Kleine hotelsWeer vandaag23°11°

59 reviews over Hotel De La Bourse in het Nederlands

Nooit nooit meer!!!

Bas
2-10-2019

Vies hotel, onvriendelijke bediening, schimmel in de badkamer, houtrot in deuren en ramen. In de badkamer liepen er zilvervisjes. Op de vraag aan een medewerker waar is de parkeergarage, moest ik het maar met mijn navigatie uitvogelen. Enorme herrie s'nachts voor het hotel en doordat de ramen en deuren niet goed sluiten tocht en herrie. Had voor 2 nachten geboekt, 1 nacht gebleven en slecht geslapen, gelijk nog voor ik ging slapen een ander hotel geboekt. Nooit nooit meer de la bourse

Gereisd Zakelijk in oktober 2019

Craane
29-9-2019

Wij waren met 3 vriendinnen om lekker te shoppen stappen en overnachten in Maastricht. We hebben in hotel de la bourche 2 overnachtingen geboekt. We hebben al besloten volgend jaar terug te komen hier. Prijs kwaliteit is prima!!!! Super goede ligging midden in het centrum, lekker eten in de middag en avond. Ontbijt zat bij onze overnachting bij en was prima!!! Vriendelijk personeel.Kan het iedereen aanraden.....

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer!

Nanda
24-12-2018

Eenvoudige kamers, maar daar slaap je toch alleen maar. Restaurant is helemaal verbouwd, functioneler maar minder knus. Omdat het bijna kerst is, hebben ze ineens de helft van de kaart niet meer, geen spareribs, geen mixed grill, geen kipsalade etc. Service ronduit slecht. We moesten heel lang wachten om iets te kunnen bestellen, borden werden vergeten, bestek moest om gevraagd worden, eten viel tegen. Op het terras geen bittergarnituur, want het is bijna kerst??? Ontbijt ook niet bijzonder, thuis heb je meer keuze. Helaas, onze traditie om elk jaar hier heen te gaan, houdt hier op. Personeel is allemaal gewijzigd en zeker niet ten goede. De persoonlijke en vriendelijke sfeer is weg. Personeel zit bij de bar ook hardop te roddelen. Heel jammer dit.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede locatie vieze kamer

vd g
11-11-2018

De locatie van dit hotel is fantastisch, jammer dat de badkamer ontzettend smerig is met schimmel een nieuw kitrandje en een paar liter bleek zou wonderen doen. Een douchegordijn met zon lekkere smerige oranje rand aan de onderkant. Mijn complimenten voor de enige ober die altijd vrolijk was en echt zijn best deed de rest van het personeel had er niet zon zin in.. verwacht hier geen goedemorgen alles naar wens of een schone kamer maar je zit dan wel in het centrum.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima en gezellig hotel

Heerlijk hotel met goede locatie
13-12-2017

Het hotel is precies aan de rand van het centrum gelegen, op loopafstand van het CS, ongeveer 20 minuten, goede locatie. Wat gehorig van buitenaf. Houtwerk heeft een goede opknapbeurt nodig of vervanging. Bedden zijn goed en de kamer was verder schoon. Zeer vriendelijk personeel! In het Grand café is het gezellig. Je kunt er heerlijk eten en drinken, er is van alles voor een redelijke prijs. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer. Jammer

Gast
13-12-2017

Vreselijk muziek keihard. Tot na 1.00u herrie. Dames op terras woordelijks te verstaan. Gerommel met lege biervaten. Veel geluids overlast. Jammer dat ik vooruit betaald heb anders kregen ze 10€ voor het vuile beddegoed . Eten was lekker. En nu naar huis om te slapen !!!!!!!

Gereisd Met partner in december 2017

Prima maar wel met oordoppen!

Margreet
22-10-2017

Prima hotel. Nette kamer maar wel wat klein. Douchegordijn en verwarming op de badkamer zou geen overbodige luxe zijn. Oordoppen zijn noodzakelijk en zouden misschien al op het nachtkastje klaar moeten liggen vanwege het zeer rumoerige uitgaansleven en schoonmaken van de markt. Helaas daardoor slecht geslapen. Betere isolatie noodzakelijk.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ligging van het hotel is ideaal

Tezz
7-6-2017

Dit hotel ligt midden in de stad. Ideaal! Heerlijk rustig en toch midden in het centrum. Ik vond wel de prijs/kwaliteit niet in verhouding. Een kamer kost 100 euro (98 om precies te zijn) en dat betaal je puur voor de ligging. We moesten bij aankomst zelf onze bedden op maken. Er lagen losse hoeslakens op het bed. Dat vond ik erg vreemd. Kamer is klein en wat oud en versleten, maar dat is op zich geen probleem. Dat past prima bij de twee sterren. Jammer vond ik ook dat het zo onpersoonlijk is. Personeel is vriendelijk, maar ook niet meer dan dat. Je krijgt je sleutel, wordt op de lift gewezen en that's it. Geen tips over Maastricht, geen uitleg over hoe je 's nachts weer terug het hotel binnen kan, geen korting als je in het restaurant van het hotel eet. Geen goedemorgen bij het ontbijt en bij het uitchecken wordt er ook niet aan je gevraagd hoe je geslapen hebt. Conclusie: prima hotel om alleen te slapen en we hebben genoten van de stad. Of we nog een keer terugkomen naar De la Bourse... ik weet het niet. Ik miste de bourgondische gastvrijheid!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Ideaal voor korte stedentrip, wel oordoppen mee

KittyDeGraaf
25-9-2016

Gezellig hotel, vriendelijk personeel. Kamer was klein, maar verzorgd. Geen airco, warme kamer. Zeer kleine badkamer (douche/toilet), niet erg schoon. Na het douchen was de vloer kletsnat. Spijt dat we geen oordoppen meehadden om te slapen, erg veel lawaai van kroegen, mensen buiten en opbouwen/afbreken van de markt op het plein ervoor. Dat is meteen ook het grote voordeel van het hotel: je zit middenin het centrum, overal restaurants en café's om je heen en je rolt zo het hotel in aan het eind van de avond. Ontbijt was heel lekker (buffet). Gebruik gemaakt van een aanbieding en zeker geen spijt van gehad.

Gereisd Met partner in september 2016

Net hotel, maar niet voor rustzoekers.

Rebecca
12-9-2016

Locatie is prima, midden in het centrum, dus je bent overal snel. Ontbijt was ook goed, voldoende keuze. Bij vragen werden we goed geholpen en alle medewerkers waren vriendelijk.

Groot nadeel is toch wel de geluidsoverlast. Muziek van de naastgelegen kroeg hoor je erg duidelijk in de kamer. Oordopjes zijn dus aan te raden. Wij zaten net in een warm weekend (prachtig natuurlijk!), dan zijn de kamers wel erg warm.

Gereisd Met partner in september 2016

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De La Bourse in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De La Bourse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.