Kleine hotelsWeer vandaag31°14°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Galerie Hotel Dis voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Galerie Hotel Dis in het Nederlands

Echt een aanrader!

Ada
1-7-2018

Top om hier te slapen. Midden in de stad maar wat een rustpunt!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Leuk, klein design hotel

Marvin
25-8-2014

Leuk, prettig klein design hotel. Het heeft eigenlijk meer weg van een B en B dan van een hotel. Kamers zijn netjes, verzorgd, schoon en ruim van opzet. Ontbijt is uitgebreid en in een mooi vormgegeven ruimte (doet denken aan een kapel).

Op nog geen 5 minuten lopen van het Vrijthof af, gelegen in een rustige straat.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Mooi hotel, prachtig ontbijtzaal, maar erg duur.

fakologo
15-7-2014

Hotel ligt iets buiten centrum, daardoor erg rustig. Je loopt door de galerie naar een prachtig oud gewelfd ontbijtzaal. Prijs is alleen erg hoog.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel maar wel duur

Marcel en annet
24-6-2014

Super Weekendje Maastricht gehad tijdens WK2014. Mooie, nette kamers dicht bij het centrum (5 min. lopen) TV erg klein en 2e dag liep afvoer niet weg in de badkamer. Prijs vd kamer €288,- was erg duur voor een hotel zonder receptie, al zit je wel dicht in het centrum. Ook ontbijt € 15,- pp vonden wij veel en dus geen gebruik van gemaakt. In het centrum op het terras was het gezelliger en goedkoper. Kamers zien er verder prima en schoon uit.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig mooi en prachtig gelegen

maarten_28
18-10-2013

Mooi en prachtig centraal gelegen hotel in het prachtige Maastricht. Paar nadelen: de trappen, er mogen wat zaken vernieuwd worden (Design bank verzakt, kon je niet op zitten, tv is geen kleinere te vinden, maar staat 6 meter verder, en werkt slecht, badkraan deed het slecht en soms niet enz) Verder prachtige kamer in prachtig gebouw, maar een geweldig sfeer binnen en buiten het hotel. We komen er denk ik alleen niet meer terug, de prijs is echt te gek voor woorden, bijna 180 euro voor een nacht is niet in verhouding met andere prachtige hotels in Maastricht.

Gereisd Met partner in februari 2013

Perfecte locatie

Jeroen
27-5-2013

Ideale locatie om Maastricht te "verkennen"! Helaas geen lift (maar dat mag geen naam hebben, was ook bekend). Royale kamers, netjes afgewerkt. Ontbijt was netjes, niet overbodig. Privé parkeerplaats aanwezig, deze gaat 's avonds dicht (je krijgt er overigens wel een sleutel van).

Gereisd Met partner in mei 2013

Mooie locatie

Loes
24-6-2012

Mooie locatie. Aardige mensen, maar overpriced. Slechte bedden en warme kamers. Een leuk cafe met terras vlakbij het hotel.

Leuk hotel voor een city trip!

Danielle
17-11-2011

Samen met een vriendin hier een nachtje geslapen tijdens een weekendje Maastricht. Erg leuk hotel en prima ligging t.o.v. het centrum. Mooie ruime kamer (ook al waren het behoorlijk wat trappen omhoog, maar dat wisten we vantevoren). Absoluut een aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2011

Hotel Galerie Dis in 1 woord: TOP!

Mieke
11-12-2010

Goede locatie, rustig gelegen en toch midden in het centrum. Bijzondere sfeer, geweldige kamer (heel ruim en smaakvol ingericht, kamer 1), grote badkamer met fijne badartikelen, ontbijt met ruime keus en goede produkten. Jammer dat de voorkant van het gebouw minder uitnodigend is maar daardoor is de verrassing van de geweldige ambiance aan de binnenkant (en vooral ook van de binnentuin) zeker zo groot. Een plek waar je terug wil komen!

Gereisd Met vrienden in december 2010

Heerlijk hotel in de binnenstad

leeuwin
5-10-2010

Hotel Dis is een Hotel waar ook een kunstgallerie in is gevestigd. Een sfeervolle "parijhs" aandoende binnenplaats. Voortreffelijk ontbijtbuffet dat bij slecht weer in de kapel wordt geserveerd. Eigen beveiligde parkeerplaats. Midden in het oude centrum een heel sfeervol. Klein, en sfeervol.

Gereisd Met partner in juli 2010

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Ticket service

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galerie Hotel Dis in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galerie Hotel Dis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.