Bed and Breakfast Esperanto Domo

4,6

Matig

4 reviews over Bed and Breakfast Esperanto Domo in het Nederlands

Met vrienden

ga er niet heen, het is vies onverzorgd

janny van hulst
30-10-2013

mooie lokatie, jammer dat de eigenaar het zo verwaarloost en er een zooitje van maakt. Zou niet mogen worden verhuurd als bed &breakfast!

Gezellig, vriendelijk, goede kwaliteit-prijs

Emma
10-4-2012

Leuke bed & breakfast, ideaal gelegen, aardige eigenaren.

Ik ga snel nog eens.

Johannes
22-4-2010

Ik voelde me erg welkom en op mijn gemak bij de vriendelijke tolerante gastheer.

Midden in het centrum gelegen kan ik me bijna geen betere plek voorstellen.

Het was een gezellig feestje mede dankzij Hans.

Een aanrader!

Relax and be happy!

Burgers
19-4-2010

De huiskamer-stijl van Hans z'n Esperanto Domo is TOP! Genoten van zijn verhalen en gastvrijheid. Jammer dat we er niet nog een dagje aan vastkonden plakken, had graag nog een avondje op het dakterras willen zitten. En Maastrigt was vanouds hartstikke gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Esperanto Domo in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Esperanto Domo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.