Reviews over Maasbracht

Een échte aanrader!

JoAnnah,
    8-6-2018

Kleinschalig hotel met heel gevarieerde gasten. De gastheer is erg servicegericht, niets is hem te veel. Zelfs onze onverwachte gast mocht mee-ontbijten. De kamer was ruim en schoon en het ontbijt heerlijk.

Prima!

Anita en Ad,
    14-5-2018

Gastvrije minicamping met goed restaurant (kleine kaart maar de gerechten waren heerlijk bereid). De oude Limburgse boerderij, het personeel en de eigenaren zorgen voor een gezellige sfeer.

We hebben genoten op de camping!!

Aukje en Hotze,
    19-6-2017

Geweldige vriendelijke mensen, uitstekend eten op binnen plein. Met heerlijke Dame Noir. Was ook en feest aan de gang maar merk je niets van op de Camping. Camping was netjes gemaaid, ruime plekken, stroom viel soms even uit maar duurde nooit lang. Geen last van gehad met koelkast enz. Hebben er 10 dagen gestaan jammer genoeg moesten we om persoonlijke redenen weg. Er zijn 2 wc en 1 douche en wasbak. Afdeling voor mannen en nog afdeling vrouwen. Waren keurig. Ligt ook aan de gasten hoe ze er mee omgaan. Zelf even netjes achter laten is een kleine moeite. De prijs / kwaliteit verhouding is in ieder geval uitstekend. Als er 2 sterren bij een hotel staan dan ga je ook niet van 5 sterren hotel uit.... Wij komen in ieder geval weer eens terug. Centrale is geen punt, die staat uit en de A2 hoor je als je aankomt maar na een tijdje valt het niet meer op.

Mooi gelegen plek nabij de A2/A73

Venhoven,
    27-5-2017

Onlangs op deze camping geweest gelegen bij een authentieke boerderij.

Eigenaren waren zeer gastvrij.

Sanitare was schoon alleen te weinig douches als de camping vol is.

Horeca gelegenheid is onlangs geopend hier kun je een lekker hapje eten voor een normale prijs een echte aan rader

Schone mooie en rustige kamer en lekker ontbijt.

Brouwer,
    4-9-2016

Prima en gastvrij hotel.Wij gaan zeker weer.

Maasbracht scoort een 8,1 uit 10, op basis van 10 reviews