Vakantiehuis Groepsaccommodatie Aan de Linde

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

11 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Aan de Linde

• 10Marieke Minten30-11-2014

Vrijheid en blijheid voor groot en klein

We waren met een heel divers gezelschap van jong tot oud. We hadden alle ruimte, zowel binnen als buiten. De kinderen konden zich uitleven met trampoline springen, skelteren, balspelen in een veilige omgeving. Zo kwamen wij ouders ook tot rust. Heel gezellig bij het kampvuur en muziek uit onze tijd. Hier kun je gerust herrie maken. Niemand heeft er last van. Dat maakt het voor iedereen heel relaxt. Peter en Joke doen alles om het iedereen naar de zin te maken. Ook schoon sanitair dat meerdere keren per dag schoongemaakt wordt. Wel zo fijn.

Zeker een aanrader. Peter en Joke, wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 8radjin_101-11-2012

rust en vrijheid

Aanrader voor groepen/famlie.Wij waren met 16 personene voor een lang weekend.Weer was super en de kids hadden de ruimte en de vrijheid veilig hun eigen gang te gang.Joke en Peter zijn zeer behulpzaam.Toppie, zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 9Fam. Hobé29-01-2011

Fantastische camping

Elk jaar gaan we met een vriendengroep naar de camping met pinksteren en elk jaar is het weer fantastisch.

Biertje drinken met Peter is ook heel gezellig. Waarbij we gelijk de hedendaagse toestand in Limburg doornemen en de rest van de wereld. Maar komen toch altijd weer terug in een gesprek over Limburg.

Dit jaar zijn wij met Pinksteren zeker weer van de partij.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 10Sandy & Jos14-09-2010

Deze groepsaccommodatie is perfekt en gezellig

onvergeetelijke accommodatie het kampvuur ligt het hout voor klaar. groot grasveld,kunt er voetballen en vollyen speeltoestellen, voor de kinderen groot buiten teras. waar je de kinderen in de gaten kunt houden. prachtig huis keuken alles op en eraan. goed schoon sanitair. muziek aan tot smorgens vroeg en de kinderen kondengewoon slaapen omdat het huis los ligt van de recreatieruimte(feestruimte). wandel en fietsroutes is geen gebrek aan. we waren met 20 personen. we gaan het volgend jaar zeker terug maar dan samen met de andere kant van de familie dan pakken we beide accommodaties te samen dan kunnen er 42 in bed slapen en de rest neemt de caravan maar mee. in de vrijbuiter kun je makkelijk met 50 pers eten. gewoon top. groeten sandy en jos en kinderen

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 9marco tieleman14-06-2009

toppertje

top camping zeker voor feestjes met vrienden of familie

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 9h.lookers12-06-2009

super minicamping

wij komen al jaren met hemelvaart en pinksteren op de camping. Supergezellig,mooi sanitair.Eigenaar probeert van alles te doen voor de gasten.(groot en klein) Rustig gelegen en er mag heel veel bv kampvuur,muziek,spelletjes doen.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 8Diane de Kok12-06-2009

SUPER GEZELLIG

Een camping waar alles kan en alles mag. Op welke camping mag je tegenwoordig nog een kampvuurtje stoken of gezellige muziek draaien? Het is een gezellige camping en vooral geschikt voor grotere groepen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2007

• 9Sylvia Hobé07-06-2009

Het is hier fantastisch

Ik ben hier al enkele keren geweest en je komt hier heerlijk tot rust. De kinderen kunnen hun gang gaan en zie je de hele dag bijna niet. Sanitair is schoon.

In de avond lekker barbecuen en rond het kampvuur zitten, en als het een beetje fris wordt kan je naar binnen en rond de open haard gaan zitten.

Peter (campingbaas) doet er alles aan om je het naar je zin te maken.

Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

• 9nicole van vuuren07-06-2009

gemoedelijke sfeervolle limburgse minicamping

al een paar jaar achter elkaar een lang weekend hier doorgebracht... elke keer weer gezellig, ontspannen, sfeervol en goed verzorgd. de kinderen kunnen hier lekker hun gang gaan en hebben het prima naar hun zin. Wij ook! Baas Peter zorgt voor een gemoedelijke Limburgse sfeer... Volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 9Sylvia Tieleman07-06-2009

Lekker buiten leven, kampvuur, gezelligheid

Bijna alles kan en mag op deze camping. Wij waren met een groep van 13 gezinnen en zowel kinderen als volwassenen hebben het uitstekend naar hun zin gehad. Barbecueen, bij het kampvuur zitten, trampoline springen, kortom lekker buiten zijn. Goede uitvalbasis voor diverse tripjes in de omgeving o.a. Toverland, het dorpje Panningen, Forelvissen en het bos en de heide zijn om de hoek.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

1 tip over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Aan de Linde