Camping Minicamping-Ezelcamping In 't Niet

89 reviews over Camping Minicamping-Ezelcamping In 't Niet

• 2019
    10Gouda en Gouda02-07-2019

Tweevoudig Kampioen !

Een héérlijke camping met héérlijke hutten, en het genieten is er op twee totaal verschillende manieren: in de schoolvakanties is het een waar kinderparadijs, met ezels en lekker veel ruimte om te spelen, terwijl het er buiten de schoolvakanties juist zo aangenaam vertoeven is voor 55-plussers die rust en groen willen om lekker te niksen of een komfortabele uitvalsbasis voor fijne fiets- en wandeltochten of stedentripjes. Afhankelijk van wanneer je vakantie valt, een aanrader voor beide groepen !

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    10Gouda + Gouda11-09-2018

Super !!

In het hoogseizoen ook een héérlijke camping voor ouders met kinderen, maar in de laagseizoenen vooral DE plaats voor mensen die niet aan schoolvakanties gebonden zijn: camping prachtig gelegen met fantastische hutten, uitstekend sanitair en weldoende rust, geweldige uitvalsbasis voor wandelen - al dan niet met ezel - of fietsen, veel leuke dorpen en steden in de buurt, zalige restaurantjes rondom voor iedere smaak en iedere portemonnee, thermaalbad Arcen op rijafstand, Duitsland en België binnen handbereik. Kortom: in voor- en naseizoen een ware aanrader !

Gereisd met partner in september 2018

• 10Stefanie12-08-2018

Een top verblijf. Overal is aan gedacht in de hutten. Heerlijke plek voor gezinnen en de ezels zijn erg leuk om mee te wandelen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Fanny Gargosky10-06-2018

Fantastisch! Schoon, mooi en geweldige camping!

Wat een leuke, gezellige mini camping. Voor ons om de hoek, daarom eigenlijk nog nooit naar gekeken. Maar nu, met een nieuwe caravan die we moesten "proberen", een goede reden gevonden om een weekend hier door te brengen. En hoe leuk dat t is.... onze dochter van 10 (normaal alleen geinteresseerd in Netflix en Youtube) hebben we 2 dagen niet gezien. Aaien en knuffelen met de ezels, heksensoep brouwen in de keuken van de Sprokkelheks. Helemaal geweldig. De camping zelf is prachtig. Mooie fruitbomen (bedankt voor de kersen Wim!) en kippen, vogels, en uiteraard de ezels, alles ziet er super verzorgd uit. In het kleine winkeltje kun je zelf koffie pakken en je aam opschrijven, dit gaat nog gewoon op vertrouwensbasis. Plekken zijn heerlijk groot en het sanitair is brandschoon. Kortom. Een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9W. Pennings13-05-2018

Een geweldige aaneader

Het sanitair was heel goed. Ruime staanplaatsen. Behulpzame campingeigenaar.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

9mw.A.C.van den Berg05-08-2017

TOPlocatie!!!!

De Ezelcamping is THE PLACE TO BE! vriendelijke mensen, hele goede verzorging, kortom een wereldplek!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Maurice02-08-2017

super leuke ervaring

Vandaag een super leuke ezelwandeling gemaakt met ezelin Lara. Wandelingen mogelijk van 4 tot 16 km, zelf de wandeling van 12 km gelopen, ongeveer 4 uur over gedaan (op ezeltempo). Een super leuke ervaring! Goed ontvangen en uitleg gekregen over het hoe en wat van de ezel. Wil je eens op niet alledaagse wijze een mooie wandeling maken is dit een echte aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Anneke10-07-2017

Een geweldige, ontspannende camping, genieten!

Wat een geweldige plek is dit. Een plekje middenin de natuur, tussen de fruit- en notenbomen. Natuurspeelplaats voor de kinderen, ezels in de wei en kippen over het veld. We hebben ontzettend genoten van de rust (voor ons) en het plezier van de kinderen. Zij vermaken zich automatisch met de speeltoestellen, de fietsen, en het "keukentje". De jongste kruipt rond op het veld. In een oogopslag zie je alles. Het sanitair is brandschoon. Lily en Wim zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader dit. De camping ligt aan de rand van een bos en het dorp met voorzieningen is dichtbij. Wanneer op doorreis zijn kamperen we zeker weer een paar nachten hier. Een aanrader! En nog mooier dan de website doet vermoeden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Gouda + Gouda25-06-2017

Heerlijk rustige, groene en gastvrije camping.

Geweldig - met z'n 13 heerlijke hutten - voor 50+ers en ouders met kleine kindjes. Ook een fantastische uitvalsbasis voor 'senioren' die fijne fietsdagtochten willen maken !

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Resigeerkens05-06-2017

Geweldige plek!

Wat een leuke camping!

Wij zijn er nu voor de tweede keer geweest en hebben het er weer heel erg naar onze zin gehad.

Hele leuke en behulpzame eigenaren.

Sanitair is heel schoon.

De camping is klein en gezellig; alle kinderen spelen er met elkaar. De faciliteiten wat betreft speeltuin e.d. zijn heel basic, maar meer hebben de kinderen hier ook niet nodig. In de sprokkeltuin spelen met regenwater en keteltjes, een kabouterkeldertje en hutten bouwen met de palen in de speeltuin. Hoe leuk is dat?! Je hebt goed overzicht over de camping wat handig is als kids nog klein zijn.

De ezeltochten vallen ook goed in de smaak bij onze (kleine) kinderen. Kinderen zitten lekker op de ezel en nu geen geklaag dat ze zo ver moeten lopen.

Geocaching hebben we hier ook gedaan. Er liggen bovengemiddeld leuke caches verstopt hier in de regio.

Kortom, als je van een basic, maar gezellige camping houdt is dit een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

2 tips over Camping Minicamping-Ezelcamping In 't Niet

• Jeanita, 17-10-2013

Leuk om te combineren met Toverland op een 20 minuten van de camping (wat ons betreft is logeren in de Hooimijt op de ezelcamping beter dan logeren in een 13 in een dozijn huisje van Centerparcs, maar smaken verschillen. Het is minder luxe in de trekkershut, maar wel 10X sfeervoller).

• Diana En Sjuul, 08-05-2013

Wil je een keer niet kamperen? Kies dan voor een aparte hut op de camping, bijvoorbeeld het wijnvat Bacchus, of de hooimijt!

3 vragen over Camping Minicamping-Ezelcamping In 't Niet

1 nacht overnachten

is er voor a.s. donderdag nog 1 plaats voor camper en 2 volwassenen

• Rina Evers, 30-05-2017

i nacht slapen

Is er nog 1 plaats vrij a.s. donderdag ,voor 1 nacht te staan met camper en 2 volwassenen. Hoe laat kunnen wij dan op de camping, en hoe laat moeten we er weer af. het wordt warm weer ,dus willen we niet te lang in de camper zitten, zodat we niets meer aan de donderdag hebben.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig