Vakantiehuis Berden

15 reviews over Vakantiehuis Berden in het Nederlands

geweldig!!

Wilma Top
26-6-2013

Dit zijn zeer ruime, luxe vakantiewoningen! Erg schoon, verse bloemen bij aankomst. Alles aanwezig en erg aardige mensen.

Prachtig aangelegde tuin met zitjes.Heerlijk om te fietsen of in Maasbree zelf op een terrasje te zitten.

Wij waren prettig verrast!!!

Een aanrader.

Hemmie en Gerda Peelen
23-5-2013

Een compleet en schoon huis met een goede fietsstalling met stroom.

De fam. Berden zijn vriendelijke en behulpzame mensen.

Mooie omgeving om eindeloos te fietsen.

pracht huis

Jan Naeff
13-2-2013

We zijn nu tweemaal tot volle tevredenheid begin februari in dit mooie rustige onderkomen geweest,zeer vriendelijke ontvangst,helaas werd in de tweede nacht van ons verblijf mijn vrouw onwel(galblaasaanval bleek later)een week later was het bedrag aan niet genoten nachten teruggestort,dat is toch wel bijzonder netjes en aardig

Geweldig rustige plek

Esther Koens
4-1-2013

Dit plekje is ideaal om eens helemaal tot rust te komen en voldeed volledig aan onze verwachtingen

mooi gelegen en heel centraal t.o.v. wandelen, fietsen en uitstapjes. Inrichting van huisje is heel gezellig, met verse bloemen op de tafel.

Alles heel kompleet ingericht en schoon.

prima plekje

Ton en Gre Baan
12-6-2012

fijne fietstochten gemaakt.

naar de floriade gefiets (15 km.)

heerlijk rustige plek en je behoeft zelf niets mee te nemen!

en volop asperges te koop voor weing geld.

kortom ,kan je met en gerust hart boeken !

Prima locatie.

T. Oerlemans
30-7-2011

Prima locatie om van hieruit fietstochten te maken of een uitstapje.

Heerlijk huisje met veel ruimte

Gert en Joleen
16-6-2011

Vakantiehuis is heel compleet en de eigenaren zijn erge aardige behulpzame mensen, fietsen kun je goed in de omgeving en deze kun je in het bijgelegen schuurtje plaatsen. De grote tuin geeft altijd wel ergens zon of schaduw en vooral rust.

Fantastisch!

Joke
31-7-2010

Aan alles is gedacht in huize Berden, Maasbree:

erg mooi, compleet huis met alles erop en eraan!

omzoomd door een prachtige grote tuin, dus rust en ruimte.

wij hebben 10 dagen genoten in prachtig Noord-Limburg!

zeer goed en erg mooi.

lies
20-7-2010

wij zijn er al zes keer geweest en altijd zeer , gast vrij ontvangen en dat bloemetje heel attend,en alles incl ,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Berden in Maasbree, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Berden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Berden scoort een 9.44 uit 10 op basis van 15 reviews.