Hotel De Pauwenhof Maastricht

Hotel De Pauwenhof Maastricht

8.3Fantastisch

Nederland, Limburg, Maastricht

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor De Pauwenhof Maastricht voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

86 reviews over Hotel De Pauwenhof Maastricht

• 2Guest22-10-2017

Niet voor herhaling vatbaar

Ligging van dit hotel is top, de rest voldeed echter niet aan de verwachtingen. Samengevat: lang wachten om in te kunnen checken, tuinkamers direct aan de binnenplaats waardoor veel geluidsoverlast (oa personeel dat op laat tijdstip nog ruzie maakte met elkaar, genant!), kamers veroudered (oa hobbelend parket). Als kers op de taart: in de ontbijtzaal troffen we een grote bende aan van flesjes bier en peuken. Tot nooit meer!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 8Gerard en Corina Huiden25-06-2017

Super verblijf

Hardwerkende mensen met een topkeuken, Danyel legt al zn passie in het bereiden van een heerlijke maaltijd, Mariska zorgt voor de aankleding er om heen. Ontbijt wordt vers bereid en aan tafel gereseveerd. Hotel is wat verouderd maar daar wordt aan gewerkt. Hotel ligt mooi centraal in hartje Maastricht. Wij hebben een top weekend gehad en gaan zeker nog een keer terug !

Gereisd met partner in juni 2017

• 4Maria van Driessen03-03-2017

Bedroevend slecht

Alleen over de ligging vh hotel kan ik positief zijn. De rest is bedroevend slecht. De inrichting van het hotel is gedateerd. De vloerbedekking is vies en versleten. In onze hotelkamer zaten aan de raamkant grote schimmelvlekken. De handdoeken zijn rafelig. 's Morgens bij het ontbijt waren in het restaurant veel tafels niet afgeruimd. Het was een rommeltje. Er was niemand van het personeel te bekennen. In de keuken troffen we een kok die ons wilde helpen. (Ipv een buffet wordt hier het ontbijt aan tafel geserveerd) De gastvrouw is onvriendelijk en stelt zich niet gastvrij op. Dit hotel is geen aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 4Lia06-01-2017

Zo jammer

Bij aankomst was de ontvangst rommelig:overal karren met wasgoed e.d We moesten iemand zoeken om het pasje van de kamer te krijgen. Onze kamer was niet klaar:overal rommel en niet schoon gemaakt! De kamer deed wat gedateerd aan: vlekken in het tapijt, overjarige tv. Onverwachts bleek het restaurant (wat goed schijnt te zijn) die avond niet open. Teleurgesteld gingen we dus ergens anders eten. Bij thuiskomst was de kamer gelukkig klaar en zag er nu goed uit. De tv werkte niet goed dus even hotelnummer gebeld want niemand bij de receptie kast....Ja morgen zal er even naar gekeken worden door onze technische man. Niets dus de volgende dag en ook na nog een keertje vragen ook de dag er na niemand gezien..... Het ontbijt was lekker maar wel duur:17.50! We moesten elke dag steeds vragen naar iets:broodjes/beleg. Dit werd aan tafel geserveerd maar slordig als je dit dan vergeet..... Op de laatste dag werd de hal en gang van het hotel geschilderd. Veel troep en stof. Schilders die door schuren als je langs loopt. Mijn man heeft longenfyseem......:( Het hotel ligt dicht bij de markt wat fijn is maar de service laat zo te wensen over! We voelden ons als gast niet welkom. Zo jammer! Niet voor herhaling vatbaar dus voor ons.

Gereisd met partner in januari 2017

• 5A12-09-2016

Heel slechte service

Ik had goede verwachtingen van dit hotel maar die zijn door het personeel incl. de eigenaren enorm in de grond geslagen. Ik ben ruim 3 weken bezig geweest iets na te laten sturen wat ik per ongeluk achter gelaten had in de kamer; kleinigheid aan service voor een dergelijk zgn niveau hotel zou je denken.

