Hotel Beaumont

20 tips over Hotel Beaumont

Tom, 16-11-2014
ga eten in wijnrestaurant 'Mes Amis'
Ellen de Korte, 26-10-2014
Wil je met de ramen open slapen, boek dan een kamer die niet aan de straatkant ligt.
M.Paap, 6-8-2014
Reserveer in Hotel Beaumont de Belle Vie kamer. Pure luxe in al z'n facetten en laat je verrassen!

We hebben een aantal aanbieders voor Beaumont voor je op een rij gezet:

lijado, 29-7-2014
Met de trein goed te bereiken en ook het centrum is vlakbij.
S de wilde, 16-6-2014
Volgende keer ontbijt of eten zag er goed uit.
Van Imschoot, 5-5-2014

Restaurant Harry's

wij hadden menu genomen, was heel lekker, allemaal verse kwaliteitsproducten.

Mooie wijnkaart.

Goede prijs voor apero en water aan tafel.

Parmentier, 23-4-2014
De wijk Wyck ligt uitstekend tussen het Centraal Station en het historische centrum. Op zaterdag nog steeds de rommel-/antiekmarkt. Op vrijdag nog steeds de markt op de Markt. Never change a winning formula
Gerda Hilgenkamp, 21-1-2014
Vraag om een kamer aan de winkelstraat, de kamer van onze vrienden had een minder leuk uitzicht aan de achterzijde.
Jolanda Verberne, 20-12-2013
Alle restaurants zaten (bijna) vol. Reserveer dus als je uit eten wilt.
Ton van de Bunt, 16-12-2012
Kijk naar de aanbieding Maastricht Culinair. Goed eten in prima restaurants, ook bij het uitstekende restaurant van Beaumont, en gelijk een perfect hotel in Maastricht

We hebben een aantal aanbieders voor Beaumont voor je op een rij gezet: