Weer vandaag1°-5°

88 reviews over Camping Minicamping-Ezelcamping In 't Niet in het Nederlands

Super !!

Gouda + Gouda,
11-9-2018

In het hoogseizoen ook een héérlijke camping voor ouders met kinderen, maar in de laagseizoenen vooral DE plaats voor mensen die niet aan schoolvakanties gebonden zijn: camping prachtig gelegen met fantastische hutten, uitstekend sanitair en weldoende rust, geweldige uitvalsbasis voor wandelen - al dan niet met ezel - of fietsen, veel leuke dorpen en steden in de buurt, zalige restaurantjes rondom voor iedere smaak en iedere portemonnee, thermaalbad Arcen op rijafstand, Duitsland en België binnen handbereik. Kortom: in voor- en naseizoen een ware aanrader !

Gereisd met partner in september 2018

Stefanie,
12-8-2018

Een top verblijf. Overal is aan gedacht in de hutten. Heerlijke plek voor gezinnen en de ezels zijn erg leuk om mee te wandelen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch! Schoon, mooi en geweldige camping!

Fanny Gargosky,
10-6-2018

Wat een leuke, gezellige mini camping. Voor ons om de hoek, daarom eigenlijk nog nooit naar gekeken. Maar nu, met een nieuwe caravan die we moesten "proberen", een goede reden gevonden om een weekend hier door te brengen. En hoe leuk dat t is.... onze dochter van 10 (normaal alleen geinteresseerd in Netflix en Youtube) hebben we 2 dagen niet gezien. Aaien en knuffelen met de ezels, heksensoep brouwen in de keuken van de Sprokkelheks. Helemaal geweldig. De camping zelf is prachtig. Mooie fruitbomen (bedankt voor de kersen Wim!) en kippen, vogels, en uiteraard de ezels, alles ziet er super verzorgd uit. In het kleine winkeltje kun je zelf koffie pakken en je aam opschrijven, dit gaat nog gewoon op vertrouwensbasis. Plekken zijn heerlijk groot en het sanitair is brandschoon. Kortom. Een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Een geweldige aaneader

W. Pennings,
13-5-2018

Het sanitair was heel goed.

Ruime staanplaatsen.

Behulpzame campingeigenaar.

Gereisd met vrienden in mei 2018

TOPlocatie!!!!

mw.A.C.van den Berg,
5-8-2017

De Ezelcamping is THE PLACE TO BE! vriendelijke mensen, hele goede verzorging, kortom een wereldplek!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

super leuke ervaring

Maurice,
2-8-2017

Vandaag een super leuke ezelwandeling gemaakt met ezelin Lara. Wandelingen mogelijk van 4 tot 16 km, zelf de wandeling van 12 km gelopen, ongeveer 4 uur over gedaan (op ezeltempo). Een super leuke ervaring! Goed ontvangen en uitleg gekregen over het hoe en wat van de ezel. Wil je eens op niet alledaagse wijze een mooie wandeling maken is dit een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017

Wat een geweldige plek is dit. Een plekje middenin de natuur, tussen de fruit- en notenbomen. Natuurspeelplaats voor de kinderen, ezels in de wei en kippen over het veld. We hebben ontzettend genoten van de rust (voor ons) en het plezier van de kinderen. Zij vermaken zich automatisch met de speeltoestellen, de fietsen, en het "keukentje". De jongste kruipt rond op het veld. In een oogopslag zie je alles. Het sanitair is brandschoon. Lily en Wim zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader dit. De camping ligt aan de rand van een bos en het dorp met voorzieningen is dichtbij. Wanneer op doorreis zijn kamperen we zeker weer een paar nachten hier. Een aanrader! En nog mooier dan de website doet vermoeden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk rustige, groene en gastvrije camping.

Gouda + Gouda,
25-6-2017

Geweldig - met z'n 13 heerlijke hutten - voor 50+ers en ouders met kleine kindjes. Ook een fantastische uitvalsbasis voor 'senioren' die fijne fietsdagtochten willen maken !

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige plek!

Resigeerkens,
5-6-2017

Wat een leuke camping!

Wij zijn er nu voor de tweede keer geweest en hebben het er weer heel erg naar onze zin gehad.

Hele leuke en behulpzame eigenaren.

Sanitair is heel schoon.

De camping is klein en gezellig; alle kinderen spelen er met elkaar. De faciliteiten wat betreft speeltuin e.d. zijn heel basic, maar meer hebben de kinderen hier ook niet nodig. In de sprokkeltuin spelen met regenwater en keteltjes, een kabouterkeldertje en hutten bouwen met de palen in de speeltuin. Hoe leuk is dat?! Je hebt goed overzicht over de camping wat handig is als kids nog klein zijn.

De ezeltochten vallen ook goed in de smaak bij onze (kleine) kinderen. Kinderen zitten lekker op de ezel en nu geen geklaag dat ze zo ver moeten lopen.

Geocaching hebben we hier ook gedaan. Er liggen bovengemiddeld leuke caches verstopt hier in de regio.

Kortom, als je van een basic, maar gezellige camping houdt is dit een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Fantastisch!

Pannenkoeken oma's
7-1-2017

Alles, de rust, gezelligheid, knus, het kampvuur. Voor kinderen een paradijs! Je mag zelf iets organiseren en als het toelaat i.v.m. drukte helpen en denken de eigenaars Wim & Lily met je mee.

Het is echt de moeite waard ook voor oma's en opa's. Er is in de omgevenig veel te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping-Ezelcamping In 't Niet in Maasbree, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping-Ezelcamping In 't Niet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.