Hotel Bigarré Maastricht Centrum

Hotel Bigarré Maastricht Centrumsterster

8.5Fantastisch

Nederland, Limburg, Maastricht

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Bigarré Maastricht Centrum voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

111 reviews over Hotel Bigarré Maastricht Centrum

• 10Astrid03-01-2020

Super hotel.

Super hotel! Prima lokatie, mooie oude gebouwen (beetje gehorig maar verder super) Mooie kamer. Ontbijt was heerlijk! (wij hadden het uitgebreide ontbijt, met champagne en biefstuk, zalm, paling en heerlijke broodjes) Het personeel is erg vriendelijk. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in december 2019

• 2018
    4Cor H01-12-2018

Lawaai hotel kom hier nooit weer

Geen oog dicht gedaan, wat een lawaai. Lagen voor aan zeer drukke weg. Dan de deur beneden, werd elke keer met geweld dicht gegooid, dus weer klaar wakker. Nee dit is niet meer van deze tijd. Ontbijt was perfect. Super verzorgt alleen de koffiemachine was een ergernis. We komen hier dus niet weer.

Gereisd met partner in november 2018

• 10Floor27-08-2018

Verwennerij met een hoofdletter V!

Gezellig, pittoresk ogend hotel met dito kamer. Nostalgische balken geven de kamer een klassiek en romantisch tintje. Wij hadden een kamer met nieuwe badkamer met glazen inloopdouche. Alles was keurig netjes schoon en het geheel voelde zeker gastvrij. Personeel had een prettige bejegening. We weten niet of het ontbijt zoals wij deze gepresenteerd kregen de dagelijkse gang van zaken is of louter alleen in het weekend zo wordt gepresenteerd, maar het ontbijt was werkelijk fenomenaal. In eerste instantie trokkenw e onze wenkbrauwen op bij de prijs van €16,50 pp voor een ontbijtje, maar achteraf gezien bleek het meer dan het geld waard en luxer vormgegeven dan regielere hotelbuffetjes. Bediening aan tafel met champagne, omelet met biefstuk indien gewenst, diverse luxe vissoorten en broodjes met beleg naar keuze. Twijfel niet, bezoek dit knusse hotel!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Remco Beekmans29-05-2018

Luxe hotelervaring in het hartje van het centrum.

Het hotel is gevestigd in enkele mooi opgeknapte monumentale panden welke duidelijk met veel zorg gerestaureerd zijn. De reden van ons bezoek aan Maastricht was ons 1e huwelijksjubileum. Toen we bij aankomst een suite met uitzicht op de Maas aangeboden kregen waren we prettig verrast. Een fijn begin! Bij het binnen komen van de kamer waren direct enthousiast over de ruime opzet met klassieke details. De kamer was daarnaast erg schoon! Het hotel ligt centraal gelegen met rondom op 5 minuten lopen alle highlights van het Centrum, zoals het Vrijthof en de Markt. Ook de romantische straatjes nabij het Onze Lieve Vrouwe Plein liggen op loopafstand. Het hotel serveert een uitgebreid ontbijt aan tafel, met voor de liefhebber in het weekend champagne, omelet met biefstuk en heerlijke gerookte paling en zalm. Het hotel was de perfecte setting voor een heerlijk weekend vol luxe.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Mevr vd Laan03-05-2018

Zeer prettig

Hotel in mooi oud pand. Prachtige ruime kamers, heerlijke bedden, schoon en netjes en een fijne douche, ontzettend aardig personeel en goede ligging ten opzichte van centrum. Alles is aan te lopen. Prima parkeergelegenheid achter hotel tegen redelijke vergoeding. Een heerlijk verblijf gehad in het prachtige Maastricht en dit fijne hotel!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8Jet25-04-2018

Prima hotel!

Wij vonden het een zeer goed hotel. Mooie, ruime, schone kamer met zeer goede bedden. Prima ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik zou het hotel bij anderen aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 10Derwin Roffel13-04-2018

Zeer aan te bevelen hotel !

Dit prachtige oude hotel is sfeervol, mooi gelegen en heeft mooie schone kamers. Wij verbleven er een lang weekend, en waren aangenaam verrast . De kamer met regendouche, het geweldige ontbijt, met biefstuk, zalm én paling. De bediening is zeer voorkomend en professioneel. Daarnaast konden we ook nog eens voordelig boeken via touroperator. Wij komen zeker een keer terug !

Gereisd met partner in april 2018

• 8J. Kalf03-02-2018

Geweldige jaarwisseling hartje Maastricht

Prima hotel, top locatie en goede parkeergelegenheid (tegen betaling). Hebben ontbeten op het Vrijthof dus geen gebruik gemaakt van de ontbijtservice (was erg prijzig in het weekend). Kamer was qua formaat goed. Het is natuurlijk een ouder pand, dit zag je op bepaalde plekken terug. Al met al een zeer geslaagd weekend!

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

6Kate17-12-2017

Matig

Zeker geen 4 sterren Hotel. Bij aankomst , na 2,5 uur rijden en heel slecht weer, moest er meteen afgerekend worden bij inchecken. Kamers zijn heel gehorig, een douchegordijn in de badkamer en alleen een wastafel aanwezig, toiletspullen kan je nergens kwijt. Bedden waren goed. Uitgebreid ontbijt, brood was niet vers.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• 9Norma17-12-2017

Prima hotel! Mooie ligging

Ligging is prima, vijf minuten lopen en je zit op het Vrijthof. We hadden een ruime kamer (suite) met balkon en uitzicht op de Maas. Zeer vriendelijke mensen. Ontbijt werd aan tafel geserveerd, geen buffet. Broodjes waren wat oud. Maar al met al prima verblijf!! Kamer werd zeer goed schoongemaakt elke dag!!

Gereisd met partner in december 2017

9 tips over Hotel Bigarré Maastricht Centrum

• Noortje, 19-05-2014

parkeren kan het beste bij de Griend (12 euro per dag!)

• laura_sch32, 24-06-2014

Mocht je toch zin hebben in dit hotel, boek dan een kamer op de verdiepingen en aan de achterkant i.v.m. veel verkeersgeluiden.

• C. Schot, 20-12-2013

Met de trein naar Valkenburg, ook leuk en goed te doen. Station op loopafstand. Deze periode (December/Kerst) is Maastricht prachtig verlicht en supergezellig met veel muziek op straat.

1 vraag over Hotel Bigarré Maastricht Centrum

• Mariët Eertman, 13-06-2017

Huisdieren

Hallo,

Is een kleine rustige hond hier misschien ook welkom?

Hotel Bigarré Maastricht Centrum info

• Aantal sterrensterster

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenGolfbanen