Hotel Designhotel Maastricht

Hotel Designhotel Maastrichtsterstersterster

7.9Goed

Nederland, Limburg, Maastricht

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Designhotel Maastricht voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Tonen op kaart

348 reviews over Hotel Designhotel Maastricht

• 9Dico Bogerd07-01-2020

Heerlijk hotel voor citytrip naar Maastricht

Uitstekend hotel op een fantastische locatie, middenin in Wyck en dichtbij alle bezienswaardigheden in het centrum van Maastricht. Je loopt zo naar alle winkels en gezellige restaurantjes toe. Maastricht is ook een erg leuke stad voor een citytrip. Het hotel heeft mooie kamers, is erg schoon en voldoet aan de moderne maatstaven. Het ontbijt was goed, werd ook goed rekening gehouden met allergieën. Wat ons betreft gaan we hier zeker nog een keer heen.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8Willie Van der Meijden07-07-2019

Vriendelijk en behulpzaam.

Zeer vriendelijk personeel. Dicht bij het station en centrum. Uitgebreid ontbijt. Een aanrader voor een paar nachtjes in Maastricht.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Truus20-03-2019

Heel goed en leuk hotel.

Een mooi en goed hotel. Ben er al twee keer geweest. Heerlijk vlakbij het station

Alleen gereisd in november 2018

• 9Vriendengroep25-02-2019

Prima hotel!

Weekendje weg met de vrienden. Prima hotel met vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim, schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt in een hotelkamer. Het ontbijt was goed en werd constant bijgevuld. Al met al een prima hotel om te logeren als je in Maastricht bent.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    8Antoinet01-12-2018

Leuk hotel, fantastische ligging tov de stad en ov

Prima hotel. Super locatie! Alles is aan te lopen. Treinstation op loopafstand. Leuke restaurantjes in de buurt. Tegenover het hotel een heerlijke bakkerij met ontbijtmogelijkheden. In het hotel ook een prima ontbijt en gevarieerd. Goede bedden, wat geluidsoverlast aan de voorzijde van het hotel. Een klein mankement met de douchekop waardoor de vloer nat werd in de kamer. Koffers kun je van de voren en na uitchecken in het hotel laten en staan veilig achter slot en grendel. Je moet een briefje overleggen om je koffer weer te krijgen. Leuke shop en bezienswaardigheden. Wij hebben het glazen treintje genomen om de stad te bekijken, erg leuk! Een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 9Robert25-11-2018

Fantastisch hotel

Prima hotel met mooie kamers en super bedden. Goed ontbijtbuffet en het restaurant, brasserie Flo, is zeer aan te raden.

• 9Marije08-11-2018

Zeker een aanrader .. ik zeg boeken!

Prachtige locatie centraal gelegen! Mede door het personeel en de service die er geboden is een onvergetelijk weekend gehad. Zeker een aanrader mocht je naar Maastricht gaan. Ik zal Zeker weer voor dit hotel kiezen. Fantastisch

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Rie27-10-2018

Super,je hebt het gevoel hier ga ik nooit meer weg

Geweldig om daar te verblijven ,en sluit naadloos aan op vandaar Maastricht te verkennende te genieten.

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Sonja23-10-2018

Zeker nog een keer,ander hotel.

Prachtige oude stad.Wel weinig “sneupwinkeltjes “ en veel winkels met dure kleding. Genoeg te doen en te zien.Hotel prima maar de bad kamer en het toilet stond in open verbinding met de slaapkamer.Dus geen privacy op het toilet.Volgende keer willen we dit niet weer.Bovendien was het op de slaapkamer erg warm.

• 8Niels17-10-2018

Goed verblijf

Prima locatie in de binnenstad, mooie kamers, wel lawaaiig zowel van het verkeer als van de kamers er boven. Wij zaten op de eerste verdieping.

20 tips over Hotel Designhotel Maastricht

• Shoppie, 26-04-2014

Parkeren bij het station er zit een garage de colonel. Naar verhouding niet duur en vlakbij

• Il Quadrifoglio, 12-05-2014

Neem de bus voor bestemmingen verder in Maastricht (MECC enzo) Bakker Bart is goed te doen (alt op hotel ontbijt a € 17,50)

• anoniem, 24-02-2014

Mocht je de auto willen parkeren kan je dit beter niet via het hotel doen: de garage van Pathé theater kost normaal 12€ per nacht en via het hotel 15€, de garage ligt trouwens ideaal, op maar 3 minuten loopafstand van het hotel.

2 vragen over Hotel Designhotel Maastricht

• Marije, 27-01-2017

ligging

hoe ver ligt het hotel van station Maastricht, is het met koffer te belopen?

• astrid van der putten, 30-07-2013

fitness

Ik zie dat er een fitness ruimte is maar zie hier nergens foto's van. Kan iemand mij vertellen of het zin heeft mijn spullen mee te nemen? Wij gaan vrijdag voor 3 nachten naar dit hotel in Maastricht.

keesenmariet, 15-12-2013

stel je er niet teveel van voor. Ongeveer 5 apparaten

Hotel Designhotel Maastricht info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • De staf spreektEngels, Nederlands
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen
  • FitnessFitness, Yoga