Vakantiepark BreeBronne

25 reviews over Vakantiepark BreeBronne

• 2019
    10Leon05-09-2019

heerlijke vakantie gehad

Deze camping is een aantal jaar dicht geweest. Maar wat doet iedereen zijn/haar best! Deze camping heeft veel potentie, en er is nu al erg veel veranderd. Sanitair is voldoende en groot genoeg, Een zwemmeer met strand en een beachbar. Een restaurant waar goed gegeten kan worden. Een lekker en schoon binnenzwembad. Ruime kampeerplekken met water, stroom en TV aansluiting. Ze zijn nog niet klaar (wat logisch is) maar als ze doorgaan op deze manier wordt de camping echt goed! Wij komen nog een keer terug.

• 10Mark Driessen26-08-2019

Geweldig!!

Fantastische camping in opbouw!! Ik heb samen met mijn dochter een weekend door gebracht en vanaf moment 1 HET vakantiegevoel. Super beachbar met dikke matrassen waardoor je niet meer opstaat ;). Vriendelijk personeel en relaxte sfeer. Door alle investeringen in de toekomst zal het snel weer * verdienen. Ga zo door Roy en zijn team!

• 9Sophia willemsen25-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar 👍👍👍

Super fijne camping aan een mooi zwemmeer met strand en beachbar. Toilet gebouw netjes en ruim. Misschien dat het personeel nog een beetje ontwenning is maar zij doen er alles aan om deze camping in opbouw binnen no time een sterren camping van te maken , de wil is er zeker! Ben benieuwd hoe het er over een paar jaar zal zijn. Echt een aanrader 👍

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Maria21-08-2019

Super mooie camping met heel veel groei potentie

Mooie camping aan prachtig meer, genoeg te doen in de omgeving voor een dagje uit zowel bij goed als slecht weer (Toverland, , Irland (Duitsland), klimbos, leuke dorpjes in de omgeving . Zwembad is erg leuk voor kinderen tot een jaar of 10. Camping is een aantal jaren gesloten geweest en ze zijn weer aan het opbouwen. Alles wat open was, was echt goed. Ben erg benieuwd hoe de camping over een paar jaar is.

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 9Edwin Vaasen21-08-2019

Super, echter aanrader!

WauW! Men onze kinderen verbleven op dit "oude" park wat men aan het herstellen is. De camping is 8 jaar dicht geweest, maar hier is niets van te merken. Alles wat je nodig hebt, was aanwezig. Een subtropisch zwemparadijs, precies goed voor onze kinderen. Een zwemmeer met echt een super strand en nog een betere BeachBar. Kinderen spelen in het zand en water en papa en mama op het lekkere ligbed met een heerlijk koel drankje. Ook het restaurant super lekker gegeten. Ik zou het aanraden, nu al. En dan de verhalen te horen wat men allemaal nog gaat doen.... groetjes Edwin, Sanne en de kinderen PS misschien wel het belangrijkste, super aardig en uiterst correct personeel!

• 9Onderkomen

• 9Michael De Zeeuw31-07-2019

Fijne, mooie camping

Leuke camping die hard aan de weg aan het timmeren is. Beachbar geeft strand echt iets extras. Bistro eten is goed. Bediening soms nog wat onwennig (nieuw?). In toiletgebouw bij mannen douches ontbraken de trekkers.. camping ongeveer 80% vol maar zou wel een extra toiletgebouw bij mogen qua douches. Ook veel naaste vloeren doordat mensen met natte zwemkleren wc’s gebruiken. Zwembad binnen leuk voor bij slecht weer. Kan een kleine opknap beurt gebruiken. Personeel en animatie was top. Wij komen zeker nog eens terug. Benieuwd hoe de camping er volgende keer weer uitziet 👍🏻.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 10NAM van Schijndel28-07-2019

In een woord geweldig!!!

Vakantiepark/camping is sinds 3 a 4 maanden weer geopend na 8 jaar sluiten. Jeetje wat heeft het personeel hard gewerkt om er weer iets moois van te maken. Wij zaten in een splinternieuwe Waterlodge. Wat een prachtig verblijf en met een schitterend uitzicht. Tevens is het personeel erg vriendelijk en welwillend om er weer een 5 sterren camping van te maken. Kortom wij hebben ons verblijf als voortreffelijk ervaren en wensen deze camping en het personeel alle goeds toe voor de toekomst. Maar als ik het aan de energie van de medewerkers zie zal het daaraan niet ontbreken. Dus deze camping is zeker een bezoekje waard. En wij gaan nooit 2x naar dezelfde camping maar ik sluit niet uit dat wij in de toekomst nog een keer hier gaan verblijven omdat het zo geweldig is geweest.

• 8Familie Sanchez26-07-2019

Erg leuk

Mooie Camping met veel potentie. Ruime beschutte plaatsen. Geweldige zwemvijver met zandstrand en beachbar. Het personeel is erg vriendelijk. Leuk binnenzwembad met 2 peuterbaden, glijbaan, bubbelbad en een groter bad. De jongste van ons gezin heeft zich prima vermaakt met de activiteiten van het animatieteam dit waren 2 enthousiaste mensen. Het sanitair gebouw mag wel dagelijks grondig gepoetst worden zodat het er ook fris ruikt dit was nu niet zo. Mede door het geweldige weer een fijne vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 10Dries20-07-2019

Een echte aanrader!

Het park is ideaal om bij te komen. Het meer, het strand en de natuur zijn geweldig. In de ochtend wakker worden en daarna gelijk een baantje trekken in het meer en s, avonds lekker borrelen op de veranda van de waterlodge! Super!!!! Er is veel te doen voor de kinderen. Leuke animatie team. En het personeel is zo vriendelijk! Het park is echt een aanrader. We komen zeker terug.

• 10Gijs17-07-2019

Super!

Het strandbad is erg mooi en netjes verzorgd. Erg leuke strandtent waar lekker gelounched kan worden. Prijs kwaliteitverhouding echt dik in orde. Zeer de moeite waard!

Gereisd met vrienden in juli 2019

0 tips over Vakantiepark BreeBronne

3 vragen over Vakantiepark BreeBronne

• Judith, 12-07-2019

Leeftijd kinderen

Hoi hoi, zijn er deze vakantie ook kinderen in de leeftijd van 10 en 12 jaar op de camping?

• Judith, 12-07-2019

leeftijd kinderen

Hoi hoi komen er dit jaar ook gezinnen met kids in de leeftijd van 10 en 12 jaar? groetjes

Recreatiepark BreeBronne, 02-08-2019

Onze excuses voor onze late reactie. Er zijn een hoop kinderen in deze leeftijd op de camping geweest. Recreatiepark BreeBronne richt zich vooral op jonge gezinnen.

• Sylvia, 21-06-2019

Vissen en varen

Is het mogelijk om in het meer te vissen en zijn er in de buurt mogelijkheden om eigen bootje mee te nemen en te water te laten?

Vakantiepark BreeBronne info

• BBQToegestaan