Hotel Amrath Du Casque

NederlandLimburgMaastricht

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Amrath Du Casque voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 115 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 115 reviews
  • 6Waardering

• Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

119 Reviews over Amrath Du Casque

• 9Rie09-08-2021

Fijn hotel met ouderwets goede service

Mooi hotel met authentieke details (de lift), ruime kamers en heerlijke bedden. De medewerkers zijn gastvrij en doen er alles aan om je een comfortabel verblijf te geven. Heel attent: met moederdag kregen we een heerlijk moederdagkadootje. Prachtig gelegen aan het Vrijthof, midden in het oude centrum, maar daar merk je 's nachts niets van (geen stadslawaai). Aanrader!

• 4Gea Smits04-08-2020

Smerig en goor

We hadden een kamer de luxe geboekt,hoe deze kamer zo werd benoemd is een raadsel. Het was eenvoudig en beperkt, dressoir onder de koffievlekken, vieze vlekken op de deurknoppen,spiegel,toilet,haren in bed,vieze prullenbakken etc.En dit alles in coronatijd.Manager werd gebeld was niet van plan ons te woord te staan,de portier/,receptionist heeft ons goed te woord gestaan en ons geld teruggestort. Uiteindelijk zijn wij naar een ander hotel gegaan.

Team Amrâth Hotel DuCasque, General Manager, 02-09-2020

Beste Gea Smits,

Bedankt voor de genomen tijd om ons te beoordelen en een review te schrijven. Alleen op deze manier kunnen wij onze kwaliteit verbeteren.

Wat bijzonder jammer om te vernemen dat wij uw verwachtingen niet konden waarmaken, onze oprechte excuses hiervoor, namens het hele team!

Fijn dat de receptionist u zo goed heeft geholpen en u het geld heeft teruggestort. Hopelijk heeft u toch nog kunnen genieten van het mooie Maastricht.

Met gastvrije groeten,

Team Amrâth Hotel DuCasque

• 8A21-07-2020

Voor herhaling vatbaar

Perfecte ligging aan het plein. Goed voor een weekend Maastricht. Ontbijt is uitgebreid. Goede bedden, schoon sanitair. Evt parkeren.

• 9Edith van Rhijn16-11-2019

Een hotel met een fantastische ligging en zeer vriendelijk personeel.

Team Amrâth Hotel Ducasque, General Manager, 22-11-2019

Beste Edith van Rhijn,

Bedankt voor uw review en de positieve woorden over de locatie en het personeel.

Wij zullen de complimenten over het zeer vriendelijk personeel doorgeven.

Graag verwelkomen wij u een volgende keer.

Met vriendelijke groeten,

Team Amrâth Hotel Ducasque

• 9Waalwijk27-08-2019

Was in een woord uitstekend! Fijn hotel, dicht bij het uitgaansleven/winkels. Fijne kamer. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel.

• 5Dhr. De Graaf07-08-2019

Nooit meer

Oubollig hotel wel goede ligging maar begrijp niet hoe dit hotel aan 4 sterren komt want is niet heel schoon, gebrekkig ontbijt, toiletborstel ontbrak, toiletpapier werd niet bijgevuld, airco en luchtverversing was kapot, parkeertarieven achteraf duurder dan was toegezegd (30,50 per dag). Locatie is top maar hotel voor de rest enorm tegengevallen.

Team Amrâth Hotel DuCasque, General Manager, 11-08-2019

Geachte heer De Graaf,

Hartelijk dank voor de genomen tijd om ons te beoordelen Fijn om te horen dat de centrale ligging naar wens was. Erg vervelend te lezen dat de kamer niet goed schoongemaakt is, dit is absoluut niet wat u van ons mag verwachten, onze oprechte excuses hiervoor. In verband met de hygiene hebben wij inderdaad niet standaard een toilet borstel op de kamer staan. Indien u dit wenst kunnen we dit wel voor u verzorgen. Ons receptie team staat 24 uur per dag voor u beschikbaar.

Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen bij ons in Maastricht voor een hernieuwde prachtige beleving!

Met gastvrije groet, Team Amrâth Hotel DuCasque

• 3Otto Zeitler25-07-2019

Armoedig ontbijt voor het geld dat je betaald

Verblijf ivm Andre Rieu concert was duur. Op zicht niet zo erg maar teleurgesteld zoals zij dat noemen een 4 sterren Hotel. Kamer was niet goed schoon en kamers zijn wat opgelapt maar is old fashion. Het ontbijt is werkelijk treurig Er staat een koffiemachine en als je op Cappuccino drukt krijg je koffie met poedermelk. Jus is uit een pak Het aanbod is magertjes voor een vier sterren. Er staat in de hal een koffie machine die niet goed afgesteld is. Hotel is niet meer dan een 2 sterren.

Marissa Lenaerts, General Manager, 29-07-2019

Beste Otto Zeitler, Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van uw beoordeling. We hebben uw opmerking over het ontbijt intern besproken. Ons streven is een constante kwaliteit van ons ontbijt met voldoende keuze. Graag verwelkomen wij u een volgende keer. Met gastvrije groet, Team Amrâth Hotel DuCasque

• 2Giulia Blink29-05-2019

Horrible stay away from this hotel

The experience at this hotel was horrible. Most of the time, the internet did not work. The hotel is old and needs major renos. The bed is uncomfortable

• 10Noa Rosenberg02-05-2019

Perfecte ligging, mooi hotel. Echte aanrader.

Aan het vrijthof. Goed verblijf in het centrum. Gezellige eetcafes om de hoek.

• 7Bob van Eck29-10-2018

Oubollig hotel op geweldige locatie

Prima verblijf, heel centraal gelegen. Het hotel is wat verouderd en het interieur is niet echt geweldig, het is oud, maar niet oud genoeg om je echt terug te brengen naar een ander leven eeuw. Het is gewoon oubollig en stoffig. Daarnaast was er regelmatig niemand aanwezig bij de receptie wat er toch voor zorgde dat we tweemaal minimaal een kwartier hebben moeten wachten.

Hotel Amrath Du Casque info

Facilities