Zoover maakt gebruik van cookies.

Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.

Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk onscookiebeleid.

Advertentie

Hotel Amrâth de l'Empereur

Hotel
Weer vandaag19°7°
Hotel Amrâth de l'Empereur
7,1

Goed

Score uit 294 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,3
  • Service7,4
  • Prijs/kwaliteit6,6
  • Eten7,4
  • Kamers6,7
  • Zwembad7,1
  • Hygiëne7,8
 

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Amrâth de l'Empereur voor je op een rij gezet:

 

Reviews

292 reviews over Hotel Amrâth de l'Empereur in het Nederlands


Datum review
Alle
Nederlands
 

5

Verblijf viel ons tegen

Miriam
20-6-2018
  • Ligging7
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten3
  • Kamers5
  • Zwembad6
  • Hygiëne5
 

Kamer was wel schoon, maar in de badkamer zat behoorlijk wat schimmel.

Het ontbijt vonden wij zeer slecht.

Sinaasappelsap uit een automaat smaakte naar water en personeel was ook niet vriendelijk.

Voor ons geen overnachting meer.

9

Kom hier steeds weer terug.

Liana Biginski
16-6-2018
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Kamers9
  • Hygiëne9
 
Fijn en schoon hotel op loopafstand van het centrum en aan de rand van de leuke wijk “Wyck” en tegenover het station. Ik kom hier bijna jaarlijks voor een lang weekend met een vriendin en er wordt altijd rekening gehouden Met onze kamer voorkeur.
8

Het hotel ligt dichtbij het centrum.

A. Roes
28-5-2018
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit6
  • Eten7
  • Kamers7
  • Zwembad8
  • Hygiëne8
 
Het is een keurig hotel, alleen prijs en kwaliteit zit wel een behoorlijke brug tussen (wij zaten in het oude gedeelte en was de prijs voor de kamer te veel. Ontbijt was het veel te druk en moesten om veel dingen bij vragen. Verder hebben wij ons prima vermaakt.
Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, Directeur, 30-5-2018

Beste A. Roes,

Graag willen wij u bedanken voor het achterlaten van een review over uw verblijf. Wij vinden het prettig om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. Echter, vinden wij het vervelend dat u het niet eens was over de prijs/kwaliteit verhouding, wij willen u dan ook graag onze welgemeende excuses aanbieden voor de ongemakken hier hiervoor gezorgd hebben. Wij hopen dat uw tijd in ons hotel en de stad Maastricht voor een mooie herinnering heeft gezorgd. Graag verwelkomen wij u nogmaals als een van onze gasten.

Met gastvrije groet,

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Amrâth de l'Empereur voor je op een rij gezet:

 

  • Ligging9
  • Service3
  • Prijs/kwaliteit7
  • Kamers8
  • Hygiëne9
 

Hier verbleven voor een driedaags congresbezoek. De klassiek ingerichte kamer was prima, ruim en netjes met goede faciliteiten als bureau, functionerende schemerlampen en koelkast en makkelijk te bedienen kluisje, waterkoker voor koffie/thee. De bedden waren prima, de badkamer ook uitstekend.

Er was echter ook een duidelijk minpunt waar ik teleurgesteld over was. Bij mijn aankomst dinsdagavond om 22.30 bleek dat meerder tv zenders niet functioneerden; NPO 1, 2 en 3 wel, maar de meeste commerciëlen niet. Dus geen staartje Champions League 🙁. Bij een belletje met de receptie werd de toezegging gedaan dat dit ' s morgens opgelost zou worden. Dat bleek de volgende avond echter niet het geval. Er is 2 keer iemand naar boven gekomen om de problemen op te lossen, maar dit lukte alleen tijdelijk. Een nieuwe toezegging werd gedaan dat de volgende dag het probleem door de technische dienst nu echt opgelost zou worden. Wat bleek: niet dus 😡👎

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, Directeur, 14-4-2018

Beste B. Groot,

Graag willen wij u bedanken voor het achterlaten van een review over uw verblijf. Wij vinden het prettig om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u tevreden was met uw kamer. Echter willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor het niet goed afhandelen van uw klacht. Dit is niet netjes gebeurd. Wij zullen ons personeel erop aanspreken. Graag verwelkomen wij u nogmaals als een van onze gasten.

Met gastvrije groet,

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

10

voor herhaling vatbaar

kees de meer
11-2-2018
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 

een maal aan gekomen kregen wij een prachtige kamer op de 4e verdieping maar omdat ik slecht te been ben en de kamer niet gelijkvloers was gingen wij naar de receptie en na uitleg kregen wij een kamer op verdieping 5 en deze was perfect voor ons er waren zelfs badjassen en slippers aanwezig

de bedden waren prima en het ontbijt was zeer uit gebreid

we hebben genoten va een prima weekend in dit mooie hotel en komen graag nog eens terug.

