Hotel d' Orangerie

NederlandLimburgMaastricht

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel d' Orangerie voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 67 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 67 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

71 Reviews over d' Orangerie

• 9Marianne27-10-2018

fijn hotel voor stedentrip

Hotel ,d orangerie wordt onterecht slecht beoordeeld Het is een net, klein familiehotel , op een prima locatie in het centrum Schoon, gezellig ingericht , prima ontbijt en vriendelijk personeel

• 3Emiel15-08-2018

Niet nog een keer.

Op de foto's ziet het er best mooi uit maar de praktijk is anders. Het hotel is oud en dat is goed te zien. De kamer heeft prima bedden maar de vloerbedekking is smerig en de badkamer klein en oud. De stop van het bad werkte bijvoorbeeld niet, die moest ik er met me nagels uithalen om het bad leeg te krijgen. Het is behoorlijk luidruchtig in de straat tot diep in de nacht vanwege de koffieshops. Er is geen airco maar een vieze oude ventilator.

• 1Mirjam14-05-2018

Voor de heldhaftige

Ik heb mij in dit hotel zeer onveilig gevoelt om over de hygiëne maar te zwijgen. M.i. is het wel zo transparant om duidelijk te vermelden dat het hotel zich in een 'levendige buurt' bevind. Namelijk rondom tussen de coffeeshops zit en waar precies op de hoek bij het hotel (hard-) drugs wordt gedeald, klandizie,lees toeristen, wordt geworven. Dealertjes op scooters of in auto's met continue draaiende motoren. Schreeuw- en scheldpartijen komen zeer frequent voor zijn duidelijk hoorbaar op de kamers. Zéker als het raam uit zijn verband is en niet sluit. Even de hond uitlaten als vrouw alleen bracht me in deze buurt in bedreigende situaties, men dreigde mij en/of mijn hondje te schoppen omdat ik niet inging op de vraag om (klein-)geld en/of een sigaret. Dan maakt het wél degelijk verschil als je meteen bij een receptie naar binnen kunt. Deze receptie is echter onbemand, officieel van 20u tot 8u. Wij konden overigens al van 19.11u niet m

• 3Monique10-05-2018

Nooit meer

Het personeel is vriendelijk, bedden zijn zacht maar helaas dat is alles wat goed is. Het is erg gedateerd niet schoon en het ontbijt is echt ronduit slecht.

Coffeshop, dealers, stank van wietlucht in kamer bij openen ramen. Het hotel ligt wel vlak bij alle winkels.

Jammer als ik de recensies zo lees lijkt het alsof het steeds verder achteruit gaat met dit hotel. Ik zou hier niet weer heen gaan.

• 4S. Janssen19-02-2018

Nooit meer

Het hotel is rommelijk. Hygiëne in het hotel is ook niet perfect. Na 20 uur Kun je geen drankje meer nemen, alles is dicht. Niet nog een keer.

• 4M. Jacobs19-02-2018

Niet meer

Zijn nog steeds in een verbouwfase....wordt gezegd. Het is rommelig....oude spullen die niet schoon zijn. Te duur voor wat het biedt. Hautaine houding van receptioniste. Glutenvrij ontbijt kan....opgewarmd uit de magnetron lijkt het....hard taai brood. Gezamenlijke ruimte waar je een drankje kunt bestellen sluit om 2000 uur.

• 9mdjvb25-08-2017

bijzondere locatie, heerlijk diner en zacht bed

Gewoon van gaan genieten, alles oké

• 5D & F06-06-2017

Teleurstellend!

Aardige ontvangst. Entree veelbelovend, maar bedroevend naarmate je de rest van hotel ingaat..We waren er met 2 zeer warme dagen/nachten. Beschikten over slechts 1 kleine ventilator op de hotelkamer.. Met een synthetische topmatras en idem dekbed, zwom je als het ware het bed uit! Behelpen met 1 nachttafeltje was knap lastig.. Oude muffe vloerbedekking, Leuning van bureaustoel stuk. Kastdeur sluit niet. Al met al maakt de verveloze hotelkamer een haveloze indruk.Duidelijk toe aan een opknapbeurt. Ramen s;nachts open zetten bleek door de herrie en drukte in straat vanwege aantal coffeeshops en gokhallen plus dealers die onderaan je raam staan te 'handelen' geen optie.Kamer zeer warm..De zonnewering buitenzijde Hotel (deels zichtbaar vanuit het kamerraam) zit dik onder de alg en is tot op de draad versleten. Bij schoon schrobben/spuiten echter valt ze waarschijnlijk uit elkaar..

Kleine badkamer is redelijk. Op de 2de dag kregen we een klein zeepje bij de wastafel gepresenteerd.. Ontbijt eerste dag bedroevend.Uitgedroogd brood, hardgekookt ei nagenoeg groen gekookt. geen vers geperst sap. De goedkoopste kaas en tomaat met een soort van uitgezakt wit kaasje? erop. Matige koffie en buiten op het terras ontbrak het aan elke charme.Het personeel was wel vriendelijk. Eerste dag buiten gegeten, met uitzicht op dooie buxussen in potten en dooie planten.Groen aangeslagen vlonders zorgen voor een aftandse indruk. Op de.tweede dag was het ontbijt qua presentatie beter verzorgd, maar voor 50 euro voor 2 maal 2 personen ontbijt was het veel te duur. Binnen is het eetgedeelte schemerig verlicht met kaarsen in potjes en een hanglamp. alles gedateerd.. Voor het ontbijten met ambachtelijke producten en vers geperst sap en een zacht gekookt eitje en echt vers fruit kun je voor een beslist lagere prijs terecht in betere ambiance in Maastricht. De afbeeldingen van het hotel komen absoluut niet overeen met de werkelijkheid. Jammer dat er ook nog geld werd gevraagd voor verblijf v. klein hondje, Dat moest men vragen! Al met al niet zo voordelig als op eerste indruk leek.

• 6Alice29-05-2017

vergaande glorie

6 jaar geleden ook in dit hotel geweest toen was het erg goed bevallen. Dus nu weer geboekt, vergaande glorie er word totaal niks meer aan het onderhoudt gedaan. Een roestig bad, Nespresso apparaat op de kamer 'wat niet werkt' en Lidl cups! We waren in een erg warm weeekend geen airco op de kamer we hoorden met uitchecken dat er ventilators waren maar werden niet aangeboden. We konden in de tuin ontbijten maar daar is ook helemaal geen aandacht aan besteed niet aangeveegd, onkruid en dode planten in de potten. Ontbijt is simpel en geen merk producten kwa chocolade pasta en jam. De locatie is prima maar hier komen wij niet meer terug. Aangegeven bij de receptie dat wij toch wel wat punten hadden maar dat deed ze af met een kaartje en mail de klachten maar naar mijn bazin.

De meisjes die het ontbijt verzorgde waren super lief.

• 5Julia05-01-2017

Putlucht :(

Aardig hotel maar twee nachten in een vieze putlucht gelegen, toen we dit meldden wapperde de receptioniste met haar hand zo van "ja dat komt van daar" fijn... Waar t ook vandaan kwam, vrolijk werden we er niet van. Ontbijt met uitgedroogd brood en over de datum ontbijtkoek, dat kan beter :)

Hotel d' Orangerie info

Facilities