Hotel De La Bourse

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima en gezellig hotel

Heerlijk hotel met goede locatie
13-12-2017

Het hotel is precies aan de rand van het centrum gelegen, op loopafstand van het CS, ongeveer 20 minuten, goede locatie. Wat gehorig van buitenaf. Houtwerk heeft een goede opknapbeurt nodig of vervanging. Bedden zijn goed en de kamer was verder schoon. Zeer vriendelijk personeel! In het Grand café is het gezellig. Je kunt er heerlijk eten en drinken, er is van alles voor een redelijke prijs. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Nooit meer. Jammer

Gast
13-12-2017

Vreselijk muziek keihard. Tot na 1.00u herrie. Dames op terras woordelijks te verstaan. Gerommel met lege biervaten. Veel geluids overlast.

Jammer dat ik vooruit betaald heb anders kregen ze 10€ voor het vuile beddegoed .

Eten was lekker. En nu naar huis om te slapen !!!!!!!

Prima maar wel met oordoppen!

Margreet
22-10-2017

Prima hotel. Nette kamer maar wel wat klein. Douchegordijn en verwarming op de badkamer zou geen overbodige luxe zijn. Oordoppen zijn noodzakelijk en zouden misschien al op het nachtkastje klaar moeten liggen vanwege het zeer rumoerige uitgaansleven en schoonmaken van de markt. Helaas daardoor slecht geslapen. Betere isolatie noodzakelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor De La Bourse voor je op een rij gezet:

Ligging van het hotel is ideaal

Tezz
7-6-2017

Dit hotel ligt midden in de stad. Ideaal! Heerlijk rustig en toch midden in het centrum. Ik vond wel de prijs/kwaliteit niet in verhouding. Een kamer kost 100 euro (98 om precies te zijn) en dat betaal je puur voor de ligging. We moesten bij aankomst zelf onze bedden op maken. Er lagen losse hoeslakens op het bed. Dat vond ik erg vreemd. Kamer is klein en wat oud en versleten, maar dat is op zich geen probleem. Dat past prima bij de twee sterren. Jammer vond ik ook dat het zo onpersoonlijk is. Personeel is vriendelijk, maar ook niet meer dan dat. Je krijgt je sleutel, wordt op de lift gewezen en that's it. Geen tips over Maastricht, geen uitleg over hoe je 's nachts weer terug het hotel binnen kan, geen korting als je in het restaurant van het hotel eet. Geen goedemorgen bij het ontbijt en bij het uitchecken wordt er ook niet aan je gevraagd hoe je geslapen hebt.

Conclusie: prima hotel om alleen te slapen en we hebben genoten van de stad. Of we nog een keer terugkomen naar De la Bourse... ik weet het niet. Ik miste de bourgondische gastvrijheid!

Oude reviews (archief)

Ideaal voor korte stedentrip, wel oordoppen mee

KittyDeGraaf
25-9-2016

Gezellig hotel, vriendelijk personeel. Kamer was klein, maar verzorgd. Geen airco, warme kamer. Zeer kleine badkamer (douche/toilet), niet erg schoon. Na het douchen was de vloer kletsnat. Spijt dat we geen oordoppen meehadden om te slapen, erg veel lawaai van kroegen, mensen buiten en opbouwen/afbreken van de markt op het plein ervoor. Dat is meteen ook het grote voordeel van het hotel: je zit middenin het centrum, overal restaurants en café's om je heen en je rolt zo het hotel in aan het eind van de avond. Ontbijt was heel lekker (buffet). Gebruik gemaakt van een aanbieding en zeker geen spijt van gehad.

Net hotel, maar niet voor rustzoekers.

Rebecca
12-9-2016

Locatie is prima, midden in het centrum, dus je bent overal snel. Ontbijt was ook goed, voldoende keuze. Bij vragen werden we goed geholpen en alle medewerkers waren vriendelijk.

Groot nadeel is toch wel de geluidsoverlast. Muziek van de naastgelegen kroeg hoor je erg duidelijk in de kamer. Oordopjes zijn dus aan te raden. Wij zaten net in een warm weekend (prachtig natuurlijk!), dan zijn de kamers wel erg warm.

Prima hotel

Juul
6-5-2016

Prima hotel. We hadden 1 nachtje geboekt met 2 kinderen (9 en 11jaar) en hebben het prima naar onze zin gehad. Vriendelijk personeel, 's avonds in het restaurant lekker gegeten. 'S nachts wel veel geluiden van buiten maar met oordoppen in prima geslapen en een lekker ontbijt. En ideaal midden in het centrum.

Gezellig Centraal gelegen Hotel

Conny
3-5-2016

De Kamers klein maar wel schoon en verzorgt, ontbijtbuffet prima, gezellig terras, Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Fijn hotel en lekker eten

Harry
24-11-2015

1 nachtje in Hotel de la Bourse verbleven. Midden op de markt van Maastricht en dat is een groot pluspunt vanwege het mooie uitzicht. Het eten 's avonds was echt goed, Limburgse streekgrechten als voorgerecht, heel lekker en veel. Hoofdgerecht o.a. Maastrichts zuurvlees (ook lekker, okee, beetje te zoet, maar dat is persoonlijk) en het nagrecht was een surprise... Dat dat laat ik hier achterwege, maar echt...het was goed!

Verder... hotelkamer was groot, alles goed schoon en redelijk goed onderhouden. Heerlijk geslapen ondanks dat het hotel midden in de stad ligt. In de ochtend nog ontbeten, ook weer zoveel en prima. Kortom, aanrader. Oja, Mestreechse mentalitieit... gezeliig dus!

Top restaurant!

Afke de Vries
22-9-2015

Zojuist heerlijk gegeten!

Perfecte service, vriendelijk, en zeker niet te weinig gegeten! Gezellige sfeer, en goede kwaliteit aan eten, dit geldt zowel voor vegetarisch als vlees! Wij komen zeker terug naar dit top restaurant!

We hebben een aantal aanbieders voor De La Bourse voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De La Bourse in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De La Bourse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De La Bourse scoort een 7.25 uit 10 op basis van 55 reviews.