Hotel Botticelli

Contact

41 reviews over Hotel Botticelli

• 3Stef19-01-2020

Nooit meer

Hotel geboekt, uitgaande van de beschrijving 'rustig'. Maar overnacht in kamer langs de straatkant, heel veel lawaai op straat, daardoor slecht geslapen. Dit dan gemeld aan de receptie s morgens en de dame die ons te woord stond, had zo een houding van 'nou dan heb je pech want wij zijn een 3 sterren hotel en liggen midden in de stad', ze had geen begrip voor onze opmerking, heel hautain en onbeleefd. De prijs € 147 was het zeker niet waard. De kamer was gedateerd, ouderwetse badkamer met gebarsten pompbak. En dan nog € 17 pp durven vragen voor het ontbijt... Dit vonden we de prijs niet waard, niet ontbeten, ook omdat de gastvrouw zo onvriendelijk was. We gaan er NOOIT meer terug. Voor die prijs heb je veel betere hotelletjes en service in Maastricht...

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9S. J. Nelom28-04-2019

Een geweldige ervaring, ik kom zeker weer een keer

Ik kwam hier jaren gelden met theater gezelschap Orkater, en altijd als wij naar Maastricht moesten voor de voorstellingen was ik helemaal HAPPY. Want dan verbleven wij een nacht of twee in hotel Botticelli. En toen ik wegging bij Orkater kreeg ik longweekend verblijf in Botticelli als cadeau. Het was geweldig en als ik mensen hoor praten dat ze naar de mooie stad Maastricht gaan, vertel ik ze altijd over hotel Botticelli en raad ik ze zeker aan om daar te overnachten. Ik ben zo wie zo verliefd op Maastricht en hotel Botticelli maakt het compleet.

Bedank voor de mooie herinneringen.

Grt, S. J. Nelom.

Alleen gereisd in augustus 2017

• 2018
    8Niels08-06-2018

Charmant hotel

Een gezellig hotel met meer charme dan de ketenhotels. De ligging achter het Vrijthof is onverslaanbaar. Goed geslapen, ruime kamer gehad (11) van waaruit je echter niet naar buiten kunt kijken. Douchen in het bad volstaat, maar is niet echt luxe. Kamers zijn keurig schoon. We boekten een arrangement met diner, maar in het restaurant hoorden we pas dat we maar tot een bepaald bedrag konden besteden. Er bleef naast (goed) eten niet veel te besteden over voor wijn en koffie. Als dit van tevoren gecommuniceerd was dan had dit een lastige discussie kunnen voorkomen. In de binnentuin kan je lekker zitten en ontbijten. Tip: de parkeergarage op de rechteroever van de Maas (Plein 1992) is zo'n 10 euro per nacht goedkoper dan de Vrijthofgarage. Het lopen waard.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Chantal28-12-2017

Genoten.

Knus, gemoedelijk hotel. Italiaanse invloeden. Nette kamers en een goed ontbijt. Magisch Maastricht, heel erg leuk, ook erg druk, maar dat is te verwachten. Wij hebben de auto bij het station gezet en lopend naar het hotel. Voor ons goed te doen. P-Vrijthof is ook een optie. Rond 18:00 uur was ergens eten wat lastig. Dit hebben wij dan maar uitgesteld tot 20:00 uur. Dat was goed te doen. Daarna nog even heerlijk op het terras met uitzicht op het Vrijthof met al zijn mooie lichtjes.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• 8Rivah12-09-2017

Heerlijk genoten

Mooi sfeervol hotel met een fantastische ligging.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 5Marjon van Kemenade09-04-2017

Slechte service, geen bagage service

Niet vriendelijk, na uitchecken geen mogelijkheid om koffers in bewaring te geven, replicatie alles mee te nemen voor 13.00 uur. Cappuccino bij ontbijt duurt erg lang

Gereisd met vrienden in april 2017

• 7Tamara05-03-2017

Goed hotel , niet voor lange mensen.

Hotelkamer was schoon , bedden waren goed. Alleen je moet in de badkuip staan om te douchen en niet langer zijn dan 1.70 cm. Want dan pas je niet onder de douch. Ontbijt viel tegen , simpel niet veel keus en zeker geen 16.50 euro waardig. Je kan veel beter bij de horeca op het vrijthof ontbijten, daar kan je al vanaf 8.00 uitgebreid ontbijten.

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Leonore27-05-2016

Perfecte locatie

Vriendelijke mensen, locatie drie stappen van het Vrijthof is perfect. Ietwat gedateerd interieur en erg kitsch Italiaans, kan je smaak zijn of een beetje op de lachspieren werken. De kamers boven in het bijgebouw zijn door de schuine wanden en krappe trap niet zo geschikt voor lange mensen. De tuin is vast een heerlijke plek als het niet regent. Als je alleen een plek zoekt om te slapen voor een redelijke prijs een prima hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Wouter20-10-2015

Top hotel

Ga je naar Maastricht ga dan hier heen. goede locatie en erg vriendelijk. Prijs kwaliteit is top

Alleen gereisd in oktober 2015

• 8Inch10-02-2014

Prima hotel

Mooie ligging, stijlvol klassiek. Onze kamer was netjes en heel schoon. De kussens op het bed waren van goedkope kwaliteit (dik polyester) maar werden desgevraagd gewisseld met een soepeler variant. Badkamer strak en schoon maar iets gedateerd. Het ligbad met douche heeft een krappe glazenwand waardoor de vloer niet droog te houden was. Het ontbijtbuffet was werkelijk goed en uitgebreid, de lounge en eetzaal mooi, stijlvol en comfortabel. De kaarten voor parking op het Vrijthof waren niet voorradig (op basis van beschikbaarheid staat wel vermeld) en dus betaalden we de volle €70 voor 2 nachten. Alles bij elkaar een hotel met charme, mooie ligging en door de kleinschaligheid ongedwongen en persoonlijk.

Gereisd met partner in februari 2014

Hotel Botticelli info