Hotel Amrâth de l'Empereur

Weer vandaag1°-1°
Hotel Amrâth de l'Empereur
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Amrâth de l'Empereur voor je op een rij gezet:

303 reviews over Hotel Amrâth de l'Empereur in het Nederlands

Sylvia van den Hoek,
11-12-2018

Mooi hotel en kamer en personeel erg vriendelijk

Prima onderkomen voor paar dagen.

C.E.T Bollerman,
5-12-2018

Prima hotel vooral voor aankomst per trein. Gezellige wandeling richting centrum. Veel eetgelegenheden in de buurt.

Maastricht Centrum Station

Wmh,
3-11-2018

+ Locatie en kamer en zwembad.

- Er was maar 1 badjas beschikbaar. De andere badjas was meegenomen door de schoonmakers en niet vervangen.

Terwijl wij een Junior Suite hadden en badjassen daar aanwezig horen te zijn verder werd de fles mineraalwater niet 1 keer vervangen terwijl wij de kamer 5 nachten hadden. Ook was er geen fruit aanwezig wat wel bij de kamervoorzieningen hoorde.

Bij de eetzaal werd de tafel al afgeruimd voordat we klaar waren met ontbijten.

De receptie was ś avonds en ś nachts onderbezet en telefonisch moeilijk te bereiken in noodgevallen kunt u beter 0-112 bellen. Dit is niet de fout van het personeel maar wel de fout van de managers! Het receptie personeel deed zijn stinkende best om de 4 sterren van het hotel waar te maken.

Prima hotel

Petra,
28-10-2018

Fijne ligging tegen centrum aan.

hotel is aan te bevelen

Roelof,
10-9-2018

alles was prima geregeld van het ontbijt tot en met het diner

Beste Roelof,

Wij willen u graag bedanken voor het achterlaten van deze geweldig mooie review.

Het is leuk om te lezen dat uw verblijf geheel naar wens was. Wij hopen dat wij u een onvergetelijk verblijf hebben bezorgd en dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan de stad Maastricht.

Graag begroeten wij u nogmaals als een van onze gasten.

Geweldig genoten

Anky J.I.A van Kempen,
3-9-2018

Weekendje Maastricht geweest en overnacht in Amrath hotel, prachtige centrale ligging tegenover het station dus makkelijk te reizen met de trein en dicht bij het centrum . De mensen aan de receptie ( Mike en Gwendoyne) waren uiterst behulpzaam en netjes en vriendelijk. Nadat er een storing was met de tv hebben we een upgrade gehad naar een prachtige kamer, hier werd niet moeilijk over gedaan ze vonden het vervelend. Op zondag hebben we onder begeleiding van een gids drie uur door Maastricht gefietst een echte aanrader .Kortom ons verblijf was geweldig en we komen zeker terug naar hotel Amrath daar Maastricht zoveel meer en moois te bieden heeft . Kortom goed Hotel..

Beste mevrouw van Kempen,

Graag willen wij u bedanken voor het achterlaten van deze geweldige review.

Wij vinden het fijn om te horen dat onze centrale locatie, recht tegenover het station voor u een pluspunt was.

Uw complimenten gaan wij natuurlijk doorgeven aan Mike en Gwendolyne. Zij zullen het fijn vinden om te horen dat zij u naar wens hebben geholpen.

Wij hopen dat wij hebben mogen helpen bij het creëren van mooie herinneringen aan Maastricht. Graag begroeten wij u nogmaals als een van onze gasten.

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

Fijn verblijf gehad, was samen met mijn moeder

Margriet Goudriaan,
2-9-2018

Dichtbij station en centrum heel centraal gelegen. Geweldig ontbijt! Nette kamer.

Beste Margriet,

Graag willen wij u bedanken voor het achterlaten van deze mooie review naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel.

Wij vinden het zeer fijn om te horen dat onze centrale locatie voor u een uitkomst was. Het is leuk om te horen dat ons verse ontbijtbuffet naar wens was.