Ik ben ruim 3 weken aan het lijntje gehouden met constante leugens over dat ze t zagen liggen bij de receptie en op zouden sturen; dat het weg was en ze een nieuwe hadden gekocht - ja het bonnetje lag voor hun neus- , dat 1 van de medewerkers het zou opsturen, maar niet gedaan had: nou die zou er van langs krijgen, het lag aan de nieuwe housekeeping...constant beloftes, niets van terecht gekomen. Echt een stel aan het lijntje houders. Ik heb het opgegeven; ben m'n achtergelaten voorwerp gewoon kwijt door de nare houding van deze mensen.

Naast dat was de benadering door de eigenaresse zeer intimiderend in het hotel; dat nam het bedienend personeel - wat nog jong is - snel over.

Eens maar nooit weer

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Francine22-08-2016

Genieten met een grote G!

Sfeervol hotel in hartje Maastricht. Heerlijk ontbijt en het diner is een absolute aanrader! Tijd voor een ster.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5Heij30-04-2016

Jammer voor je geld!

telefonisch geboekt na lovende recensies op internet. helaas....... Wij betaalden 175,-- euro voor twee volwassenen en 1 kind, inclusief ontbijt. Bij het uitchecken kwam daar nog de toeristenbelasting en huur van de parkeerplaats bij en wij moesten in totaal 209,- euro afrekenen voor 1 nacht. Wij sliepen in kamer 218 op de begane grond grenzend aan de binnentuin ( waar het personeel al rokend leuk je kamer inkijkt!) kamer is niet geschikt voor extra bed, want van het zitje kun je op deze manier geen gebruik meer maken. Bed werd snel bijgezet want het was bij de huishoudelijke dienst niet bekend. Deze mevrouw was wel erg vriendelijk. Het Nespresso apparaat is oud en de badkamer heeft zwarte schimmel op het plafond. Het duurt ca. 5 minuten voordat je warm water krijgt in het bad! Het ontbijt viel enorm tegen! De tafel moest nog worden gedekt en de broodjes werden in een papieren zak op tafel gegooid. Koffiemelk moesten we 2x om vragen en de koffie was erg bitter! Het personeel doet wel zijn best. De eigenaren hebben wij niet gezien. De inrichting is klassiek en past goed bij een monumentaal pand, helaas doet het allemaal een beetje shabby aan door de vlekken op de stoelen en de zgn. kunst aan de muren. Jammer!! De ligging van het hotel is perfect voor het ontdekken van deze mooie stad! Naar mijn mening alleen absoluut geen 4 sterren waard en al helemaal niet voor deze prijs!!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 10diek28-01-2016

Kan niet wachten om weer te gaan! Wat een Eten!

Combinatie hotel en restaurant is ideaal. Er wordt je veel vrijheid gegeven (laat inboeken, opslaan bagage terwijl je de stad in gaat). De keuken verdient aparte vermelding, want die is zo ontzettend lekker. We kwamen om te logeren, maar toen we daarna in de gaten kregen dat we er konden dineren en van wat een mooi menu, hebben we direct een tafel gereserveerd. De kamers zijn van alle gemakken voorzien, de WiFi werkte tadelos, de gemoedelijke toon en de dienstvaardigheid zijn heel bijzonder. Je voelt je echt welkom en ontvangen. Het hele hotel ademt gastvrijheid.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9nel kempe17-01-2016

prima hotel vooral omdat het op loopafstand is van

wel een beetje gedateerd maar dat is niet zo'n probleem want als het goed is ben je er enkel om te slapen en/of te eten

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Miranda Potze29-12-2015

Heel nostalgisch, sfeervol hotelletje.

Heel sfeervol Hotel, lekker fris. Leuke kamer. Heel vriendelijk personeel. Ontbijt is super. Verse broodjes, keuze uit verschillende eieren. Gebakken, gekookt, spiegelei. We hebben een leuke tijd en genieten volop

Gereisd met partner in december 2015

Hotel De Pauwenhof Maastricht info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasTerras

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenSquash