Bed and Breakfast Résidence La Vie en Rose

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag2°-1°
Bed and Breakfast Résidence La Vie en Rose

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence La Vie en Rose voor je op een rij gezet:

9 reviews over Bed and Breakfast Résidence La Vie en Rose in het Nederlands

Heerlijk onthaasten

Fam. van de Greijn,
18-7-2018

Heerlijk kunnen onthaasten in deze schitterende B&B. Erg mooie omgeving voor een wandeling of fietstocht. Gastvrouw en gastheer waren zeer aardig en hulpvaardig. In alles zag je dat ze het heel serieus aanpakken. Wij hadden het culinaire arrangement in de "Pillows" kamer. De eerste avond kregen we een 4 gangen diner voorgeschoteld van de gastvrouw. Dit was erg verrassend en lekker! De tweede avond werden we door de gastheer naar restaurant "De Beejekurf" gereden voor een 5 gangen diner incl wijnarrangement. Ook werden we na het eten weer opgehaald door de gastheer. Voor ons was dit het perfecte weekend onthaasten. De kamer was erg netjes en ruim. De sauna was wat knus, maar goed op temperatuur. Ook het zwembad en de tuin zijn echte pluspunten. Je waant je echt op vakantie.

Fantastische B&B!

Lydia
18-7-2013

Deze B&B is terecht de afgelopen twee jaar in de prijzen gevallen bij de beoordeling van de beste B&B van Nederland. Echt onthaasten in luxe, in een ontspannen sfeer. Gastheer en gastvrouw zijn erg behulpzaam. Heerlijk terras om lang te blijven zitten, mooie tijdschriften en diverse soorten espresso, thee of gekoelde wijn binnen handbereik. Prachtige omgeving om te fietsen. Kortom, wij hebben genoten van ons verblijf in La Vie en Rose!

Heerlijk relaxen!

Sylvia
22-3-2012

Wij zijn in jan'12 in dit B&B verbleven.

Een aanrader voor iedereen die er even helemaal tussenuit wil. Rustig, mooie kamer waar niets aan ontbreekt, mooie "living" waar je een boek kunt lezen en eekhoorntjes kunt spotten. Heerlijk gewandeld in het nationale park in de buurt. Wij hebben ook in het B&B gegeten, lekker maar niet bijzonder - iets wat je zelf ook maakt zeg maar. Erg vriendelijke eigenaars en super service!

Genieten!

Bunschoten
23-1-2012

We hebben net een heerlijk weekend doorgebracht in La vie en rose. Wat een mooie plek om een paar dagen bij te komen. Onze suite (met sauna) was ontzettend mooi en ruim en was voorzien van alle faciliteiten. Lekker diner en ontbijt en een ontzettend goede service.

We hebben niet kunnen genieten van het terras door het slechte weer, maar wellicht kan dat een volgende keer.

Een absolute aanrader!

Fantastische B&B !

Rien
21-11-2011

Echt hier prima naar ons zin gehad, gewoon top Bed & Breakfast !

Super!

Geerlings
17-10-2011

Geweldige, luxe b&b. We hebben hier onze mini-honeymoon gehad en het kon niet beter!

Super service van aardige mensen, die er alles aan doen om je verblijf zo leuk en makkelijk mogelijk te maken. Op een leuke manier betrokken bij de gasten, zonder bemoeizuchtig over te komen; wat ontzettend fijn!

De kamer die wij hadden (Heaven) voldeed aan alle luxe; een heerlijk bed, prachtige douche gedeelte en het bad recht tegenover het bed.

Buiten heb je een plekje op je eigen privé terras.

De tuin grenzend aan de gezamelijke ruimte is gewoon mooi om te zien!

Gastvrouw kan heerlijk koken, zowel vlees als vegetarisch. Hierbij houdt ze rekening met eventuele dingen die de gast niet lust. Ook de eigen gemaakte High tea is heerlijk!

Als de kans zich in de toekomst voor doet, komen wij zeker terug!

een fantastisch verblijf met fantastische service

Hans en Adriana Elfferich
23-7-2011

Ter gelegenheid vam mijn 70-jarig jubileum was ik hier met enkele familieleden. Carlijn en Nico Dapper hebben ons geleerd dat echte gastvrijheid nog bestaat. Grote souplesse bij ontbijt en dinertijden. Waar krijg je nog vers geperste sinaasappelsap bij het ontbijt. De 3 zeer comfortabele kamers hebbben daar nog een en ander aan toegevoegd.

Het was grote klasse die de viering van mijn verjaardag mede tot zeer geslaagd maakte.

Carlijn en Nico; zeer bedankt!!

Luxe kamers, kleinschalige B&B

Babette
14-9-2010

Kleine B&B met 3 suites, wij verbleven in suite "dreams"; zeer luxe en comfortabel met Auping boxspring bedden. Eerste avond hebben wij een 3-gangen diner in de B&B genuttigd (hoorde bij het arrangement) en dit was voortreffelijk! Gastheer en gastvrouw/kok waren dit weekend de ouders van de eigenaresse. Zij hebben ons heel gastvrij en zeer vriendelijk ontvangen en het diner was zoals gezegd heerlijk! Ook het ontbijt was uitstekend met verse broodjes, verse jus en een eitje! 1 minpuntje van buitenaf: zaterdagavond/nacht harde muziek en zondagmorgen de kerkklokken. Maar voor ons weegt dat niet op tegen alle plussen! Een AANRADER voor een weekendje weg in luxe!!

leuke plek

Anna Kok Vervoort
7-6-2010

La Vie en Rose in Lottum,

Was erg leuk super aardige mensen en de kamers hebben een luxe uitstraling.

Wij komen echt zekker nog een keer terug voor de rust en het heerlijke eten

De vijf vriendinnen Anna

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Résidence La Vie en Rose in Lottum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Résidence La Vie en Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.