Tijdelijk €25 aanbetaling

Smeets

9.1FenomenaalScore uit 7 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Smeets

• 9JoAnnah08-06-2018

Een échte aanrader!

Kleinschalig hotel met heel gevarieerde gasten. De gastheer is erg servicegericht, niets is hem te veel. Zelfs onze onverwachte gast mocht mee-ontbijten. De kamer was ruim en schoon en het ontbijt heerlijk.

• 8Ed en Karin21-03-2016

"Smeets" en "Da Vinci" de perfecte combi

Wij hebben dit verblijf geboekt omdat wij een keer bij Da Vinci wilden eten. Een gastvrij ontvangst, een nette kamer, een goed ontbijt en vervoer in de Bentley naar het restaurant...wat wil de mens nog meer.

• 9Johan09-05-2014

Tot de volgende keer

Hier gelogeerd op een donderdag ,het ontvangst was zeer vriendelijk.

De kamer was goed en keurig verzorg de douche/toilet is wat klein,maar het is wel goed. Het bed en de kamer waren zeer goed het ontbijt met Limburgse vlaai was zeer goed. Als wij in november weer gaan eten bij Da Vinci gaan wij hier zeker weer terug,al was het maar voor de rit met de Roll royce.

• 9Fedor de Vries04-11-2012

Goede service en heerlijk ontbijt

Dit hotel geboekt vanwege eten bij Da Vinci. s avond door het hotel met de Bentley gebracht en Da Vinci bracht ons terug.

Kamers waren in orde, niet alle binnenmuren zijn goed geïsoleerd qua geluid. Voorzieningen verder in orde en de bedden waren goed. Goed geslapen dus.

Ontbijt was meer dan uitstekend voor zo'n klein hotel (er waren ongeveer 10 gasten): zeer uitgebreid met o.a. warme broodjes en 3 soorten vlaai.

• 9jody26-01-2011

heel erg leuk

het is er heel erg leuk en gezellig voor mij in ieder geval

• 10jan en ingrid kokhuis22-05-2010

erg goed verblijf komen zeker terug

erg gastvrij en goed vezorgd en schoon werden naar het dorp gebracht met de rolls onbijt was goed gewoon super! komen graag terug

• 10Rienk06-03-2010

Heel goed ontvangst

We hebben hier een overnachting gemaakt om bij Da Vinci te gaan eten. De ontvangst en service was perfect. Je wordt gratis naar Da Vinci gebracht (met een Rolls Royce!). Het is een eenvoudig hotel, maar alles is tot in de puntjes verzorgd. Doet niets onder voor een 3 sterren hotel. De kamer heeft goede bedden en een goede douche. En alles is netjes schoon. Het ontbijt bestond uit een goed gevuld buffet, ondanks dat er maar 2 kamers bezet waren. Er werden zelf speciaal broodjes voor ons afgebakken: lekker!

Hotel Smeets info

• Adresgegevens