Tijdelijk €25 aanbetaling

7.8GoedScore uit 63 reviews
+12

7.8GoedScore uit 63 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De La Bourse voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

63 Reviews over De La Bourse

• 10Petra10-08-2022

Super eten super bediening

Super eten, ook dat je een gerecht mocht delen. Top

• 3Mannekens24-04-2022

Nooit meer

La boerse is goed gelegen, pal op de markt! Kan niet beter! Alhoewel dat betekent slapeloze nachten! Lallende en zingende personen (ook toegelaten op de locatie zelf zorgen voor overlast en waarschijnlijk voor euro’s voor het hotel) Omboekingen worden steeds cash in euro’s verrekend! Dit hotel is een geldgewin voor de eigenaars, zonder dat er de nodige klantvriendelijkheid tegenover staat! Dit hotel heeft niets te maken met de Limburgse gastvrijheid! Je bent er enkel zeker dat je er centjes achterlaat, zonder de nodige service! Er zijn betere en klantvriendelijkere hotels in de buurt! Dus niet meer voor ons!

• 10K.A.Pietersma Pietersma20-04-2022

Gezellig weekend uit

Het is een bijzonder goed hotel prima ontbijt de keuken is ook heel goed we komen er graag.

• 9Sandra31-12-2021

Verblijf in lockdown

Ten tijde van de lockdown was het de vraag of we (man, dochter en ik) wel terecht konden. We waren welkom en uiteindelijk de enige gasten. De gastheer gaf ons alle ruimte qua check-in en check-out. De kamer was ruim en schoon. Eten haalden we op bij verschillende plekken in de stad. Vanuit het hotel loop je zo naar alle mooie plekken. Al met al een fijn verblijf.

• 5Lieze11-11-2019

Niet bepaald om nog een te doen

Onze kamer & badkamer was super klein, amper plaats om rond het bed te stappen. Laat staan u kleren/valies ergens kwijt te kunnen. Geluidsoverlast was enorm (fuif beneden in restaurant, muziek veel te luid) Enkele beglazing, lawaai van op straat. Heel duidelijk te horen in de kamer zelf (erg irritant) De boven en de kamers zijn aan vernieuwing toe, of allesinds een likje verf!

Ontbijt was lekker! Ligging was super, je bent onmiddellijk aan de winkels.

• 1Bas02-10-2019

Nooit nooit meer!!!

Vies hotel, onvriendelijke bediening, schimmel in de badkamer, houtrot in deuren en ramen. In de badkamer liepen er zilvervisjes. Op de vraag aan een medewerker waar is de parkeergarage, moest ik het maar met mijn navigatie uitvogelen. Enorme herrie s'nachts voor het hotel en doordat de ramen en deuren niet goed sluiten tocht en herrie. Had voor 2 nachten geboekt, 1 nacht gebleven en slecht geslapen, gelijk nog voor ik ging slapen een ander hotel geboekt. Nooit nooit meer de la bourse

• 8Craane29-09-2019

Wij waren met 3 vriendinnen om lekker te shoppen stappen en overnachten in Maastricht. We hebben in hotel de la bourche 2 overnachtingen geboekt. We hebben al besloten volgend jaar terug te komen hier. Prijs kwaliteit is prima!!!! Super goede ligging midden in het centrum, lekker eten in de middag en avond. Ontbijt zat bij onze overnachting bij en was prima!!! Vriendelijk personeel.Kan het iedereen aanraden.....

• 6Nanda24-12-2018

Nooit meer!

Eenvoudige kamers, maar daar slaap je toch alleen maar. Restaurant is helemaal verbouwd, functioneler maar minder knus. Omdat het bijna kerst is, hebben ze ineens de helft van de kaart niet meer, geen spareribs, geen mixed grill, geen kipsalade etc. Service ronduit slecht. We moesten heel lang wachten om iets te kunnen bestellen, borden werden vergeten, bestek moest om gevraagd worden, eten viel tegen. Op het terras geen bittergarnituur, want het is bijna kerst??? Ontbijt ook niet bijzonder, thuis heb je meer keuze. Helaas, onze traditie om elk jaar hier heen te gaan, houdt hier op. Personeel is allemaal gewijzigd en zeker niet ten goede. De persoonlijke en vriendelijke sfeer is weg. Personeel zit bij de bar ook hardop te roddelen. Heel jammer dit.

• 4vd g11-11-2018

Goede locatie vieze kamer

De locatie van dit hotel is fantastisch, jammer dat de badkamer ontzettend smerig is met schimmel een nieuw kitrandje en een paar liter bleek zou wonderen doen. Een douchegordijn met zon lekkere smerige oranje rand aan de onderkant. Mijn complimenten voor de enige ober die altijd vrolijk was en echt zijn best deed de rest van het personeel had er niet zon zin in.. verwacht hier geen goedemorgen alles naar wens of een schone kamer maar je zit dan wel in het centrum.

• 9Heerlijk hotel met goede locatie13-12-2017

Prima en gezellig hotel

Het hotel is precies aan de rand van het centrum gelegen, op loopafstand van het CS, ongeveer 20 minuten, goede locatie. Wat gehorig van buitenaf. Houtwerk heeft een goede opknapbeurt nodig of vervanging. Bedden zijn goed en de kamer was verder schoon. Zeer vriendelijk personeel! In het Grand café is het gezellig. Je kunt er heerlijk eten en drinken, er is van alles voor een redelijke prijs. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Hotel De La Bourse info

• AirconditioningNiet beschikbaar