Wij hopen dat wij u hebben kunnen helpen bij het maken van mooie en blijvende herinneringen aan Maastricht.

Graag begroeten wij u nogmaals als ons gasten.

Met vriendelijke groet,

Goed Hotel. Aanrader!

F. Tak,
22-8-2018

Na een wat mindere ervaring heeft het management van het hotel in de herkansing laten zien dat het eerste bezoek op een misverstand beruste en dat ze echt de kwaliteit kunnen leveren die je mag verwachten.

Het hotel heeft een prima ligging en je hebt eigenlijk geen auto nodig.

Kleine tip. Parkeer je auto bij P&R station Bunde en neem voor € 2,- p.p. een treinkaartje naar Maastricht centraal. € 18,50 voor nacht parkeren bij het hotel is aan de prijzige kant.

Genoten van een riante, schone kamer met alle voorzieningen.

Prima geregeld!

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, Directeur, 2-9-2018

Beste gasten Tak,

Graag willen wij u bedanken voor het achterlaten van deze geweldige review over uw verblijf in ons hotel.

Wij vinden het zeer fijn om te horen dat de tweede kans die wij van u hebben gekregen een schot in de roos was. Het is fijn om te lezen dat de kamer aan uw verwachtingen mocht voldoen.

Wij hopen dat wij hebben mogen helpen bij het maken van mooie en blijvende herinneringen aan de stad Maastricht. Graag begroeten wij u nogmaals als een van onze gasten.

nooit meer

hans willemse,
18-8-2018

bij aankomst bleek dat er geen onbetaald parkeergelegenheid was in de naaste omgeving van het hotel, wel kon er geparkeerd worden op de parkeergelegenheid van het hotel: kosten 18,50 euro/dag. iets wat in geen enkele beschrijving wordt vermeld en het gemis hiervan m.i. door het hotel wordt misbruikt door een exorbitant bedrag parkeergeld te vragen, ik meen dat i.d. toch bij de gastvrijheid behoort ? Hiermee moet zeker wel rekening worden gehouden. een klacht bij de receptie ingediend dat de afvoer van de wastafel verstopt was maar de volgende dag was er nog steeds niemand gekomen om dat te verhelpen. het betreft een 4* hotel maar deze sterren blinken niet meer, het was ongetwijfeld een Grand Hotel in het verleden maar nu is het toch echt "vergane glorie" !

een positief punt is het goedverzorgde ontbijt.

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, Directeur, 23-8-2018

Beste Hans Willemse,

Graag willen wij u bedanken voor het achterlaten van deze review over uw verblijf in ons hotel.

Wij vinden het fijn om te horen dat ons uitgebreide ontbijtbuffet aan uw verwachtingen mocht voldoen. Echter, vinden wij het jammer dat u verrast was door de kosten van onze parkeergarage. Graag laten wij u weten dat deze kosten staan vermeld op onze eigen website, en bij touroperator.

Wij hopen dat u een mooie herinnering hebt overgehouden aan uw verblijf en de stad Maastricht. Graag begroeten wij u nogmaals als een van onze gasten.

Super!

Manon,
25-7-2018

Een heel prettig hotel en bijzonder aardig personeel. Samen met mijn dochter twee nachten verbleven en omdat het op de bovenste verdieping vrij heet was, kregen wij een gratis upgrade naar een lager gelegen junior suite. Zeer behulpzaam personeel en wij komen ook graag weer terug. Ook het ontbijt was prima en er wordt naar mijn idee echt heel erg gezorgd dat de gasten het naar de zin hebben.

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, Directeur, 29-7-2018

Beste Manon,

Graag willen wij u bedanken voor het achterlaten van een geweldige review over uw verblijf. Wij vinden het zeer prettig om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf.

Wij hopen dat de kamer op de eerste verdieping naar uw wens was en dat deze een stuk koeler was dan de eerste kamer.

Wij hopen dat u een mooie herinnering hebt overgehouden aan uw verblijf. Graag zien wij u in de toekomst terug als een van onze gasten.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amrâth de l'Empereur in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amrâth de l'Empereur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.