Bed and Breakfast De Stadswal

8 reviews over Bed and Breakfast De Stadswal in het Nederlands

Geweldig

Henriëtte Vos
6-11-2016

Geweldig onthaal en een persoonlijke benadering. Verschillende keren nu geweest en ook al zit er een poosje tussen Elise herkend je direct. Kamer altijd super schoon, en nu ook lekker een eigen douche en wc op je kamer! Ontbijt heerlijk en helemaal naar eigen wens. Dank je wel Elise ook weer voor deze keer.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Plekje nooit verwacht

Mw Wilmar
7-3-2016

Op nog geen 50 stappen verwijderd van het Vrijthof en de bruisende binnenstad een oase van rust!. Top locatie ook qua prijs en kwaliteit. Zeer vriendelijke gastvrouw Elise. Topper. Voor een stedentrip is dit de absolute aanrader.! De Stadswal.

Gereisd Met vrienden in maart 2016

Ideale overnachtingsplek!

rocky
18-9-2014

Samen met een vriendin een paar dagen Maastricht bezocht en we verbleven in dit goed centraal gelegen B&B. Erg vriendelijke ontvangst, heerlijke bedden en een vorstelijk ontbijt. We bevelen van harte deze plek aan!

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

We gaan zeker terug.

ans sijtsma
24-7-2014

De gastvrijheid van de vriendelijke gastvrouw. De ligging centraal. Ontbijt heel uitgebreid. Het is schoon.

Gereisd Met partner in Sat Jul 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Henk & Kees

roosendaal_rooske
10-2-2014

Met Elise klikte het al gelijk met de mailing. Goed aan te lopen vanaf de parking aan de Cabergerweg, waar een dagkaart 8 euro kost. We werden zeer gastvrij ontvangen met koffie en een praatje met uitleg. Ideale ligging vlak om de hoek van de St Servaeskerk en het Vrijthof. Op verzoek was de minibar gevuld met onze favorieten drankjes. Mooie nette schone kamers met goede bedden en een goede badkamer. Ontbijt was helemaal super. Alles was er ruim voldoende en Elise bleef maar lopen om het ons naar de zin te maken. Buiten een leuke stadstuin. Wij doen 2 weekendjes Maastricht per jaar en hebben besloten voortaan vaste klanten te zijn!!

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Ideale plek dicht bij het centrum van Maastricht

Dirk
17-5-2013

De B&B zit op een paar minuten lopen van Maastricht, wat ideaal is als je naar het centrum wilt. Terwijl je geen overlast er van hebt. Je wordt gastvrij ontvangen en de ontbijten zijn uitstekend en ruim voldoende.

Gereisd Met partner in mei 2013

Gezellig en huiselijk hotel (aanrader)

Henriëtte
21-11-2010

Erg vriendelijke gastvrouw, met een geweldige service. Alles is tot in de puntjes goed in orde. Er zijn 4 kamers, alléén 2 badkamers dit moet dus gedeeld worden, hier totaal geen hinder van gehad. Ontbijt is ook super. Alles was naar wens. Komen hier zeker nog een keer terug. Elise je hebt het prima in orde bedankt voor alles.

Robert en Henriëtte.

Gereisd Met partner in november 2010

Kleinschalig hotel in het centrum

Fam. de Koning en Kok
16-7-2010

Prima schoon overnachtingshotel, 100 meter van het Vrijthof. 2 kamers op etage (2 trappen op), waar ook 2 toiletten en 2 badkamers zijn voor de gasten.

2 kamers op etage (3 trappen op, waarvan de laatste trap behoorlijk stijl) Schoon en frisse kamers met wastafel en goede bedden.

Ontvangst en prima ontbijt door gastvrouw.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Stadswal in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Stadswal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.