Hotel Bigarré Maastricht Centrum **

Hotel Bigarré Maastricht Centrum
Hotel Bigarré Maastricht Centrum
7,6

Weer vandaag7°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Bigarré Maastricht Centrum voor je op een rij gezet:

104 reviews over Hotel Bigarré Maastricht Centrum in het Nederlands

Geweldige jaarwisseling hartje Maastricht

J. Kalf, 3-2-2018

Prima hotel, top locatie en goede parkeergelegenheid (tegen betaling). Hebben ontbeten op het Vrijthof dus geen gebruik gemaakt van de ontbijtservice (was erg prijzig in het weekend). Kamer was qua formaat goed. Het is natuurlijk een ouder pand, dit zag je op bepaalde plekken terug. Al met al een zeer geslaagd weekend!

Matig

Kate, 17-12-2017

Zeker geen 4 sterren Hotel.

Bij aankomst , na 2,5 uur rijden en heel slecht weer, moest er meteen afgerekend worden bij inchecken.

Kamers zijn heel gehorig, een douchegordijn in de badkamer en alleen een wastafel aanwezig, toiletspullen kan je nergens kwijt.

Bedden waren goed.

Uitgebreid ontbijt, brood was niet vers.

Prima hotel! Mooie ligging

Norma, 17-12-2017

Ligging is prima, vijf minuten lopen en je zit op het Vrijthof. We hadden een ruime kamer (suite) met balkon en uitzicht op de Maas. Zeer vriendelijke mensen. Ontbijt werd aan tafel geserveerd, geen buffet. Broodjes waren wat oud. Maar al met al prima verblijf!! Kamer werd zeer goed schoongemaakt elke dag!!

Voor de 2x fantastisch dus we komen terug

Erika van verseveld, 1-11-2017

Een fijn hotel op een goede locatie

heerlijk hotel, op loopafstand van de stad,

J.Verkerk, 31-10-2017

Prima schoon, voortreffelijk ontbijt, goede bedden, vriendelijke ontvangst

Heerlijk te voet zo de stad in.

Geen negatieve ervaringen gehad

Slechte service

Nel, 24-9-2017

Het hotel ligt aan de Maas, maar we hadden uitzicht op woonhuizen. Het gebouw is prachtig, de kamers wat nauw, maar charmant. Het ontbijt is schraal, de eieren niet gaar.

De bejegening van het personeel is het ergst. Geen goedemorgen, geen manieren. En totaal niet gastvrij. Dus een charmant hotel dat verpest wordt door zijn medewerkers.

goed hotel

deprins patrick, 2-9-2017

zeer goede ligging

ook een lekker ontbijt gehad met keuze uit roerei ,spiegelei of gekookt ei

er is koffie en thee op de kamer voorzien

we hadden een 4 persoonskamer helemaal bovenaan

we hadden de pech dat het zeer warm was(32°) en dat de

airco niet goed werkte..er is ook parking voorzien aan het hoteltegen 25 euro per dag

Fijn hotel

Spr271, 31-8-2017

Gezellige knusse kamer in oude stijl met hedendaags comfort. Aan de rand van het centrum, net niet in de grote drukte. De douche had wel wat krachtiger gemogen, die vond ik niet zo comfortabel. Het ontbijt was best prijzig om bij te boeken, vooral als je een kleine eter bent is het niet in verhouding. Een klein dingetje om rekening mee te houden:betalen kan alleen met pin of creditcard, en cash is alleen gepast mogelijk omdat er geen kassa met wisselgeld aanwezig is. Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Voor herhaling vatbaar.

Een aanrader!

Petra van der Steijn, 19-8-2017

Heerlijk verblijf gehad, gratis upgrade van n comfort kamer naar n suite.. mooi authentiek hotel, uitgebreid ontbijt met zalm, paling én champagne aan tafel geserveerd! Bijzonder gastvrij personeel en op 5 minuten lopen van het Vrijthof..Wat wil een mens nog meer. :)

Zeer geslaagde boeking

Els Claassen, 15-8-2017

Last minute boeking voor €77,- en aangegeven dat ik graag een balkon zou willen (geen idee of ze die hadden...). Krijgen we een zeer ruime kamer op de eerste verdieping mét groot dakterras! Fantastisch naborrelen na een geslaagd dagje Maastricht. De volgende ochtend verrast door een 'eenvoudig' ontbijt met alles er op en eraan, incl. zalm en paling. Tas achter kunnen laten voor nog een dagje Maastricht. Ideale ligging om de hoek van de markt op 20 (!) meter van de P&R bushalte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bigarré Maastricht Centrum in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bigarré Maastricht Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bigarré Maastricht Centrum scoort een 7.59 uit 10 op basis van 104 reviews.