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, Directeur, 16-2-2018

Beste Kees,

Graag willen wij u bedanken voor het achterlaten van een review over uw verblijf. Wij vinden het erg prettig om te horen dat u tevreden was over de tweede kamer die u van ons aangewezen had gekregen. Een gelijkvloerse kamer is inderdaad een stuk prettiger wanneer u minder goed ter been bent. Wij hopen dat u een mooie herinnering hebt aan uw verblijf in ons hotel en de stad Maastricht. Graag verwelkomen wij u nogmaals als een van onze gasten.

Met gastvrije groet,

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

8

Goed karakteristiek hotel nabij station

Joke vd Bos
10-2-2018
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten8
  • Kamers7
 
Kamer netjes en schoon met koffie/thee faciliteiten, bedden zacht en wiebelig. Wij hadden een aanbieding geboekt, 2 overnachtingen met ontbijt en diner. De verzorging van het ontbijt/diner was prima. Tip voor de ontbijtruimte, zorg dat de tafels op tijd worden opgeruimd, er liepen mensen te zoeken naar een schone tafel en er waren tafels in onze omgeving die gedurende de tijd dat wij aan het ontbijt zaten vol met serviesgoed en ontbijtrestanten stonden. Het aanspreken van de gasten met de vraag welke kamer ze logeerde was ook erg onhandig gedaan. Kortom dit kan met niet al te veel inspanning beter. Verder ligt het hotel op loopafstand (kwartier) van het centrum (Vrijthof) en is het leuk om met de trein naar Valkenburg te gaan. Maastricht is erg gezellig.
Team Amrâth Grand hotel de l'Empereur, Directeur, 16-2-2018

Beste Joke,

Graag willen wij u bedanken voor het achterlaten van een review over uw verblijf. Wij vinden het prettig om te horen dat u blij was met de centraal gelegen locatie van he thotel en met uw nette kamer. Wij willen u ook graag bedanken voor uw advies gegeven voor ons personeel dat bij het ontbijt uithelpt, wij zullen ze hierop wijzen. Wij hopen dat u een mooie herinnering hebt aan uw verblijf in ons hotel en de stad Maastricht. Graag verwelkomen wij u nogmaals als een van onze gasten.

Met gastvrije groet,

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur


Advertentie
9

Voor en tegens........................

Veer
14-1-2018
  • Ligging10
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit7
  • Kamers10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 
Net terug van een nachtje in L'Empereur. Prachtig hotel, wat een mooi pand. De locatie is perfect tegenover het station en vlak bij de binnenstad. Mooie ruime kamer, heel schoon en heerlijke bedden. De bar werd gisteravond bemand door een hele vriendelijke mijnheer. Je voelde je zeker een gast bij hem. Top! Geen ontbijt erbij geboekt want dat vonden wij voor een buffet wat aan de prijs. In de stad een brunch gebruikt. Negatief....meeste zenders achter een decoder dus maar een paar die het wel deden. Commerciele zenders helemaal niet te krijgen. En de receptie was ronduit slecht. De dames blijven als je staat te wachten maar op hun schermen kijken en daar kan je op wachten terwijl wij de enige waren die aan het inchecken waren. Toen we vanochtend uitcheckten werd ons niet gevraagd hoe ons verblijf was geweest en last but not least er werd ons niet gemeld dat vandaag de Prins van Mestreech werd uit geroepen. Heel jammer want wat een feest was het in de stad! Dat hebben we in de stad zelf gehoord van de vriendelijke serveerster waar we de brunch gegeten hebben, dus we hebben gelukkig nog genoten ;-) . Geen gevoel met de gasten, geen enkele interesse wie je bent en wat je komt doen, ze kwamen heel koel over.
Team Amrâth Grand Hotel de l’Empereur, Directeur, 19-1-2018

Beste Veer,

Graag willen wij u bedanken voor het achterlaten van uw feedback. Wij vinden het fijn om te horen dat u genoten heeft van de locatie, de kamer en het barpersoneel. Echter vinden wij het jammer om de minderheden van uw verblijf te horen. Graag willen wij ons verontschuldigen voor de koele indruk die ons receptie personeel bij u hebben achter gelaten. Daarnaast, hadden wij u er graag van op de hoogte gebracht, dat als er iets niet goed is aan de kamer, u dit het beste aan het personeel kunt doorgeven, zij kunnen dit dan voor uw nakijken en misschien zelfs in orde maken. Mocht het niet te repareren zijn, hadden zij u naar een andere kamer kunnen verplaatsen. Echter, begrijp ik dat u dit niet wilde doen omdat u geen fijne welkomst had ontvangen, toch raad ik u dit aan in het vervolg te melden zodat u meer van uw verblijf kunt genieten. Wij hopen dat u een mooie herinnering heeft overgehouden aan uw verblijf en de stad, het uitroepen van de Prins van Mestreech zal daar vast mee geholpen hebben. Graag zien wij u in de toekomst terug als een van onze gasten.

