Vakantiehuis Groepsaccommodatie Aan de Linde

Vakantiehuis
Weer vandaag5°-1°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Aan de Linde

11 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Aan de Linde in het Nederlands

Vrijheid en blijheid voor groot en klein

Marieke Minten
30-11-2014

We waren met een heel divers gezelschap van jong tot oud. We hadden alle ruimte, zowel binnen als buiten. De kinderen konden zich uitleven met trampoline springen, skelteren, balspelen in een veilige omgeving. Zo kwamen wij ouders ook tot rust. Heel gezellig bij het kampvuur en muziek uit onze tijd. Hier kun je gerust herrie maken. Niemand heeft er last van. Dat maakt het voor iedereen heel relaxt. Peter en Joke doen alles om het iedereen naar de zin te maken.

Ook schoon sanitair dat meerdere keren per dag schoongemaakt wordt. Wel zo fijn.

Zeker een aanrader. Peter en Joke, wij komen zeker nog eens terug.

rust en vrijheid

radjin_1
1-11-2012

Aanrader voor groepen/famlie.Wij waren met 16 personene voor een lang weekend.Weer was super en de kids hadden de ruimte en de vrijheid veilig hun eigen gang te gang.Joke en Peter zijn zeer behulpzaam.Toppie, zeker een aanrader.

Fantastische camping

Fam. Hobé
29-1-2011

Elk jaar gaan we met een vriendengroep naar de camping met pinksteren en elk jaar is het weer fantastisch.

Biertje drinken met Peter is ook heel gezellig. Waarbij we gelijk de hedendaagse toestand in Limburg doornemen en de rest van de wereld.

Maar komen toch altijd weer terug in een gesprek over Limburg.

Dit jaar zijn wij met Pinksteren zeker weer van de partij.

Deze groepsaccommodatie is perfekt en gezellig

Sandy & Jos
14-9-2010

onvergeetelijke accommodatie het kampvuur ligt het hout voor klaar.

groot grasveld,kunt er voetballen en vollyen speeltoestellen, voor de kinderen groot buiten teras. waar je de kinderen in de gaten kunt houden.

prachtig huis keuken alles op en eraan.

goed schoon sanitair. muziek aan tot smorgens vroeg en de kinderen kondengewoon slaapen omdat het huis los ligt van de recreatieruimte(feestruimte).

wandel en fietsroutes is geen gebrek aan.

we waren met 20 personen.

we gaan het volgend jaar zeker terug maar dan samen met de andere kant van de familie dan pakken we beide accommodaties te samen dan kunnen er 42 in bed slapen en de rest neemt de caravan maar mee.

in de vrijbuiter kun je makkelijk met 50 pers eten.

gewoon top.

groeten sandy en jos en kinderen

toppertje

marco tieleman
14-6-2009

top camping zeker voor feestjes met vrienden of familie

super minicamping

h.lookers
12-6-2009

wij komen al jaren met hemelvaart en pinksteren op de camping.

Supergezellig,mooi sanitair.Eigenaar probeert van alles te doen voor de gasten.(groot en klein)

Rustig gelegen en er mag heel veel bv kampvuur,muziek,spelletjes doen.

SUPER GEZELLIG

Diane de Kok
12-6-2009

Een camping waar alles kan en alles mag.

Op welke camping mag je tegenwoordig nog een kampvuurtje stoken of gezellige muziek draaien? Het is een gezellige camping en vooral geschikt voor grotere groepen!

Het is hier fantastisch

Sylvia Hobé
7-6-2009

Ik ben hier al enkele keren geweest en je komt hier heerlijk tot rust. De kinderen kunnen hun gang gaan en zie je de hele dag bijna niet. Sanitair is schoon.

In de avond lekker barbecuen en rond het kampvuur zitten, en als het een beetje fris wordt kan je naar binnen en rond de open haard gaan zitten.

Peter (campingbaas) doet er alles aan om je het naar je zin te maken.

Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij.

gemoedelijke sfeervolle limburgse minicamping

nicole van vuuren
7-6-2009

al een paar jaar achter elkaar een lang weekend hier doorgebracht... elke keer weer gezellig, ontspannen, sfeervol en goed verzorgd. de kinderen kunnen hier lekker hun gang gaan en hebben het prima naar hun zin. Wij ook! Baas Peter zorgt voor een gemoedelijke Limburgse sfeer...

Volgend jaar weer!

Lekker buiten leven, kampvuur, gezelligheid

Sylvia Tieleman
7-6-2009

Bijna alles kan en mag op deze camping. Wij waren met een groep van 13 gezinnen en zowel kinderen als volwassenen hebben het uitstekend naar hun zin gehad. Barbecueen, bij het kampvuur zitten, trampoline springen, kortom lekker buiten zijn.

Goede uitvalbasis voor diverse tripjes in de omgeving o.a. Toverland, het dorpje Panningen, Forelvissen en het bos en de heide zijn om de hoek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Aan de Linde in Maasbree, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Aan de Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.