Vakantiepark

17-7-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Perfect om te verblijven en te zwemmen. Personeel super aardig en behulpzaam. Een aanwinst voor maasbree

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Een mooie, rustige camping.

5-7-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

De camping is een prima camping, het heeft alles wat je nodig hebt en het is er schoon. Het heeft een strandje met een meer erbij, het water hiervan is lekker warm en best wel helder. Het binnenzwembad is ook prima, het is niet heel spectaculair maar het heeft een goed zwembad en een (kleine) glijbaan. Voor kleine kinderen is het zeker een leuk zwembad, voor oudere kinderen is het misschien minder leuk maar die kunnen bij het meer zwemmen. Het voorste gedeelte van de camping ziet er wel mooi uit, maar als je verder naar achter loopt ziet het er best wel verlaten en leeg uit. Ook is er maar een sanitairgebouw dat werkt, deze was wel heel schoon. Wel was de fohn kapot en deden een paar wc's het niet. Geen restaurants. Toen wij op de camping waren was er wel niet heel veel te doen vanuit de camping zoals animatie of iets, maar dat komt misschien ook wel omdat wij niet in de vakantie er waren. Voorde prijsis hetzeker eenprimacamping.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Fijn verblijf

Lieke
5-7-2019
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

De plaatsen zijn ruim. Het voorste deel van de camping was zeer aangenaam. Het meer had een hele fijne temperatuur. In de toiletgebouwen werkten 2 van de 6 wc’s niet en bij van 2 van de 4 die nog over waren ontbrak het wc papier vaak. Toen we wat verder op de camping gingen kijken kwamen we wat open velden tegen met verlaten huisjes en veel onkruid. Dit oogde wat verlaten, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat het nog geen hoogseizoen was. De werknemers bij de receptie waren heel behulpzaam verder, dus al met al hadden we een leuk verblijf.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Bijzondere vakantie in het gezellige NoordLimburg.

Lo Wiga
25-6-2019
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Om even drukte van de stad te ontvluchten zijn we met ons gezin een midweek geweest kamperen in Maasbree in Noord-Limburg. We kwamen via Google uit bij Recreatiepark BreeBronne. BreeBronne is prachtige camping midden in de natuur, er word met man en macht door de nieuwe eigenaar gewerkt om camping weer in volle glorie te herstellen. De camping is poosje gesloten geweest en heeft in verkoop gestaan. Wij hebben hier niks van gemerkt op onze vakantie, alle voorzieningen waren weer opgeknapt en waren dik in orde. Net of camping nooit was weggeweest. We hadden mooie ruime Luxe-kampeerplaats vlakbij Sanitair gebouw. Alles op park was allemaal heel goed verzorgd. Avonden dat we geen zin hadden om te koken konden we lekker eten in de Bistro, bij wat minder weer konden we zwemmen in subtropisch zwemparadijs. Onze jonge waterrat vond het fantastisch. We komen hier zeker nog keer terug, we zijn ook erg benieuwd naar de Beachbar en Waterlodges.

Voor herhaling vatbaar

Kevin
17-6-2019
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooie ruime en beschutte plekken gelegen rondom een meertje met strand. Goed/degelijk sanitair, uitgebreid binnenzwembad (geen subtropisch zwemparadijs), uitstekende horeca en goede service bij zowel de horeca als de camping.

Gereisd Met partner in juni 2019

Top recreatiepark

Frank
14-6-2019
  • Onderkomen10

Een mooi park met vele mogelijkheden. Tijdens de meivakantie waren er alleen plekjes in het bosdeel, maar ook daar komt de zon regelmatig lekker door. Een binnenzwembad ideaal voor kleine kinderen, niet heel spannend maar helemaal prima. Lekker gegeten in de Bistro, het terras was in aanbouw maar gaat een fraaie plek worden om te lunchen. Het strandbad lag er prima bij, het was nog wat te koud om te zwemmen maar dat gaan we ik de zomer zeker doen. Niet onbelangrijk is het prima verzorgde sanitair en de diverse uitjes in de nabije regio.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk

Tim
13-6-2019
  • Onderkomen10

Heerlijke dagen gehad! Prachtige accommodatie waar de kinderen zich binnen en buiten super kunnen vermaken. De omgeving is prachtig en het restaurant is zeker aan te raden!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Super vriendelijke mensen en een erg mooi park

Familie Mann
13-6-2019
  • Onderkomen8

Super tijd gehad. Park licht er mooi bij. Veel groen om je heen. Wij houden daar van. Heel vriendelijk personeel. Je kan er erg lekker eten. Kinderen hebben fijn gespeeld bij de speeltuintjes en bij het strandje.

Fantastisch, werkelijk waar!

M Janssen
12-6-2019

Heerlijk tijdens de pinksterdagen op de camping geweest. Je ziet de potentie van het park en knap hoe mooi het er nu al bij ligt. Dat gaat weer een pareltje worden van Limburg om te kamperen. Absoluut een aanbeveling (met name zwembad en strand, maar zeker ook het restaurant)

Fantastische omgeving

P.J.G. de Vries
11-6-2019
  • Onderkomen10

Mooie natuurlijk gelegen Vakantiepark. Werkelijk prachtige natuur (mooie wandelroutes over de heide) en de camping was een startpunt voor veel fietsroutes (zgn knooppunten) Vriendelijk personeel en tijdens de regendag hebben de kids zich super geamuseerd in het subtropisch zwembad en de (kleine) binnenspeeltuin! BreeBronne wij komen zeker in de zomervakantie terug, maar dan wel in een van die nieuwe waterlodges! mvg Pieter, Jaqueline en kids

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark BreeBronne in Maasbree, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark BreeBronne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.