Hotel Buitenplaats Vaeshartelt

Hotel Buitenplaats Vaesharteltstersterster

6.6Voldoende

Nederland, Limburg, Maastricht

6.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Vaeshartelt voor je op een rij gezet:

165 reviews over Hotel Buitenplaats Vaeshartelt

• 4Roos Kammenga10-10-2019

Helaas niet meer.

Geen prettig verblijf. Twee jaar geleden was perfect maar dat is veranderd. De receptie is ronduit onvriendelijk en incapabel. Kreeg 2 weken geleden een mail voor update met bv een diner terwijl dat reeds geboekt was. Toeristenbelasting €6 pp per nacht terwijl de gemeente maar € 3,92 vraagt. Slechte bedden en kussens. De ligging is mooi maar vergoed de andere zaken niet. Jammer dat de de Limburgse gastvrijheid is veranderd in Limburgse ongeïnteresseerdheid.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7ellen11-09-2019

Bediening restaurant beneden peil

Super mooie locatie. Restaurant heeft kaart met drie gerechten. Wel erg lekker, maar niet geschikt om met kinderen te eten, dan kun je beter naar de brasserie gaan. De bediening bestaat uit studenten in het restaurant. Dat betekent dat de service en bediening echt beneden peil is. Zelfs Engels sprekend personeel.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 5Sonja14-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar!

Vaeshartelt ziet er heel sjiek uit. Helaas kregen wij (via touroperator) een kamer toebedeeld in de kelder. Donker, muf, benauwd. Raam kon niet open. Geen uitzicht. Veel te zachte bedden. Receptie niet erg behulpzaam. Ontbijtruimte leek op iets van een jeugdherberg. Niet voor herhalingvatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9Johnson08-12-2018

Gezellig, sfeervolle kerstsfeer !

Net terug van een driedaags verblijf in Vaeshartelt (2e keer dit jaar). Wederom een prima verblijf gehad. Vriendelijke ontvangst en zéér goede service bij het inchecken. Sfeervol versierd in kerstsfeer zowel binnen als buiten. Genoten van een heerlijke diner en heel goed en compleet ontbijtbuffet. Personeel is zeer attent. Graag tot volgend jaar. Speciaal bedankje voor de dame aan de receptie !

Gereisd met partner in december 2018

• 1Jp08-09-2018

Niet best!!

Je moet het hier treffen. Of beter gezegd: je moet geen pech hebben. Steeds vaker worden kasteelhotelletjes gebruikt voor bruiloften en partijen. Natuurlijk, het moet een onvergetelijke dag zijn. Maar dan ook voor de overige hotelgasten... In een aantal hotels waar we eerder verbleven lossen ze dat keurig op en leiden ze e.e.a. in goede banen. Hier echter niet. Ons geboekte 3 gangen diner ging bijvoorbeeld opeens niet door, zo hoorden wij toen we wilde gaan eten. We werden in de bar geplaatst met een zeer beperkte menukaart. Wel al betaald, na veel vijven en zessen wel wat compensatie gekregen. Ook tot 3 uur snachts herrie van aangeschoten/dronken bruiloftgasten die ook overnachtte. Ook lawaai van treinen en lage vliegtuigen. Overall tip dus: oordopjes mee! Top: vriendelijk personeel, mooie tuin en omgeving. Flop: haren in bed, karig ontbijt. Echt zat andere mooie en beter gemanagede hotels in nederland (en België!). Deze nooit meer!!

Team Vaeshartelt, Hoofd Receptie, 20-09-2018

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden dit heel vervelend om te horen, dit zouden wij heel graag met u willen bespreken. Kunt u contact met ons opnemen via [email protected]?

Alvast heel erg bedankt.

Gereisd met partner in september 2018

• 9CM08-09-2018

Heerlijk!

Mooi hotel in een prachtig park waar wandelroutes zijn aangegeven. Heerlijke hotelkamers en zeer vriendelijk personeel. Tijdens ons verblijf was er een trouwerij en dat zag er ook allemaal zeer romantisch uit.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Ank27-08-2018

Fantastisch! Aanrader! Komen hier zeker terug!