Met gastvrije groet,

Team Amrâth Grand Hotel de l’Empereur

10

Fantastisch hotel!

Diederik
3-1-2018
  • Ligging10
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 

Wij hadden één nacht geboekt (31-12 op 01-01) en een week later nog één nachtje extra erbij geboekt. Direct gebeld naar het hotel of we deze beide nachten op één kamer konden verblijven en dat was geen enkel probleem.

Wij hebben met oud/nieuw in dit hotel gezeten op loopafstand van het Vrijthof, echt een bijzondere locatie en een goede kamer. Een koelkast, grote tv en het bed is ligt heerlijk. Badkamer en toilet waren goed verzorgd en modern.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid, medewerkers achter de receptie waren niet allemaal even vriendelijk, maar dat kon ook liggen aan de onervarenheid. Medewerkers in de bediening waren top, vooral achter de bar in het (eet)café.

Wij komen hier graag terug omdat deze locatie erg goed bevallen is.

Team Amrâth Grand hotel de l'Empereur, Directeur, 7-1-2018

Beste Diederik,

Graag willen wij u bedanken voor uw lovende feedback. Wij vinden het erg fijn om te horen dat uw verblijf zo goed was bevallen dat u besloot er nog een nachtje aan vast te plakken. Onze medewerkers van de bediening vinden het prettig om te horen dat hun harde werken opvalt. Wel vinden wij het jammer dat achter de receptie niet iedereen als vriendelijk is, maar er is inderdaad wat nieuw personeel aanwezig die zichzelf nog eventjes aan het inwerken zijn. Wij hopen dat uw volgende verblijf even goed, of zelfs beter, wordt als de afgelopen keer. Wij kijken er alvast naar uit om u weer als een van onze gasten te mogen begroeten.

Met gastvrije groet,

Team Amrâth Grand hotel de l'Empereur

8

Een aanrader! Zeer ontspannen.

T. K.
28-12-2017
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers8
  • Hygiëne8
 
prima verzorgd arrangement met ouders en vier volwassen kinderen van twee nachten, incl. ontbijt en één diner en auto's geparkeerd in parkeergarage bij hotel. Ideaal. Centrum op loopafstand.
Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, Directeur, 2-1-2018

Geachte gast,

Het is ons een genoegen te vernemen dat uw verblijf bij ons zeer ontspannen en naar wens is geweest.

Wij hopen u in de toekomst weer als een van onze gasten te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

6

Voor ons laatste keer

Groot
26-12-2017
  • Ligging10
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten7
  • Kamers5
  • Hygiëne6
 
Voor ouderen is kamer met slaapetage minder geschikt. Ben zelf 74 maar geen beperkingen. Glad bad zonder handgreep aan muur. Hele lage toiletten. Ligging t.o.v. trein en centrum prima. Gevel van oude gebouw ziet er triest uit; heeft dringend een opknapbeurt nodig.(Kan ook zijn dat de steensoort niet te stralen is...) De grote reproducties aan de muren van de ontbijtzaal zijn qua kleur erg verschoten; dragen niet bij tot een sprankelend geheel. Het ontbijt is uitgebreid.Kamer met entresol moeilijk te verwarmen. Kan uitsluitend met de airco maar dan met ingeschakelde fan. Gebruiksaanwijzing airco ontbreekt.
Receptie Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, Directeur, 13-1-2018

Beste Groot,

Graag willen wij u bedanken voor uw feedback. Wij vinden het fijj om te horen dat u blij was met de locatie van ons hotel en het ontbijt. Echter, vinden wij het vervelend om te horen dat u niet tevreden was over uw verblijf. Wij begrijpen dat u het minder prettig vindt om in een bad te stappen zonder handgreep, echter, hebben wij ook een kamer met inloop douche voor gasten die dat lastig vinden, dit kunt u aangeven bij het reserveren van uw verblijf. Wij hopen dat u alsnog een mooie herinnering over hebt gehouden aan uw verblijf en de stad Maastricht. Wij zouden u graag nogmaals als onze gast begroeten.

Met vriendelijke groet,

Amrâth Grand Hotel de l'Empereur


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Amrâth de l'Empereur voor je op een rij gezet:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amrâth de l'Empereur in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amrâth de l'Empereur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amrâth de l'Empereur scoort een 7.13 uit 10 op basis van 294 reviews.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie