Hotel De Poshoorn

Hotel De Poshoorn

3.8Onvoldoende

Nederland, Limburg, Maastricht

Op vakantie geweest naar De Poshoorn?

3.8Onvoldoende

22 reviews over Hotel De Poshoorn

• 3Shirley03-02-2020

Tegenvaller!

hier 1 nacht geslapen en vonden het erg tegenvallen! we voelden ons niet echt welkom en hadden echt het idee dat we als inkomstenbron gezien werden, geen vriendelijke ontvangst! vond de prijs ook best duur voor wat je kreeg... 2 hele steile gevaarlijke smalle trappen op voordat je in je kamertje komt, deze was super klein en bloed en bloed heet!! de verwarmingen stonden op nummer 5! verder geen koelkastje, watertankje etc. in de kamer.. helemaal niks!! ons werd verteld dat je beneden (weer 2 steile trappen af) water kon pakken, dit in de ochtend gedaan.. maar helaas stonden er geen glazen. het ontbijt viel ook erg tegen! geen lopend buffet.. je krijg gewoon wat op je bord gegooid en dat heb je maar te eten (croissant , kaas, ham en een bakje muesli) kortom, de volgende keer gaan wij voor dit bedrag liever in een wat luxer hotelletje zitten. (ligging wel goed!)

Gereisd met partner in januari 2020

• 6andrea23-05-2016

weekendje weg

ontzettend genoten van ons weekendje weg. Ook mooi om te zien hoe de zaak is veranderd, en het personeel nog steeds ontzettend vriendelijk en gastvrij is. ondanks de drukte. Minpuntje is dat niet alles mee veranderd is. Zo mochten er nog puntjes op de i gezet worden, met name de menukaart, hoe deze uitziet en erbij ligt en te lezen is, past totaal niet bij deze mooie zaak!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9A.L.23-12-2015

gezellig betaalbaar hotel op prima locatie

Hotel ligt op prima locatie op loopafstand van centrum in leuk stukje Maastricht. Prima ontbijtje. Alles zeer betaalbaar. Alles zeer betaalbaar. Gemoedelijke sfeer. Wij hadden kamer helemaal boven (60 treden, voor ons goed te doen). Wat een ruimte, 4 goede bedden, een complete zithoek endan nog ruimte genoeg. Leuk café beneden. In onze hotelkamer geen last van.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 8Arjan en Rebekka13-07-2015

Goed hotel

Het was een goed en gezellig hotel. Net gerenoveerde kamers, zag er allemaal netjes uit. We komen zeker terug. Het ligt op een goede locatie, vlak bij het station en een kwartiertje lopen naar het Vrijthof. Ontbijt was goed.

Gereisd met partner in juli 2015

• 744404-12-2014

Perfect voor een weekend Maastricht

Eenvoudig maar alles wat je nodig hebt. Ligging is perfect tussen cs en stad. Heerlijk om 's avonds nog een afzakkertje te doen!!

Gereisd met partner in november 2014

• 6gerard24-11-2014

Goede lokatie, kamers gedateerd

De ligging van het hotel is goed. Verder moet je er niet te veel van verwachten. Wij sliepen op een 4 pers. Kamer. Helemaal in de nok van het hotel met oude meubels en 2 opklapbedden. Geen shampoo/föhn etc. Het ontbijt stond uitgestald op een stoel en een tafeltje in het cafe.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 8Christian16-02-2014

Prima hotel voor weekend Masstricht

Leuke binnenkomst in het gezellige 'bruine' café vlakbij het centraal station van Maastricht. Prima bedden en sanitair op de kamer. Helemaal wel wat gehorig ten opzichte van buiten en 'achtergrondgeluiden' uit het café. Hele fijne ligging, ca. 10 min wandelen tot het Vrijthof, ideaal! Standaard ontbijt op zondagochtend van 8-10 uur (ma-za van 7-10 uur) voor 7 euro p.p. extra.

Gereisd met partner in februari 2014

• 8hans13-12-2013

Geweldig cafe / hotel in hartje stad

ben 3 weken te gast geweest, geweldige tijd gehad. Lekker eten, veel soorten dranken en prima bedden, gedrapeerd met gastvrij personeel

Alleen gereisd in november 2013

• 10Marja van Munsteren26-08-2012

Fantastisch personeel!!!!

En dan in het bijzonder Bart...!!!! Mede dankzij jou Bart....hebben we een geweldig weekend gehad....dank je wel en we komen zeker terug met de kerst!!!!! Dikke kus uit Noordwijk!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9Dechacht R06-05-2012

Top personeel

Wij boekten voor een verblijf van 27 tot 29 april 2012 door omstandigheden moesten we een dag vroeger vertrekken, maar dat was geen probleem en we betaalden ook maar voor één nacht .Zeer vriendelijk personeel. Bedankt vanuit Belgie

Gereisd met partner in april 2012

Hotel De Poshoorn info