten verhuren. Moet ik voortaan eerst inspecteren of de ramen open kunnen wanneer ik in een hotel kom? Dit vind ik niet netjes om zo een kamer te verhuren.

5 tips over Aparthotel Kasteel de Hoogenweerth

• wijnen, 11-03-2012

thermea 2000 in valkenburg is niet ver weg, en zeker een aanrader voor liefhebbers van een mooie sauna.

• Philippe, 24-11-2012

s avonds konden we gebruik maken van een uitgebreide dvd-collectie. Het lekkere ontbijt wordt in een ontbijtmand voor de deur gezet, waardoor een intiem en rustig ontbijt mogelijk is. Na het ontbijt kan je gaan winkelen in het mooie maastricht of kan je naar de bekende carolus thermen in Aken gaan.

• Bovend'aerde, 31-10-2012

Restaurant SOFA met deftige prijzen, eerlijk eten en aan de deur; vooraf reserveren. Maandag gesloten.

1 vraag over Aparthotel Kasteel de Hoogenweerth

• Saskia, 31-01-2018

Overboekt en nog geen geld terug

Bij aankomst overboekt. Bij receptie wel alternatieven voor bij andere hotels op hun kosten, maar alles dat ze voorstelden was goedkoper dan wat ik had betaald en kwamen er vaak ook nog parkeerkosten bij. Dus door hun fout zou ik dan uiteindelijk nog duurder uit zijn. Vind ik niet acceptabel, dus geld terug gevraagd. Dit zouden ze terugstorten op mijn creditcard, maar 5 dagen verder is dit nog steeds niet gedaan. Dus slechte administratie, en nog steeds niet mijn geld terug. Niet doen!

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV