Camping Landhuis De Maashof

10 reviews over Camping Landhuis De Maashof in het Nederlands

Zeer goede camping

gast
15-9-2017

De camping staat het groen en de rozen er perfect bij de toiletten en douches zijn bij een volle camping onvoldoende.

Helaas is het terras en de theetuin gesloten.

Oude reviews (archief)

aardige camping

willie
19-8-2012

Camping op zich wel mooi,jammer van de vuil containers en ander afval dat zo duidelijk zicht baar is, van af sommige plaatsen.

Sanitair niet meer van deze tijd,wel schoon ,maar voor zoveel mensen niet toereikend lange wacht tijden voor toilet en douche.

Vriendelijke beheerders.

Schitterende ligging

Gierman
1-7-2012

De boomgaard is geweldig, geen autos

Sanitair laat te wensen over, mag vaker gepoetst worden

Te weing toiletten en douches

aan te raden

VDA
29-5-2012

Het is een groene kleinere en rustige camping, met ruime plaatsen.

Gelegen vlak aan de maas (uitzicht op maas vanop bepaalde plaatsen) en vlak aan een kleine overzetdienst (enkel overdag, geen hinder).

Sanitair is proper, maar in aantal beperkt. Dit heeft echter geen hinder opgeleverd.

Leuke speelweide in midden van camping met aantal speeltoestellen voor kids, voetbalgoals en pingpongtafel.

Eigenaar is zeer vriendelijk.

Leuke fiets- en wandelroutes in de buurt.

schitterend

jona
5-5-2012

vriendelijke gezellige ontvangst, mooie ruime plek in de boomgaard met schiiterend uitzicht op het veer en de Maas, schoon sanitair , voelden ons welkom !! Kortom voor herhaling vatbaar.

Super plek en mooi gras

ronell
28-12-2009

Het is wel een grote camping maar een mooie plek om te kamperen. Aan het water, terras. Je kan er heerlijk eten. Goede uitstraling. Vriendelijke mensen.

We komen zeker terug

Laurent Neels
29-12-2008

Leuke camping, zeer goed gelegen en uitstekende keuken.

We keren zeker terug

Laurent Neels
25-11-2008

Deze camping is zeer aan te bevelen. We voelden ons er helemaal thuis.

het is een leuke en gezellige camping

A. Kroon
27-5-2007

het is een leuke en gezellige camping

zeer prettige camping voor korte vakanties, heerlijke keuken en mooi terrein

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landhuis De Maashof in Lottum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landhuis De Maashof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landhuis De Maashof scoort een 8.07 uit 10 op basis van 11 reviews.