Vakantiehuis Vakantieverblijf De Rozenhorst

7 reviews over Vakantiehuis Vakantieverblijf De Rozenhorst in het Nederlands

Helemaal OK!

lepoeter
25-8-2013

Wij hadden 2 van de 3 appartementen gehuurd. Deze waren met elkaar verbonden en dus perfect voor grote familie. Zo'n beetje alles aanwezig in, niet over de top, gewoon goed. Begane grond is sfeervol ingericht. De slaapetage is eigenlijk iets te eenvoudig, maar fris en zéér ruim. Door de 'holle' ruimte wel gehorig.

Een lekker terras met mooi tuintje. Alle ruimte voor de kinderen om in het zicht te spelen. Kijkt uit op kleine speeltuintje met konijnenheuvel. Verder uitzicht op de wasruimtes voor de camping. Op drukke dagen zal het daardoor wel veel voorbijgaand 'verkeer' zijn en sociale praatjes geven. Maar het publiek hier is erg op zichzelf, vriendelijk en bewust van de rustgevende omgeving.

De bedden werden door de meesten van ons als niet erg comfortabel ervaren. Maar nog net OK.

Zeer aardige familie die de boel organiseert; doen het met liefde en nog steeds veel plezier, ondanks einde seizoen.

Wij komen een keertje terug!

Ruim opgezette rustige mini-camping

Floortje Koops
9-6-2013

Wij waren hier voor 1 nacht met de camper, koppel zonder kinderen, met 2 honden. Plaatsen zijn ruim, zodat wij voldoende ruimte hadden met onze honden zonder dat andere gasten er last van hadden. Van het gezelschap waar we het veld mee deelden (grote familie met kinderen) hadden wij ook totaal geen hinder. De plaatsen bieden voldoende privacy. Sanitair was brandschoon en eigenaresse Marleen is erg vriendelijk. Voor kinderen zijn er een konijnenheuvel, kleine speeltuin en skelters/steppen. WIFI werkte niet op onze staplek, maar wellicht wel in de recreatieruimte (dat hebben we niet geprobeerd). Grote pluspunten zijn het (onverwarmde) buitenzwembad en biologische zelfpluktuin. Hier hebben we dit keer helaas geen gebruik van gemaakt, maar volgende keer wel, want we komen hier zeker terug!

super week gehad!!!

marieke verhoeven
9-7-2012

Bij aankomst allerhartelijkst verwelkomd door de eigenaresse. Rondleiding in het huisje gehad, en uitleg van het terrein en de faciliteiten. Zeer persoonlijk en hartelijk. Door de week heen ook gezellig contact gehad met de beheerders en andere gasten. Zwembad was de max, de kinderen hebben zich kostelijk vermaakt, ondanks dat het water wat aan de frisse kant was. Werd elke dag keurig schoongemaakt en meerdere keren per week grondig gereinigd met een apparaat. Huisje zag er keurig schoon en verzorgd uit, prachtige keuken, voorzien van alle gemakken,en ook een gezamenlijke ruimte met wasmachine, droger, oven en diepvriezer. Kortom, wij zijn niks te kort gekomen. Horst is een zeer gezellig stadje, vlakbij, met een erg leuk centrum, dierentuin vlak bij(overloon) en toverland en aardbeienland ook om de hoek. Ook een erg leuke grote speeltuin op 3 km afstand. Kortom, absoluut een aanrader, ook met jongere kinderen!

Zeer comfortabele en uitstekende accommodatie!

Coen Germeraad
12-8-2010

De appartementen op De Rozenhorst waren uitstekend! Schoon, compleet, met gezellige woonkamer en keuken en zeer ruime slaapkamers. Zwembad naast de deur, waar we meestal alleen in zwommen, dus het gevoel van een prive zwembad. Verder een leuke camping om rond te wandelen en de kas waar je je eigen tomaten kunt plukken is geweldig.

Op 5 minuten fietsen een pontje om de Maas over te steken naar bijvoorbeeld Arcen. Mooie omgeving en gezellige dorpjes. Prima omgeving voor een rustige vakantie.

Wij komen zeker nog eens terug in De Rozenhorst.

Sabina, Coen, Stan en Wout

Limbabwe THAT IS IT !!!!

Arie Hoogenboezem
20-8-2009

Woorden schieten te kort! in één woord........... rust,ruimte ne natuur (mogen het dus 3 zijn/) Fietsen, wandelen en dat allemaal met aardige "uitheemse"mensen (sorry we komen uit de Haeg en zijn zulke vriendelijkheid niet gewend!) Nee alle gekheid op een stokje DIT IS ONTHAASTING !!!!!!!!!!!!!!!!!

Super

Daniëlle
10-8-2009

We hebben met een paar vakantievrienden een weekendje één van de appartementen gehuurd. Vriendelijk en gatsvrij ontvangst.

Een flesje wijn en een welkomstkaartje op de tafel.

Blinkend schoon, gezellig ingericht en comfortabele bedden.

Lottum is een pitoresque dorpje en er is genoeg te doen in de omgeving.

Zeker een aanrader!!

Fantastisch!!!

Ellen
14-3-2009

Wij hebben afgelopen zomer een geweldige vakantie gehad in Lottum!! Zeker een aanrader,ook met kinderen. De omgeving is hartstikke leuk,veel te doen. De Rozenhorst is geweldig. Erg gastvrij,schoon,mooi en een echt vakantiegevoel!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieverblijf De Rozenhorst in Lottum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieverblijf De Rozenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vakantieverblijf De Rozenhorst scoort een 8.67 uit 10 op basis van 7 reviews.