8,1

Weer vandaag5°-3°

49 reviews over Bed and Breakfast De Hofnar in het Nederlands

Niet goed! Wat een vergissing.

Truus, 30-9-2017

Oud pand, niet echt schoon. Veel veel te kleine kamer, er staat een bed meer ruimte is er niet, je kunt je bijna niet omkleden. je krijgt geen frisse lucht. Als je de raam open zet is er teveel herrie. Een slecht bed, je ligt in een kuil. Opgestaan met nek-, en hoofdpijn. Deze kamer zou men niet mogen verhuren. Douche en wc op de gang, oud, er was geen wasbak, zeepje om je handen te wassen. Het ontbijt was prima. Het ligt achter het vrijthof.

Heerlijk plek!

Caroline, 1-8-2017

Fantastische lokatie, en door de kleinschaligheid een beetje alsof je 's avonds 'gewoon' thuis kwam.

Fantastich

Petra, 1-8-2017

Mooie kamer

Lekker ontbijt

En super ligging dichtbij 't Vrijthof

Vriendelijk personeel

Heel fijne B&B in hartje Maastricht

Hannie, 9-6-2017

De B&B ligt om de hoek van het Vrijthof. De ruime kamers zijn uitstekend, goede bedden en moderne (kleine) badkamer. Heerlijk ontbijt en gastvrije ontvangst. Eigen parkeermogelijkheid op een klein stukje lopen.

Heerlijk relaxed en op een TOP locatie

LB, 26-5-2017

Een leuke, gemoedelijke, kleinschalige, keurig verzorgde B&B in het hartje van Maastricht. Lekker ontbijt en aardige gastheer/gastvrouw. Zeker de moeite waard en wie weet komen we er nog s terug.....

Verrukkelijk ontbijt, heel welkom gevoel.

Beetje weinig ruimte voor toiletartikelen in douche/toiletruimte

Fantastische b&b

Florieke Beelen, 17-1-2017

De ligging is perfect! Binnen een paar minuten sta je midden op het Vrijthof. Vanuit mijn gezellige kamer had ik prachtig uitzicht. Ik heb heerlijk geslapen, matras was super en het ontbijt was heel goed verzorgd. Personeel is heel behulpzaam en alles was ook schoon. Ik kom zeker terug!

Geweldig

Monique, 16-12-2016

Fantastische locatie, prachtig appartement (schoon!), vriendelijke mensen, eenvoudig maar heerlijk ontbijt.

Aanrader!!

van Geest, 7-11-2016

De locatie kan niet beter! Heerlijk ontbijt en sfeervolle kamers. Wij komen zeker terug!

Heerlijk!!

van der Kleij, 7-11-2016

Top ontbijt en super aardige mensen, aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor De Hofnar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Hofnar in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Hofnar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Hofnar scoort een 8.14 uit 10 op basis van 49 reviews.