Prachtig hotel locatie perfect, personeel zeer klantvriendelijk, ontbijt en diner lekker, gezellige bar, omgeving heel mooi om te wandelen.we hebben een plezierig verblijf gehad met 12 mensen, waaronder 2 kinderen Niets was het personeel te veel. Met allergieen werd gied rekening gehouden.Chapeau!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 5Charlie24-07-2018

Helaas vreselijk geslapen door de slechte kussens

De ligging is veel belovend en doet zeer charmant aan. Echter buiten en binnen corresponderen niet helemaal met elkaar. Bij ontvangst was matig en weinig hartelijk. Hotel op zich ziet er mooi uit, mooie binnenbar en buitenterras. Afgezien van ordinaire, zelfs beetje vulgaire schilderijen welke niet echt passend zijn bij de ambiance van een mooi oud gebouw. Kamer: badkamer erg klein, geen badmat, douchedeur (schuifdeur) was defect en kreeg deze met moeite dicht. Leek al een poos niet gestoft te zijn, op de lamp zat een dikke laag stof. Wastafel buiten de badkamer (vind ik persoonlijk niet prettig) Verder heerlijk bed. Helaas waren de kussens vreselijk! Daardoor twee nachten slecht geslapen. Weinig hangruimte in de smalle kledingkast, met slechts 4 kledinghangers voor twee personen. Misschien toeval maar wij konden onze telefoons 's nachts niet opladen. (elektriciteit met kaart) Diner matig, weinig keuze, prijzig.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Jan Siebring12-05-2018

Bijna compleet!

Mooie locatie, maar wie heeft er verzonnen dat je in het restaurant op witte plastic stapelstoelen moet gaan zitten? Restaurant ook te prijzig voor geboden diner. Koffie bij het ontbijt uitstekend. Kamer oke

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Henk05-03-2018

geweldig

Prima hotel, bistro zeer goed, service personeel echt uitstekend. Belangrijk is ook de bereikbaarheid van Maastricht. De busverbinding is op loopafstand ongeveer 1.8 km van het hotel . Alles prima geregeld door touroperator zoals ik al gewend was na meer dan 15 autovakanties. Verder eigenlijk niets toe te voegen.

Gereisd met partner in februari 2018

4 tips over Hotel Buitenplaats Vaeshartelt

• himail4u, 18-04-2014

Heerlijk eten kun je ook op de markt in Meerssen, diverse goed betaalbare restaurants, op maandag wel het e.e.a. gesloten. De basiliek ook op de markt is het bezoeken waard. Ga 'ns lekkere wandeling maken, of rij naar België.

• H.S TE ENSCHEDE, 01-08-2012

huur een fiets in het hotel en je bent in ongeveer 20 minuten in het centrum van maastricht..(=de fiets route ligt bij de receptie/ook van de bus lijnen.) de rondvaart op de maas is zeker de moeite waard.

• Wilfred, 09-05-2013

Limburg is een perfecte omgeving om te fietsen. Moet je doen. Het kasteel heeft verschillende routes. Je kunt ook elektrische fietsen huren. Dat is in het heuvelachtige landschap wel een aanrader als je ver gaat fietsen. Bezoek in Maastricht eens de Kazematten. Erg mooi; stukje geschiedenis.

2 vragen over Hotel Buitenplaats Vaeshartelt

• J.P., 28-12-2017

Nooit meer

Betreft, kerstbrunch we waren met 7 personen, waarvan 2 kinderen.. Eten was koud, vlees taai. om af te rekenen 20 minuten moeten wachten voordat we geholpen werden

• vandevyvere franky, 11-06-2011

parkeren

staat de auto veilig op de voorziene parking dank

himail4u, 18-04-2014

Ja hoor heel veilig, goed verzorgde, gratis en heel veel ruimte,

john, 26-10-2011

heel erg veilig we hebben hem met een gerust hart laten staan!!!!

kees, 26-10-2011

Ja veilig het is echt alleen bereikbaar voor gasten van het ksteel

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingVolpension

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken